abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 12:06:41 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164325902

Alle klachten en goede dingen van en over de NOS mogen hier. De TT is een oude bekende van vier jaar geleden. Krijgen we LIVE sport of wordt NL1 alleen maar gebruikt voor herhalingen? Deze vraag is nog steeds relevant en mag mee daar open ik graag deze reeks weer mee.

Game On. w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164325985
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de NOS gisteren na 11 uur best ok, al is het gewoon de schuld van dat programma met Henri en Edith dat er dan een uur lang geen live sport uitgezonden kan worden. Ik ben er nu al bij afgehaakt :{
Even m'n plaat opnieuw afdraaien: vergeet nou eens niet dat de gemiddelde Nederlander niet urenlang sport wil kijken. Die kijkt echt liever naar een dergelijk programma rond een uur of tien 's avonds dan naar Egypte-Duitsland bij het beachvolleybal. Dat is niet omdat de NOS dat wil, maar dat is omdat de gemiddelde kijker dat wil. Die 'wij willen sport zien' houding hier doet echt een beetje aan als een stampvoetend kind van drie die zijn zin niet krijgt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 8 augustus 2016 @ 12:13:21 #3
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_164326075
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Even m'n plaat opnieuw afdraaien: vergeet nou eens niet dat de gemiddelde Nederlander niet urenlang sport wil kijken. Die kijkt echt liever naar een dergelijk programma rond een uur of tien 's avonds dan naar Egypte-Duitsland bij het beachvolleybal. Dat is niet omdat de NOS dat wil, maar dat is omdat de gemiddelde kijker dat wil. Die 'wij willen sport zien' houding hier doet echt een beetje aan als een stampvoetend kind van drie die zijn zin niet krijgt.
Misschien heb je een kijkersonderzoek waaruit dat blijkt? Want anders is het vooral een arrogant stukje projectie van de NOS.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_164326152
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Misschien heb je een kijkersonderzoek waaruit dat blijkt? Want anders is het vooral een arrogant stukje projectie van de NOS.
Dat is wel iets wat ik me eerder hier ook afvroeg ja. Ze zullen het vast wel op iets baseren.

En zo'n programma is inderdaad wel prima, maar niet tijdens dat er nog een hoop sporten bezig zijn. Gisteren om 17u plaatselijke tijd was er nog genoeg sport bezig.

S'Avonds wel weer prima opgepakt trouwens, zeker na dat drama begin met 2,5 uur herhalingen ipv live sport :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_164326161
Praatprogramma's worden over het algemeen inderdaad volgens mij best gewaardeerd door veel mensen, en veel mensen zien inderdaad waarschijnlijk liever een voorbeschouwing van het een wedstrijd met Nederlanders dan Zuid-Korea - Taiwan in het handboogschieten.

Echter gisterenavond was het praatprogramma gewoon heel slecht getimed, ze zaten zelfs te praten toen Nederland aan het turnen was.
Ik zat even op twitter te kijken en daar was ook het enige wat ik langs zag komen de roep om live sport en kritiek op al dat gepraat op dit tijdstip van de dag.
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 12:17:41 #6
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164326191
quote:

[..]

Ah daar hebben we Da_Sandman weer met z'n gemiddelde kijker. Heb je daar enig bewijs voor? Nee hè.
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 12:17:41 #7
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_164326193
quote:

[..]

Dit is wel een goed punt. De meeste benedengemiddeld sportliefhebbers hebben liever een feelgood programma wat over Nederlanders gaat.
Al heb ik het idee dat de NOS er af en toe wel lichtelijk in doorslaat :P
pi_164326197
Timing kan beter idd.
pi_164326207
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:16 schreef franklop het volgende:

[..]
En zo'n programma is inderdaad wel prima, maar niet tijdens dat er nog een hoop sporten bezig zijn. Gisteren om 17u plaatselijke tijd was er nog genoeg sport bezig.
Maar wanneer dan wel? Zelfs zonder het te kunnen onderbouwen met onderzoeksresultaten durf ik best te beweren dat de gemiddelde kijker geen zin en tijd heeft om 12 uur per dag Olympische Spelen te kijken en dus behoefte heeft aan een terugblik met daarbij de hoogtepunten. Idealiter doe je zoiets aan het einde van de dag, maar als het niet mag samenvallen met sporten zou dat dus alleen diep in de nacht of in de ochtend kunnen. Helaas slapen of werken veel mensen dan.
pi_164326231
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:16 schreef -0- het volgende:
Praatprogramma's worden over het algemeen inderdaad volgens mij best gewaardeerd door veel mensen, en veel mensen zien inderdaad waarschijnlijk liever een voorbeschouwing van het een wedstrijd met Nederlanders dan Zuid-Korea - Taiwan in het handboogschieten.

Echter gisterenavond was het praatprogramma gewoon heel slecht getimed, ze zaten zelfs te praten toen Nederland aan het turnen was.
Ik zat even op twitter te kijken en daar was ook het enige wat ik langs zag komen de roep om live sport en kritiek op al dat gepraat op dit tijdstip van de dag.
Er waren een hele avond Nederlanders bezig. Ze hebben het naar voren gehaald om zo het hockey live uit te kunnen zenden.
In Southern Sun
  maandag 8 augustus 2016 @ 12:21:30 #11
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_164326294
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ah daar hebben we Da_Sandman weer met z'n gemiddelde kijker. Heb je daar enig bewijs voor? Nee hè.
De kijkcijfers van die show van Henry en Edith zijn goed. Dat is voor de NOS ook belangrijk.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 augustus 2016 @ 12:22:08 #12
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164326306
Ik kom de dag prima door ondertussen, de streams laten zien wat ik wil zien. Dat er geen commentaar is is jammer, maar ben er nu wel aan gewend.
De uitzendingen op NPO 1 kijk ik als ze uitzenden wat ik wil zien.

^O^
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 12:23:41 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164326331
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er waren een hele avond Nederlanders bezig. Ze hebben het naar voren gehaald om zo het hockey live uit te kunnen zenden.
Hadden ze het beter na het hockey kunnen doen. Het is wel laat, maar je zit wel aan het einde van de dag.

Maar goed, daar kijkt waarschijnlijk weer geen hond naar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164326363
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik praat wel eens met mensen. Is aan te raden hoor.
In Southern Sun
pi_164326379
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hadden ze het beter na het hockey kunnen doen. Het is wel laat, maar je zit wel aan het einde van de dag.

Waarna vervolgens een hele berg mensen gaat klagen dat de NOS geen avondprogramma rond de OS heeft.
In Southern Sun
pi_164326389
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Of er voor, in de middag, het was toch zondag en bovendien is het ook niet zo dat er enorm over de resultaten van die dag gepraat wordt.
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 12:26:31 #17
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164326390
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik praat wel eens met mensen. Is aan te raden hoor.
Is dat niet heel eng?
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 12:47:30 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_164326801
quote:

[..]

Ik vraag het me af. Ja, wel als het om Groot-Brittannië - Irak gaat, maar als de Nederlandse turnsters in actie zijn denk ik dat velen dat toch liever zien. Ik hoor juist van veel mensen in mijn omgeving dat ze moe worden van gepraat over sport.

Maar goed, de kijkcijfers zullen wel goed zijn. Laten we het er op houden dat de timing van het programma ongelukkig is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_164326909
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Ja, wel als het om Groot-Brittannië - Irak gaat, maar als de Nederlandse turnsters in actie zijn denk ik dat velen dat toch liever zien. Ik hoor juist van veel mensen in mijn omgeving dat ze moe worden van gepraat over sport.

Maar goed, de kijkcijfers zullen wel goed zijn. Laten we het er op houden dat de timing van het programma ongelukkig is.
Ja, ik hoor in mijn omgeving ook veel mensen klagen over het gepraat.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 12:53:24 #20
pi_164326934
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:52 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Ja, ik hoor in mijn omgeving ook veel mensen klagen over het gepraat.
Ook met voetbal. VI vindt bijna iedereen vreselijk (behalve sommigen die het nog grappig vinden), SV kijkt men ook al lang niet meer. En de niet-liefhebbers vinden de sport al matig, maar vinden het gepraat pas echt storend. Toch bijzonder dat Henk en Ingrid het dan blijkbaar wel tolereren.
pi_164326966
Ik snap heel dat gezeik niet. De gemiddelde sport kijker ziet live graag iets als Nederlanders in actie komen, maar dan nog is het beperkt. Ja naar Zonderland, Schippers, het wielrennen of zwemmen kijken veel mensen, maar het handboogschieten met Nederlanders dat is verwaarloosbaar qua intresse. Ik kijk dan graag naar een praatprogramma met samenvattingen en hoogtepunten, dan krijg ik toch de prestaties van Nederlanders mee maar hoeft niet alles te zien.

En als je liefhebber bent van tafeltennis of schermen zijn daar dus de live streams. Je kan dus gewoon alles zien. Vergeet niet dat veel buitenslandse zenders helemaal geen streams aanbieden dus die mensen zijn echt afhankelijk van wat er op tv getoond word. Dus alles is niet beter op de Belg of BBC hoor.

Dat er af ten toe verkeerde keuzes worden gemaakt, dat is waar. Zo had het turnen natuurlijk live gemoeten. Maar als je kijkt en het komt niet, zet die stream dan aan.
pi_164326978
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ook met voetbal. VI vindt bijna iedereen vreselijk (behalve sommigen die het nog grappig vinden), SV kijkt men ook al lang niet meer. En de niet-liefhebbers vinden de sport al matig, maar vinden het gepraat pas echt storend. Toch bijzonder dat Henk en Ingrid het dan blijkbaar wel tolereren.
Ik vind de manier waarop kijkcijfers berekent worden ook eigenlijk niet meer van deze tijd, dus vraag me af in hoeverre ze nog representatief zijn.
pi_164327025
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:54 schreef alopio het volgende:
Ik snap heel dat gezeik niet. De gemiddelde sport kijker ziet live graag iets als Nederlanders in actie komen, maar dan nog is het beperkt. Ja naar Zonderland, Schippers, het wielrennen of zwemmen kijken veel mensen, maar het handboogschieten met Nederlanders dat is verwaarloosbaar qua intresse. Ik kijk dan graag naar een praatprogramma met samenvattingen en hoogtepunten, dan krijg ik toch de prestaties van Nederlanders mee maar hoeft niet alles te zien.

