Verwachting is sowieso super laag 2 medailles maxquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Zwemmen gaat nog niet zoals het moet.
Hebben ze 4 zwemmers die sneller kunnen op de 100 vandaag?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:20 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Helaas wel, nummer 2 in de estafette zonder zich daar officieel voor te plaatsen.
Ik had niet anders verwacht. Hopen dat Kromo en de openwaterzwemmers er wat van kunnen maken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Volgens Grueter 4.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwachting is sowieso super laag 2 medailles max
Kromo moet voor de medailles gaan zorgen...dat zal nog lastig genoeg worden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Redefine het volgende:
Guy is niet goed dus dat zal wel ja. Hopen op Biedermann (dat doe jij natuurlijk ookquote:
Ja je moet toch wat als je eigenlijk wel kunt janken en dan nog even voor de camera's moet staanquote:
Medailles had ik niet verwacht hoor, maar finale voor Seb wel en Van Rouwendaal wel iets dichter bij de finale (niet per se finale). Vierde bij de estafette is op zich niet zo raar, maar wel dat er weer tegenvallende tijden waren van een paar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Hopen dat Kromo en de openwaterzwemmers er wat van kunnen maken.
Dan heeft hij de verkeerde sport gekozen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:24 schreef DeLuna het volgende:
Zijn benen liepen niet mee. Ja dan gaat er wat mis.
Niemand kan je verplichten interviews te geven hoor./quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat als je eigenlijk wel kunt janken en dan nog even voor de camera's moet staan
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef Szura het volgende:
Wat een typisch interview weer trouwens als ie weer eens faalt. Ik kan deze man niet hebben.
Dit dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:25 schreef wimderon het volgende:
Die interviews met 'Sebas' zijn ook elke keer hetzelfde nadat het weer eens tegengevallen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |