4e in deze serie in principe en dan hopen dat er max 4 onderdoor gaan in de volgendequote:
Dan gaan we voor de goede kansen. Go Verschuren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan alle kanten op, zou ik zeggen.
Wat was de vraag?quote:
Het zijn er 8.quote:
Lastig voor de turnkijkers, hebben al geen nagels meer over.quote:
Delpo is gewoon aan het winnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:11 schreef Max23 het volgende:
Overigens zit ik ondertussen ook naar 1 van de spannendste tenniswedstrijden van het jaar te kijken
Djokovic-Del Potro
8 snelsten van de halve finales (alle tijden bij elkaar opgeteld)quote:
Je kan het ook overdrijven natuurlijk.quote:
Ze gaan straks allemaal van het startblok vallenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef Redefine het volgende:
Als een echte Nederlander vandaag moet die het weer spannend maken
Trustenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik ga slapen xoxo en kus op jullie sterretjes
quote:
Allemaal DQ.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze gaan straks allemaal van het startblok vallen
AvV is niet akkoordquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef marcodej het volgende:
Jongens, niet zo negatief. Alles zit mee vandaag.
Die mag blij zijn dat ze nog leeft.quote:
Straks nog twee wereldrecords.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef Fylax het volgende:
Ik ga dit ook niet meer op TV volgen Op naar bed ik volg het wel in dit topic
Subtop dus finale is wel realistisch om op te hopen, maar echt geen zekerheid nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:15 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die roepen valt tegen![]()
Verschuren is geen wereldtop hallo
Daarom via google kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
Officiėle site is wel weer eens kut trouwens, moet je van de pagina voor de halve finales terug naar het schema, terug naar gisteren, naar de series en dan naar resultaten om te zien wat hij vanmorgen zwom
Kan je dat niet gewoon beter op Google checken dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
Officiėle site is wel weer eens kut trouwens, moet je van de pagina voor de halve finales terug naar het schema, terug naar gisteren, naar de series en dan naar resultaten om te zien wat hij vanmorgen zwom
Nouja, regerend Europees kampioen is hijquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:15 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die roepen valt tegen![]()
Verschuren is geen wereldtop hallo
Altijd? Hij is Europees kampioen. Lange baan nota bene.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:16 schreef marcodej het volgende:
Verschuren is altijd goed in vorm in de series en dan niet goed genoeg als het er op aan komt.
Google gebruiken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:15 schreef heywoodu het volgende:
Wikipedia bedenk ik me nuquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon beter op Google checken dan?
Geen wereldtop. Europees en wereld is een wereld van verschil bij het zwemmen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nouja, regerend Europees kampioen is hij
Wel in een olympisch jaar waarin lang niet iedereen aanwezig was, maar idd wel Europees kampioen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Altijd? Hij is Europees kampioen. Lange baan nota bene.
Dat ligt maar net aan de afstand.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen wereldtop. Europees en wereld is een wereld van verschil bij het zwemmen.
Maar er zitten nu wel 3 Europeanen voor hem, 2 daarvan klopte hij op dat EKquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen wereldtop. Europees en wereld is een wereld van verschil bij het zwemmen.
Uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de afstand.
True truequote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar er zitten nu wel 3 Europeanen voor hem, 2 daarvan klopte hij op dat EK
franklop had daar een leuk grapje overquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat we vorig jaar op het WK 8 zilveren medailles hadden en 0 goud/brons
Wtf
Het gaat om de OS.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Altijd? Hij is Europees kampioen. Lange baan nota bene.
Straks weer muurtjes stucadoren. Wat een leven die Hongaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Redefine het volgende:
Kozma is al de weg kwijt, dat beging al goed.
Feitelijk heeft ie gelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Tweek het volgende:
De hoofd redacteur van Telegraaf vertelde mij dat er iedere dag wel een goude medaille gewonnen kom worden door Nederland, Nou wil ik niet zeggen dat dat niet klopt. Maar tot nu toe zit ie er naast.
Aan de andere kant win je er op 1 dag 2 dan loop je weer 1 dag in dusjaquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Tweek het volgende:
De hoofd redacteur van Telegraaf vertelde mij dat er iedere dag wel een goude medaille gewonnen kom worden door Nederland, Nou wil ik niet zeggen dat dat niet klopt. Maar tot nu toe zit ie er naast.
Op dit nummer zelfs al.quote:
Ja, ach, hij maakte het wel af. Was spannend genoeg met Guy.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel in een olympisch jaar waarin lang niet iedereen aanwezig was, maar idd wel Europees kampioen.
Pakhaas Sun was er net al. Pakhaasova komt nog.quote:
Hoezo gisteren kon het prima, vandaag is het gebeurd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Tweek het volgende:
Hoezo helaas? Die man is een fucking OS heldquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:20 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Helaas wel, nummer 2 in de estafette zonder zich daar officieel voor te plaatsen.
dat deed Inge ook, dus dat scheelt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:20 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Helaas wel, nummer 2 in de estafette zonder zich daar officieel voor te plaatsen.
Phelps is overrated.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Die man is een fucking OS held
Ik wist dat we vaak 2e werden toen, maar vergeten dat het zo erg was. Ook al in het Handbal.. We zijn gewoon collectief Poulidorquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
franklop had daar een leuk grapje over
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wist dat we vaak 2e werden toen, maar vergeten dat het zo erg was. Ook al in het Handbal.. We zijn gewoon collectief Poulidor
Allejezus.quote:
Verwachting is sowieso super laag 2 medailles maxquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Zwemmen gaat nog niet zoals het moet.
Hebben ze 4 zwemmers die sneller kunnen op de 100 vandaag?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:20 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Hopen dat Kromo en de openwaterzwemmers er wat van kunnen maken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Volgens Grueter 4.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwachting is sowieso super laag 2 medailles max
Kromo moet voor de medailles gaan zorgen...dat zal nog lastig genoeg worden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Guy is niet goed dus dat zal wel ja. Hopen op Biedermann (dat doe jij natuurlijk ookquote:
Ja je moet toch wat als je eigenlijk wel kunt janken en dan nog even voor de camera's moet staanquote:
Medailles had ik niet verwacht hoor, maar finale voor Seb wel en Van Rouwendaal wel iets dichter bij de finale (niet per se finale). Vierde bij de estafette is op zich niet zo raar, maar wel dat er weer tegenvallende tijden waren van een paar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Hopen dat Kromo en de openwaterzwemmers er wat van kunnen maken.
Dan heeft hij de verkeerde sport gekozen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:24 schreef DeLuna het volgende:
Zijn benen liepen niet mee. Ja dan gaat er wat mis.
Niemand kan je verplichten interviews te geven hoor./quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat als je eigenlijk wel kunt janken en dan nog even voor de camera's moet staan
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef Szura het volgende:
Wat een typisch interview weer trouwens als ie weer eens faalt. Ik kan deze man niet hebben.
Dit dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef wimderon het volgende:
Die interviews met 'Sebas' zijn ook elke keer hetzelfde nadat het weer eens tegengevallen is
Zal je zien dat die mazzelaar van een Guy hem nipt voorblijft voor brons.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guy is niet goed dus dat zal wel ja. Hopen op Biedermann (dat doe jij natuurlijk ook)
Daar had ik ook wel op brons gehoopt ja. Verder 1/2 Kromo en Weertman, al was ie wat optimistisch. 2-3 is wat ik verwachtte.quote:
Haase is nog steeds 10x ergerquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef Szura het volgende:
Wat een typisch interview weer trouwens als ie weer eens faalt. Ik kan deze man niet hebben.
Dat verplichten ze wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand kan je verplichten interviews te geven hoor./
Dat ontgaat me ook ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er eigenlijk zo erg aan die interviews?
Hij zegt toch dat hij niet alles eruit heeft gehaald wat erin zat, dat klopt toch?