En als je liefhebber bent van tafeltennis of schermen zijn daar dus de live streams. Je kan dus gewoon alles zien. Vergeet niet dat veel buitenslandse zenders helemaal geen streams aanbieden dus die mensen zijn echt afhankelijk van wat er op tv getoond word. Dus alles is niet beter op de Belg of BBC hoor.

Dat er af ten toe verkeerde keuzes worden gemaakt, dat is waar. Zo had het turnen natuurlijk live gemoeten. Maar als je kijkt en het komt niet, zet die stream dan aan.
BBC heeft volgens mij ook gewoon streams. En een extra kanaal waar ze tenminste iets mee doen.
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 13:00:44 #24
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164327097
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

VI heeft een stabiele fanbase, dat vindt niet bijna iedereen vreselijk. Maar het is wel een programma wat je of vreselijk vindt of erg vermakelijk ja. Zit weinig tussenin. Maar goed, andere discussie, want mensen gaan bewust VI kijken en bij een OS talkshow zit dat toch anders denk ik.

Ik denk dat als je live sport uitzendt ipv OS Olympic Parc je dezelfde kijkcijfers haalt. Maar dat kan ik niet bewijzen.
pi_164327218
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

VI heeft een stabiele fanbase, dat vindt niet bijna iedereen vreselijk. Maar het is wel een programma wat je of vreselijk vindt of erg vermakelijk ja. Zit weinig tussenin. Maar goed, andere discussie, want mensen gaan bewust VI kijken en bij een OS talkshow zit dat toch anders denk ik.

Ik denk dat als je live sport uitzendt ipv OS Olympic Centre je dezelfde kijkcijfers haalt. Maar dat kan ik niet bewijzen.
Vergeet ook niet dat niet iedereen alles kan volgen. Mensen moeten overdag werken, komen thuis hapje eten. Die hebben dus maar een kleine periode om iets te zien. Ze gaan ook optijd naar bed want volgende dag gaat de wekker weer. Dan is het dus fijn als je in een programma in een korte tijd word bijgepraat over de verichtingen van die dag ipv naar een sport te kijken.

De streams zijn ideaal voor mensen die wel een bepaalde sport willen zien, al is daar geen commentaar natuurlijk dat is wel een minpunt. Dat ze meer met het extra kanaal moeten doen dat ben ik er wel mee eens. En de talkshow op bv NPO 2/3 had ook gekund maar dan had je weer gezeik gehad van mensen die sport niks intresseert
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 13:08:58 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164327278
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:05 schreef alopio het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat niet iedereen alles kan volgen. Mensen moeten overdag werken, komen thuis hapje eten. Die hebben dus maar een kleine periode om iets te zien. Ze gaan ook optijd naar bed want volgende dag gaat de wekker weer. Dan is het dus fijn als je in een programma in een korte tijd word bijgepraat over de verichtingen van die dag ipv naar een sport te kijken.

De streams zijn ideaal voor mensen die wel een bepaalde sport willen zien, al is daar geen commentaar natuurlijk dat is wel een minpunt. Dat ze meer met het extra kanaal moeten doen dat ben ik er wel mee eens. En de talkshow op bv NPO 2/3 had ook gekund maar dan had je weer gezeik gehad van mensen die sport niks intresseert
Het valt me juist tegen dat er amper samenvattingen of recaps van de sportdag zijn in een programma waarvan je het juist verwacht. Er wordt alleen maar gepraat.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 13:09:07 #27
pi_164327282
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik denk dat als je live sport uitzendt ipv OS Olympic Parc je dezelfde kijkcijfers haalt. Maar dat kan ik niet bewijzen.
Ik bedoelde de gemiddelde kijker.. VI is natuurlijk onder de vaste fanbase heel populair.
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:09:40 #28
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_164327298
Ik vind de NOS best oké, alleen zo jammer dat de streams geen commentaar hebben.

Zoals gisteren bij de wegwedstrijd, dan zitten Maarten en Herbert er toch, en die kijken het ook gewoon, dus waarom zet je op de stream het commentaar daar niet bij aan?
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 13:10:22 #29
pi_164327311
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:05 schreef alopio het volgende:

[..]

Er zijn juist bijna geen recaps. Er wordt alleen een beetje gepraat over wat er gebeurt.

Bovendien kan een roundup show juist gemakkelijk op een andere zender (al heeft de NOS niet eeuwig zendtijd). Of geef in ieder geval live sport op het andere kanaal. (NPO Sport) Maar dat gebeurt ook niet.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 13:11:18 #30
pi_164327336
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:09 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind de NOS best oké, alleen zo jammer dat de streams geen commentaar hebben.

Zoals gisteren bij de wegwedstrijd, dan zitten Maarten en Herbert er toch, en die kijken het ook gewoon, dus waarom zet je op de stream het commentaar daar niet bij aan?
Dat kan dus niet. Ligt er waarschijnlijk aan hoe de IOC wil dat de streams worden doorgegeven. Wel jammer, maar dat neem ik ze juist niet kwalijk.
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:12:03 #31
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_164327365
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat kan dus niet. Ligt er waarschijnlijk aan hoe de IOC wil dat de streams worden doorgegeven. Wel jammer, maar dat neem ik ze juist niet kwalijk.
O wat stom dat dan niet kan. Zou de NOS dan meer voor moeten betalen dan zeker?
pi_164327448
quote:

[..]

Maar dat verklaart niet het dagprogramma van gisteren, wat ook gewoon bar slecht was. Al met al is de NOS gewoon erg slecht als het om dit soort zaken gaat.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 13:16:58 #33
pi_164327495
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar dat verklaart niet het dagprogramma van gisteren, wat ook gewoon bar slecht was. Al met al is de NOS gewoon erg slecht als het om dit soort zaken gaat.
Er is niet heel veel live sport tussen 2 en 6, maar dit was wel heel bedroevend inderdaad.
pi_164327685
Ik vind de NOS echt kut :') :r
pi_164327841
quote:
13s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:25 schreef Syntix het volgende:
Ik vind de NOS echt kut :') :r
Gisteren zowaar nog minder sport dan dag 1. :X Gezellig keuvelen met Gal en Minderhout in de studio, dan direct door naar de andere studio met 2 nieuwe gasten..

BBC gisteren Boogschieten, Schermen, Boksen, Wielrennen, Gymn etc. en niet eens overal Britten aanwezig bij die sporten
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_164327885
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:33 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Gisteren zowaar nog minder sport dan dag 1. :X Gezellig keuvelen met Gal en Minderhout in de studio, dan direct door naar de andere studio met 2 nieuwe gasten..

BBC gisteren Boogschieten, Schermen, Boksen, Wielrennen, Gymn etc. en niet eens overal Britten aanwezig bij die sporten
Die misten de schermfinale ook door gepraat nadat een Brit in de strijd om het brons verloren had.
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:53:49 #37
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_164328349
De Nederlandse roeiers zijn al volop bezig, NPO Sport toont een schermpje dat er vanaf 14.00 uur roeien en judo te zien zijn. Waarom niet een beetje flexibeler?

Holland Acht ligt nu in het water.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_164328404
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Zie m'n post in het vorige topic. Helemaal mee eens, maar dat neemt niet weg dat de NOS hier wel heeel erg onder een vergrootglas ligt en dat het bij vlagen lijkt alsof mensen aan het kijken zijn om te kunnen klagen.
In Southern Sun
pi_164328430
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:53 schreef Dwersdriever het volgende:
De Nederlandse roeiers zijn al volop bezig, NPO Sport toont een schermpje dat er vanaf 14.00 uur roeien en judo te zien zijn. Waarom niet een beetje flexibeler?

Holland Acht ligt nu in het water.
Ik wacht op de Brabant Acht.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 augustus 2016 @ 13:57:26 #40
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164328462
NOScommunicatie twitterde op maandag 08-08-2016 om 13:50:44 We hebben er vragen en klachten over ontvangen.. Waarom herhalen we sommige sporten? We leggen het graag uit: https://t.co/ZVw957qaR7. reageer retweet
pi_164328520
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:57 schreef Pino112 het volgende:
NOScommunicatie twitterde op maandag 08-08-2016 om 13:50:44 We hebben er vragen en klachten over ontvangen.. Waarom herhalen we sommige sporten? We leggen het graag uit: https://t.co/ZVw957qaR7. reageer retweet
Vandaag begon de dag om 13:30 en hebben ze alweer twee Nederlandse boten gemist.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:59:48 #42
79262 Dwersdriever
pi_164328532
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zie m'n post in het vorige topic. Helemaal mee eens, maar dat neemt niet weg dat de NOS hier wel heeel erg onder een vergrootglas ligt en dat het bij vlagen lijkt alsof mensen aan het kijken zijn om te kunnen klagen.
Het is een duidelijk verschil van inzicht. In de tijd van social media is het van groter belang dan ooit om sport live te tonen. De NBC-aanpak waarvoor de NPO kiest is écht hopeloos uit de tijd. We leven in het 'nu'-tijdperk. De streams zonder commentaar zijn simpelweg geen vervanging. Gisteren werden historische sportmomenten rond het Nederlandse boksen en turnen gemist omdat men gepraat belangrijker vond, niet kon anticiperen op tegenslagen elders of het tweede kanaal niet optimaal werd benut. Het is volkomen logisch dat hier kritisch naar gekeken wordt.
We Came A Long Time Ago
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 13:59:55 #43
pi_164328536
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:34 schreef -0- het volgende:

[..]

Die misten de schermfinale ook door gepraat nadat een Brit in de strijd om het brons verloren had.
BBC1 vind ik ook een vrij storende zender ja. Sporza en ARD zijn het fijnst.

Hopelijk zenden ze ergens de turnfinales uit. Dat vind ik namelijk zonder commentaar echt te saai :@
pi_164328561
quote:
quote:
Het boksen konden we niet ineens live doen, omdat we gepland hadden daarvan een samenvatting uit te zenden. Vandaar dat we er voor hebben gekozen om sport te herhalen.
Zonde om het live uit te zenden als je later een samenvatting gaat laten zien inderdaad.
pi_164328582
Dit heb ik net gezien :') . Doe nou niet of dit live is.
zie email 27 oktober
pi_164328611
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:00 schreef Nober het volgende:

[..]

[..]