Ik snap het gehaat ook niet. Misschien het toontje en de excuses ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:26 schreef heywoodu het volgende:
Hij zegt toch dat hij niet alles eruit heeft gehaald wat erin zat, dat klopt toch?
Of had ie naar paralympische gemoetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heeft hij de verkeerde sport gekozen.
Faalhaase is hier alleen maar om zoveel mogelijk tjikkies te besmetten met het Zika virus.quote:
'Faalt'quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef Szura het volgende:
Ze kunnen je niks verplichten. Meeste doen het wel maar je kan ook gewoon zeggen krijg maar de tyfus.quote:
Ja geen idee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:26 schreef heywoodu het volgende:
"Ik heb het gevoel dat er meer in zat" is toch geen excuus?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap het gehaat ook niet. Misschien het toontje en de excuses ofzo.
Dat quasi ongeļnteresseerde, nonchalante. En 'ja joh morgen weer een kansje'. Dat in combinatie met z'n praatjes altijd. Alles staat me tegen aan die gast.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:26 schreef heywoodu het volgende:
Finale was geen stunt geweest. Als hij zijn EK vorm gewoon had gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Faalt'
Dit is iemand voor wie het een mooie stunt had kunnen zijn, maar echt helemaal zeker was het niet.
Absoluut.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap ook niet dat Haase met Verschuren wordt vergeleken. Haase is zoveel erger.
Haase heeft ADHD daar ben ik 100% van overtuigdquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap ook niet dat Haase met Verschuren wordt vergeleken. Haase is zoveel erger.
Hij heeft de NOS gewoon prima en netjes te woord gestaan imo. Ik hoorde dat toontje niet iig, maar misschien ligt dat aan mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat quasi ongeļnteresseerde, nonchalante. En 'ja joh morgen weer een kansje'. Dat in combinatie met z'n praatjes altijd. Alles staat me tegen aan die gast.
Dat was zo'n beetje de grootste verrassing van die OS.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:29 schreef skysherrif het volgende:
Meilutyte, was dat niet in london zon superjong toptalent?
Ja, nog maar 15.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:29 schreef skysherrif het volgende:
Meilutyte, was dat niet in london zon superjong toptalent?
Vind ik ook niet hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ik heb het gevoel dat er meer in zat" is toch geen excuus?
Boeit niet, had zich afgemeld op de trials en coach fluistert in zn oor dat hij no matter what toch mag zwemmen. Terwijl zijn 100 nog niet zo goed was afgelopen seizoen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hebben ze 4 zwemmers die sneller kunnen op de 100 vandaag?
gek dat dat kan, bij zwemmen, je zou zeggen dat je bij zon sport pas goed bent met een volwassen gespierd lichaam.quote:
waarom eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:30 schreef DeLuna het volgende:
Zal dat nou lekker zwemmen? Weten dat iedereen je haat?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Faalhaase is hier alleen maar om zoveel mogelijk tjikkies te besmetten met het Zika virus.
Ze was toen ook al aardig gespierdquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gek dat dat kan, bij zwemmen, je zou zeggen dat je bij zon sport pas goed bent met een volwassen gespierd lichaam.
waarom doet ze nog mee danquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Betrapt op meldonium en in 2013 ook al aan de doping
Ook dat was niet genoeg geweest, hier ligt het niveau net wat hoger.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Finale was geen stunt geweest. Als hij zijn EK vorm gewoon had gehad.
En dat uiterlijk.quote:
Plus de schorsing die ze kreeg liep net af voor het WK. Plus dat ze gewoon aan het trainen was, wat niet mocht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Betrapt op meldonium en in 2013 ook al aan de doping
Omdat het CAS vindt dat je niet twee keer voor hetzelfde gestraft mag wordenquote:
Walgelijk kutwijf.quote:
Nee, moet je iedereen horen wat voor een eikel/klootzak/lafbek/vulmaarietsin je bent als je geen interview geeft.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand kan je verplichten interviews te geven hoor./
Terecht. Je bent prof, dan hoort dat erbij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:32 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee, moet je iedereen horen wat voor een eikel/klootzak/lafbek/vulmaarietsin je bent als je geen interview geeft.