Zonde om het live uit te zenden als je later een samenvatting gaat laten zien inderdaad.
Dit is juist een van de steekhoudende argumenten in dat verhaal. Dat is toch niet zo lastig te begrijpen? Planning was live bij het roeien te zijn, dus boksen (wat tegelijkertijd was) in samenvatting. Zo'n samenvatting wordt later ingesproken. Dan kun je echt niet zomaar ineens live hoor.
In Southern Sun
pi_164328626
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:02 schreef trein2000 het volgende:
Dit heb ik net gezien :') . Doe nou niet of dit live is.
Dat doen ze ook niet.
pi_164328632
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:00 schreef Nober het volgende:

[..]

[..]

Conclusie: ze zijn zeer inflexibel bij de NOS, dat verklaart iig een deel.
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:04:42 #49
346939 Janneke141
pi_164328646
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit is juist een van de steekhoudende argumenten in dat verhaal. Dat is toch niet zo lastig te begrijpen? Planning was live bij het roeien te zijn, dus boksen (wat tegelijkertijd was) in samenvatting. Zo'n samenvatting wordt later ingesproken. Dan kun je echt niet zomaar ineens live hoor.
Als ze ook maar een klein beetje competent zouden zijn in het maken van liveuitzendingen, dan konden ze dat prima.
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:04:51 #50
79262 Dwersdriever
pi_164328652
quote:
Een volstrekt ontoereikend antwoord. Van een professionele televisie-organisatie die met een enorme ploeg de oceaan oversteekt, mag je veel meer verwachten dan 'we hadden een samenvatting later gepland'.

Het begint overduidelijk niet pas om 14.00 uur. Het roeien begon vandaag eerder.

De NPO komt over als een ouderwetse, bureaucratische moloch die niet klaar is voor de nieuwe tijd in sportuitzendingen, waar flexibiliteit, inspelen op actualiteit en livesport de kernwoorden zijn.
We Came A Long Time Ago
pi_164328676
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:59 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Het is een duidelijk verschil van inzicht. In de tijd van social media is het van groter belang dan ooit om sport live te tonen. De NBC-aanpak waarvoor de NPO kiest is écht hopeloos uit de tijd. We leven in het 'nu'-tijdperk. De streams zonder commentaar zijn simpelweg geen vervanging. Gisteren werden historische sportmomenten rond het Nederlandse boksen en turnen gemist omdat men gepraat belangrijker vond, niet kon anticiperen op tegenslagen elders of het tweede kanaal niet optimaal werd benut. Het is volkomen logisch dat hier kritisch naar gekeken wordt.
Dat zeg ik toch ook, dat je daar kritisch naar moet kijken. Neemt niet weg dat álles wat de NOS zo'n beetje doet hier (en op Twitter bijvoorbeeld) afgezeken wordt. En dat is niet terecht.
In Southern Sun
pi_164328680
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Daar gaat het dus fout. Het is helemaal geen probleem om tijdens het roeien even te schakelen naar het boksen. Deden ze 's avonds wel bij het hockey, door naar Mullenberg te schakelen. Was prima.

We willen gewoon een fijn schakelprogramma.
pi_164328712
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als ze ook maar een klein beetje competent zouden zijn in het maken van liveuitzendingen, dan konden ze dat prima.
Er gaat echt geen verslaggever full equiped om live te gaan bij een evenement zitten waar 'ie alleen een sv voor moet maken. Dat lijkt me echt niet zo moeilijk te begrijpen.
In Southern Sun
pi_164328720
Ze besparen gewoon flink op de commentatoren, zoveel is wel duidelijk. Maar liever wat meer budget voor commentatoren dan voor studiogasten.
pi_164328739
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:05 schreef marcodej het volgende:

[..]

Daar gaat het dus fout. Het is helemaal geen probleem om tijdens het roeien even te schakelen naar het boksen. Deden ze 's avonds wel bij het hockey, door naar Mullenberg te schakelen. Was prima.

We willen gewoon een fijn schakelprogramma.
En daar heb je dus wel een kern van dat gezeik te pakken. Dan heb je weer een groepje die niet begrijpt dat ze de lichte twee missen omdat er zo nodig naar het boksen gegaan moest worden.
In Southern Sun
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:08:59 #56
346939 Janneke141
pi_164328759
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er gaat echt geen verslaggever full equiped om live te gaan bij een evenement zitten waar 'ie alleen een sv voor moet maken. Dat lijkt me echt niet zo moeilijk te begrijpen.
Dan bellen ze hem op. Het is niet dat ze niet wisten hoe laat die wedstrijd zou zijn ofzo.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 14:09:44 #57
pi_164328785
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En daar heb je dus wel een kern van dat gezeik te pakken. Dan heb je weer een groepje die niet begrijpt dat ze de lichte twee missen omdat er zo nodig naar het boksen gegaan moest worden.
Het probleem was meer dat er een hockey stream zou moeten zijn die er niet was, op dat moment. Verder vond ik het wel prima.
pi_164328798
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan bellen ze hem op. Het is niet dat ze niet wisten hoe laat die wedstrijd zou zijn ofzo.
Zucht.
In Southern Sun
pi_164328809
quote:

[..]

Ik denk dat niemand er een probleem van maakt als ze de race afmaken om dan halverwege de bokspartij in te vallen, of wel naar het boksen gaan om dan direct na die partij de race van de Nederlanders semi-live te laten zien. Dat ze iig de kijker het gevoel te geven dat die er echt bij is, en niks mist.
pi_164328823
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het probleem was meer dat er een hockey stream zou moeten zijn die er niet was, op dat moment. Verder vond ik het wel prima.
Of je mist even drie minuten hockey. Dat bedoel ik met alleen maar zeiken.
In Southern Sun
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2016 @ 14:11:55 #61
pi_164328844
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Of je mist even drie minuten hockey. Dat bedoel ik met alleen maar zeiken.
De NOS verwees zelf expliciet naar de stream, meen ik. Dat vind ik geen zeiken, dat vind ik gewoon een foutje.
pi_164328845
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand er een probleem van maakt als ze de race afmaken om dan halverwege de bokspartij in te vallen, of wel naar het boksen gaan om dan direct na die partij de race van de Nederlanders semi-live te laten zien. Dat ze iig de kijker het gevoel te geven dat die er echt bij is, en niks mist.
Nee hoor, dan wordt er om het hardst geroepen dat het niet live is terwijl de NOS doet alsof het live is.
In Southern Sun
pi_164328865
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De NOS verwees zelf expliciet naar de stream, meen ik. Dat vind ik geen zeiken, dat vind ik gewoon een foutje.
Dát is wel een misser, maar eigenlijk ook niet meer dan een schoonheidsfoutje.
In Southern Sun
pi_164328920
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:07 schreef ItaloDancer het volgende:
Ze besparen gewoon flink op de commentatoren, zoveel is wel duidelijk. Maar liever wat meer budget voor commentatoren dan voor studiogasten.
De studiogasten moeten camoufleren dat er eigenlijk geen budget is om veel sport uit te zenden. Gasten die overigens urenlang op een dag open deuren lopen in te trappen.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:17:32 #65
79262 Dwersdriever
pi_164329008
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:14 schreef antiderivative het volgende:

[..]

De studiogasten moeten camoufleren dat er eigenlijk geen budget is om veel sport uit te zenden. Gasten die overigens urenlang op een dag open deuren lopen in te trappen.
Ik vraag me af waar de indruk vandaan komt dat de NPO betaalt per getoond beeld of iets dergelijks. Dat is niet het geval. Er is het recht om alles rechtstreeks uit te zenden, samen te vatten of te herhalen. De extra kosten bestaan mogelijk uit de inrichting van de commentaarpositie, maar dat kan eventueel opgelost worden door commentatoren vanuit de studio te laten werken. Zoals België deed met het wielrennen. Het is niet zo dat de aanwezigheid in Rio van Dijkstra en Ducrot voor meerwaarde zorgde.
We Came A Long Time Ago
  maandag 8 augustus 2016 @ 14:19:55 #66
79262 Dwersdriever
pi_164329071
quote:

[..]

Welnee, in een mooi live schakelprogramma vol hoogtepunten snapt iedereen dat als meerdere dingen tegelijk gebeuren, dit niet allemaal in dezelfde uitzending kan. Door goed gebruik te maken van het tweede kanaal kan daar bovendien al veel mee gebeuren. Waarom gisteren het hockey niet door laten lopen op NPO Sport?

Wat mensen niet snappen is dat er Nederlanders actief zijn en wij naar Dione of Herman zitten te kijken die een beetje aan het keuvelen zijn met zogenoemde experts of sporters die om de een of andere reden niet in Rio zijn.
We Came A Long Time Ago
pi_164329147
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Welnee, in een mooi live schakelprogramma vol hoogtepunten snapt iedereen dat als meerdere dingen tegelijk gebeuren, dit niet allemaal in dezelfde uitzending kan. Door goed gebruik te maken van het tweede kanaal kan daar bovendien al veel mee gebeuren. Waarom gisteren het hockey niet door laten lopen op NPO Sport?

Wat mensen niet snappen is dat er Nederlanders actief zijn en wij naar Dione of Herman zitten te kijken die een beetje aan het keuvelen zijn met zogenoemde experts of sporters die om de een of andere reden niet in Rio zijn.
Wat fervente sportliefhebbers niet snappen is dat het driekwart van de Nederlanders pas interesseert als die bokser waarvan ze nog nooit gehoord hebben in de finale staat.

Eens met het schakelprogramma, maar nogmaals: er is altijd wel voor iemand iets niet goed.
In Southern Sun
pi_164329258
quote:
3s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat fervente sportliefhebbers niet snappen is dat het driekwart van de Nederlanders pas interesseert als die bokser waarvan ze nog nooit gehoord hebben in de finale staat.
Alsof die driekwart dan wel zo geintresseerd is in het oeverloze inhoudsloze domme gezwets in de studio.
pi_164329327
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:27 schreef OpslugtAfMorket het volgende:

[..]

Alsof die driekwart dan wel zo geintresseerd is in het oeverloze inhoudsloze domme gezwets in de studio.
Jij noemt het overloos en inhoudsloos, een ander vind het prettig om naar te kijken. Maar dat schijnt nogal moeilijk te beseffen te zijn.
In Southern Sun
pi_164329430
Studio Olympia op de radio is trouwens wel prima _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 augustus 2016 @ 14:32:33 #71
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164329447
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij noemt het overloos en inhoudsloos, een ander vind het prettig om naar te kijken. Maar dat schijnt nogal moeilijk te beseffen te zijn.
Hé D_S, ik ben het niet altijd met je eens (en jij met mij), maar bespaar je de moeite met reageren en ga genieten van de Spelen. Serieus ^O^.
pi_164329474
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:14 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Geen budget, enig idee met welk budget de NOS werkt :')

Het is inderdaad heel simpel, een commentator gaat niet voor 10.000 man commentaar lopen geven en daar geef ik de NOS groot gelijk in.

Bij Sporza zag ik de commentatoren gewoon in Belgie zitten, daar kun je over een budget kwestie gaan praten.
pi_164329478
quote:
13s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zucht.
Nee, goede opmerking. In de moderne televisie techniek kun je een telefoon live in de uitzending schakelen. Dat kan zelfs de NOS.
zie email 27 oktober
pi_164329514
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hé D_S, ik ben het niet altijd met je eens (en jij met mij), maar bespaar je de moeite met reageren en ga genieten van de Spelen. Serieus ^O^.
Ik ben keihard ( :') ) aan het werk en probeer wat te volgen via Fok!, maar als ik dan maar steeds moet lezen hoe kut de NOS is, is de lol er ook weer snel af. Dus ga ik de discussie maar aan :9.
In Southern Sun
pi_164329524
quote:

[..]

Jij vind het prettig om naar te kijken een groot deel van de mensen niet, maar dat schijn je nogal moeilijk te beseffen. Ik hoor in mijn omgeving, atletiekclub van mn zoontje en gister in de rugbykantine, niks anders dan kritiek. Online is het ook grotendeels kritiek.
pi_164329533
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee, goede opmerking. In de moderne televisie techniek kun je een telefoon live in de uitzending schakelen. Dat kan zelfs de NOS.
Insert 'teeeering NOS doe wat aan die geluidsverbinding' klachten in tienvoud.
In Southern Sun
pi_164329561
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Insert 'teeeering NOS doe wat aan die geluidsverbinding' klachten in tienvoud.
Zelfde is die commentatoren, zijn ze er gaat half Nederland naar Sporza, zijn ze er niet is het nog niet goed.
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 14:36:56 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164329609
quote:

[..]

Dat blijft een welles nietes verhaal, want ik denk dat er meer mensen zijn die sport willen zien. Praten is iets voor de radio. We zitten naar televisie te kijken hè. Praten is zo overrated op de televisie en de NOS weet dat niet.
pi_164329619
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Ik kom de dag prima door ondertussen, de streams laten zien wat ik wil zien. Dat er geen commentaar is is jammer, maar ben er nu wel aan gewend.
De uitzendingen op NPO 1 kijk ik als ze uitzenden wat ik wil zien.

^O^
Wat ik irritant vind is dat er ook geen commentaar is op een stream op het moment dat dat óók de traditionele tv uitzending is.

Zit je bv wielrennen te kijken op de stream, en om X:XX uur gaat het live op Nederland 1, maar de webstream gaat gewoon door met stommetje spelen ipv dat ze dan ff een knopje omzetten en die audio erbij doen...
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_164329727
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:33 schreef Remzz het volgende:

[..]

Geen budget, enig idee met welk budget de NOS werkt :')

Het is inderdaad heel simpel, een commentator gaat niet voor 10.000 man commentaar lopen geven en daar geef ik de NOS groot gelijk in.

Bij Sporza zag ik de commentatoren gewoon in Belgie zitten, daar kun je over een budget kwestie gaan praten.
Sporza is inderdaad een voorbeeld van hoe het wel kan. De hoeveelheid sport op die zender is haast orgasmisch te noemen ^O^

NOS :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 augustus 2016 @ 14:42:39 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164329775
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:37 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Wat ik irritant vind is dat er ook geen commentaar is op een stream op het moment dat dat óók de traditionele tv uitzending is.

Zit je bv wielrennen te kijken op de stream, en om X:XX uur gaat het live op Nederland 1, maar de webstream gaat gewoon door met stommetje spelen ipv dat ze dan ff een knopje omzetten en die audio erbij doen...
Dat wel ja, meestal lees ik dan in het topic dat het ook op NPO 1 is, schakel ik even over.

Blijkbaar kan/mag er geen audio bij, vind dat nog een beetje vreemd verhaal maargoed.
pi_164329877
quote:
De toon van dat bericht :') Lekker belerend vanaf de ivoren toren roepen dat ze het allemaal zo goed weten
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 augustus 2016 @ 14:47:38 #83
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_164329959
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:45 schreef byah het volgende:

[..]

De toon van dat bericht :') Lekker belerend vanaf de ivoren toren roepen dat ze het allemaal zo goed weten
Ik vind die laatste zin nog het mooiste, vooral het schuingedrukte
quote:
Het is misschien goed om te weten dat een olympische sportdag in Rio meestal zo rond 14.00 uur Nederlandse tijd begint. Voor die tijd kunnen we dus niets live uitzenden.
_O-
pi_164329989
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:34 schreef OpslugtAfMorket het volgende:

[..]

Jij vind het prettig om naar te kijken een groot deel van de mensen niet, maar dat schijn je nogal moeilijk te beseffen. Ik hoor in mijn omgeving, atletiekclub van mn zoontje en gister in de rugbykantine, niks anders dan kritiek. Online is het ook grotendeels kritiek.
Ik vond het gister en zondag best aardig ja. Computer met streams er naast, prima.
Maar de mensen die ik bedoel zijn de mensen die wel graag meepraten over de OS, maar eigenlijk geen sportfans zijn. Die vind je niet bij de atletiekclub van je zoontje of in de rugbykantine, dat geeft een beetje een vertekend beeld.

En online is al jaren een grote zeikplaats.
In Southern Sun
pi_164330024
Je kan toch ook live uitzenden waar geen Nederlanders aan mee doen. Niets mis mee. Roeien nu is ook live met geen Nederlanders.
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 14:52:07 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_164330081
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vond het gister en zondag best aardig ja. Computer met streams er naast, prima.
Maar de mensen die ik bedoel zijn de mensen die wel graag meepraten over de OS, maar eigenlijk geen sportfans zijn. Die vind je niet bij de atletiekclub van je zoontje of in de rugbykantine, dat geeft een beetje een vertekend beeld.

En online is al jaren een grote zeikplaats.
Geen sportfans kijken nog minder graag naar praten over sport is mijn ervaring.
pi_164330139
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Geen sportfans kijken nog minder graag naar praten over sport is mijn ervaring.
Tot je ze naar een praatprogramma over de OS laat kijken. Dan willen ze allemaal ineens op de hoogte zijn ;).

Maar snap wat je bedoelt hoor. Al is voor heel veel mensen zo'n Studio Sportzomerachtig programma een zomergevoel dingetje geworden.
In Southern Sun
pi_164330159
Het zou al mooi zijn als er streams met Engels commentaar zou zijn. Hopelijk fixt Discovery dat.
pi_164330361
NOS :') Hebben ze twee zenders, zenden ze hetzelfde uit.
(she/her)
pi_164330461
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:47 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik vind die laatste zin nog het mooiste, vooral het schuingedrukte

[..]

_O-
Leuke is dat ze de Nederlandse roeiers gemist hebben, omdat dat evenement toch echt voor 14:00 uur begon. Maarja, volgens de NOS begint de Olympische dag pas om 14:00 uur :')
pi_164330504
NOS :') gvd wat een kutomroep :')

Waarom niet gewoon commentatoren op die streams zetten? Waarom laat je anders die gasten overvliegen? Om vakantie te houden of zo? :') :r
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:05:41 #92
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_164330510
Dit deed de NOS dan wel weer even goed. Een totaal nietszeggende roeiwedstrijd uitzenden met E-garnituur in plaats van een half uur gelul over judo vóór dat begint. Waarom? Nou, je ziet strijd op het scherpst van de snede, leert nog eens wat over hoe mannen uit landen als Oezbekistan en Litouwen überhaupt in een Olympische skiff terecht komen (ze hebben allemaal een roeiopleiding gehad in Amerika) en je krijgt een inkijkje in de Olympische kwalificatieprocedure in bijvoorbeeld Zimbabwe.

Meer van dit graag en minder gezanik.
pi_164330896
Ik moet overigens ook zeggen dat de streams niet meer haperen.
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:22:02 #94
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_164330994
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit deed de NOS dan wel weer even goed. Een totaal nietszeggende roeiwedstrijd uitzenden met E-garnituur in plaats van een half uur gelul over judo vóór dat begint. Waarom? Nou, je ziet strijd op het scherpst van de snede, leert nog eens wat over hoe mannen uit landen als Oezbekistan en Litouwen überhaupt in een Olympische skiff terecht komen (ze hebben allemaal een roeiopleiding gehad in Amerika) en je krijgt een inkijkje in de Olympische kwalificatieprocedure in bijvoorbeeld Zimbabwe.

Meer van dit graag en minder gezanik.
Yes dat was leuk, en nu ook gewoon judo-partijen met commentaar ^O^
pi_164331204
En nu ook op tijd voor de 2 zonder stuurman in de herkansing
pi_164331216
Gaat prima vandaag
pi_164331257
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze gaan met twee (!) commentatoren bij het judo zitten om vervolgens letterlijk één minuut judo uit te zenden over de hele dag, waarbij de co-commentator één zin heeft uitgesproken.

Op het moment dat roeien uitgesteld waren er voldoende commentatoren aanwezig waren op andere venues waar op dat moment sport bezig was. En als de commentator voor het boksen (die de samenvatting van Lacruz en het live-verslag van Mullenberg deed) toevallig niet aanwezig was vraag ik me af waar die wel was toen Lacruz moest boksen.

Bij een evenement als dit moet je gewoon flexibel zijn omdat je 100% zeker weet dat niet alles gaat verlopen zoals je vooraf bedacht hebt en dat zijn ze te weinig.
pi_164331271
Dit is heerlijk, schakelen tussen verschillende livesporten. Dan krijg je het OS-gevoel.
pi_164331300
Ga zo door NOS.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 augustus 2016 @ 15:33:02 #100
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_164331334
Eindelijk goed bezig :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')