Meestal ga je wel harder als je het gevoel hebt dat iedereen je achtervolgtquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:30 schreef DeLuna het volgende:
Zal dat nou lekker zwemmen? Weten dat iedereen je haat?
En terecht. Hoort bij het prof zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:32 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nee, moet je iedereen horen wat voor een eikel/klootzak/lafbek/vulmaarietsin je bent als je geen interview geeft.
Is natuurlijk lariekoek. Je bent daar om een medaille te winnen niet om een tv zender te pleasen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terecht. Je bent prof, dan hoort dat erbij.
Efimova staat wel voor alles wat fout is aan de hedendaagse topsport.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:33 schreef Columbiafan het volgende:
Belgische commentatoren overdrijven wel met het gehaat op Efimova. Heb ook nooit maar de minste kritische noot horen plaatsen bij de prestaties van de lollerbritten.
Niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:33 schreef Columbiafan het volgende:
Belgische commentatoren overdrijven wel met het gehaat op Efimova. Heb ook nooit maar de minste kritische noot horen plaatsen bij de prestaties van de lollerbritten.
Ja terecht punt maar iedereen steeds verdacht maken kan ook niet als commentator natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:33 schreef Columbiafan het volgende:
Je bent prof en staat daar in de spotlights. Das heel leuk enzo, maar daar zitten ook gewoon verplichtingen aan vast.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is natuurlijk lariekoek. Je bent daar om een medaille te winnen niet om een tv zender te pleasen.
Je kan niet iemand haten die goed zwemt en niet betrapt wordt. Er is dan geen enkel bewijs voor en dat is in het geval van Efimova wel gewoon zo. Evenals Sun die daarnaast ook nog vrouwen slaat als het hem niet zint.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:33 schreef Columbiafan het volgende:
Bron? Bewijs? Schippers vertelde vandeweek dat ze zowat dagelijkse controles heeft al maanden, nooit betrapt dusja lijkt mij niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:33 schreef skysherrif het volgende:
achja, alle sprinters bij de altetiek zitten ook aan de dope gaan we ook niet over klagen
Die kritiek is er ook wel. Bij haar is het probleem dat er meerdere dingen zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:33 schreef Columbiafan het volgende:
Iig bij de mannen. Bij de vrouwen hopen we maar van nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bron? Bewijs? Schippers vertelde vandeweek dat ze zowat dagelijkse controles heeft al maanden, nooit betrapt dusja lijkt mij niet.
De enige verplichting die je hebt is een prestatie leveren, verder helemaal niks. Je word sporter omdat je een prestatie wil leveren, niets meer of minder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent prof en staat daar in de spotlights. Das heel leuk enzo, maar daar zitten ook gewoon verplichtingen aan vast.
Kan die Efimova niet even als slachtoffer nemen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan niet iemand haten die goed zwemt en niet betrapt wordt. Er is dan geen enkel bewijs voor en dat is in het geval van Efimova wel gewoon zo. Evenals Sun die daarnaast ook nog vrouwen slaat als het hem niet zint.
Trap er niet inquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:34 schreef heywoodu het volgende:
Nou, juichen voor Dottir dan maar want een koopTurk heb ik ook weinig zin in.
Vrouwen zijn er ook zat betrapt hoor laatste jaren maar lang niet allemaal enz.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iig bij de mannen. Bij de vrouwen hopen we maar van niet
Precies. Maar als ik zie wat sommige hier roepen, dan denk ik echt, ga lekker ergens anders lopen trollen. Komen ze ineens laten zien hoeveel 'verstand' ze hebben van zwemmen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terecht. Je bent prof, dan hoort dat erbij.
Dat kan wel het enige zijn wat je wil, maar die verplichtingen zitten er gewoon aan vast. Of je het leuk vindt of niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De enige verplichting die je hebt is een prestatie leveren, verder helemaal niks. Je word sporter omdat je een prestatie wil leveren, niets meer of minder.
En als een Tadjikistaan een atletiekmedaille wint gaan we een klompendans doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de 200 hopen we gewoon op een zwemmedaille voor IJsland. Dan gaan we allemaal de haka doen.
Zij staat me niet meer tegen dan mensen die zich laten begeleiden door iemand als Cees-Rein.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Efimova staat wel voor alles wat fout is aan de hedendaagse topsport.
Vertel mij dan eens waarom er een behoorlijk aantal sporters zijn in verschillende takken die amper tot geen interviews doen? Eigen keus hoor, whatever wat mensen ervan vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan wel het enige zijn wat je wil, maar die verplichtingen zitten er gewoon aan vast. Of je het leuk vindt of niet.
Bij bepaalde mensen kun je het nooit goed doen als sporter. Wel een interview geven levert gezeik op. Geen interview geven ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:35 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Precies. Maar als ik zie wat sommige hier roepen, dan denk ik echt, ga lekker ergens anders lopen trollen. Komen ze ineens laten zien hoeveel 'verstand' ze hebben van zwemmen.
Moet gewoon van je NOC.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom er een behoorlijk aantal sporters zijn in verschillende takken die amper tot geen interviews doen? Eigen keus hoor, whatever wat mensen ervan vinden.
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als een Tadjikistaan een atletiekmedaille wint gaan we een klompendans doen?
Nog 2 puntjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef superniger het volgende:
Djokovic op rand van uitschakeling.
Een negatieve test betekent niet direct dat er ook geen doping gebruikt is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bron? Bewijs? Schippers vertelde vandeweek dat ze zowat dagelijkse controles heeft al maanden, nooit betrapt dusja lijkt mij niet.
Die zijn bang voor kritiek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waarom er een behoorlijk aantal sporters zijn in verschillende takken die amper tot geen interviews doen? Eigen keus hoor, whatever wat mensen ervan vinden.
+ dat er een behoorlijke groep sporters is die interviews juist ontwijkt omdat woorden worden verdraaid voor kranten, websites etcquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen kun je het nooit goed doen als sporter. Wel een interview geven levert gezeik op. Geen interview geven ook
Of willen niet dat woorden verdraaid worden etc. Iets wat bizar vaak voorkomt in het voetbal bijvoorbeeld.quote:
En nog diverse sporters die geen Engels spreken en daardoor ook weinig kunnen met interviews.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ dat er een behoorlijke groep sporters is die interviews juist ontwijkt omdat woorden worden verdraaid voor kranten, websites etc
Bolt of Froome gaan ook niet gepakt worden want, veel te veel belangen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een negatieve test betekent niet direct dat er ook geen doping gebruikt is.
Er zijn voldoende voorbeelden van pakhazen die nooit positief hebben getest.
Je zou er bijna niet door gaan sporten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen kun je het nooit goed doen als sporter. Wel een interview geven levert gezeik op. Geen interview geven ook
Wel toch?quote:
Wissel Efimova met Pedersen en je had de perfecte finale.quote:
Dat is ook weer het andere uiterste.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:38 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Je zou er bijna niet door gaan sporten.
ook geen Johansson dus?quote:
Ik zie waarom je dat ene woord in hoofdletters schrijft.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Efimova PAKT goud. Mark my words.
Zelfde als die mensen die haten op Bekende Nederlanders. Ja dat hoort erbij al die interviews en paparazziquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:38 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Je zou er bijna niet door gaan sporten.
Jammer. Die had Meili wel mogen vervangen.quote:
Bijna he, bijna.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook weer het andere uiterste.
King, Meili, Lollersdottir, Shi en Atkinson had je wel kunnen opschrijven voor de finale ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:40 schreef DeLuna het volgende:
Wat een halve finale dan. Maar twee uit de eerste serie.
Was je zo blij met je derde plek...quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:40 schreef DeLuna het volgende:
Wat een halve finale dan. Maar twee uit de eerste serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |