Hij heeft de NOS gewoon prima en netjes te woord gestaan imo. Ik hoorde dat toontje niet iig, maar misschien ligt dat aan mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat quasi ongeïnteresseerde, nonchalante. En 'ja joh morgen weer een kansje'. Dat in combinatie met z'n praatjes altijd. Alles staat me tegen aan die gast.
Dat was zo'n beetje de grootste verrassing van die OS.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:29 schreef skysherrif het volgende:
Meilutyte, was dat niet in london zon superjong toptalent?
Ja, nog maar 15.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:29 schreef skysherrif het volgende:
Meilutyte, was dat niet in london zon superjong toptalent?
Vind ik ook niet hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ik heb het gevoel dat er meer in zat" is toch geen excuus?
Boeit niet, had zich afgemeld op de trials en coach fluistert in zn oor dat hij no matter what toch mag zwemmen. Terwijl zijn 100 nog niet zo goed was afgelopen seizoen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hebben ze 4 zwemmers die sneller kunnen op de 100 vandaag?
gek dat dat kan, bij zwemmen, je zou zeggen dat je bij zon sport pas goed bent met een volwassen gespierd lichaam.quote:
waarom eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:30 schreef DeLuna het volgende:
Zal dat nou lekker zwemmen? Weten dat iedereen je haat?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Faalhaase is hier alleen maar om zoveel mogelijk tjikkies te besmetten met het Zika virus.
Ze was toen ook al aardig gespierdquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gek dat dat kan, bij zwemmen, je zou zeggen dat je bij zon sport pas goed bent met een volwassen gespierd lichaam.
waarom doet ze nog mee danquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Betrapt op meldonium en in 2013 ook al aan de doping
Ook dat was niet genoeg geweest, hier ligt het niveau net wat hoger.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Finale was geen stunt geweest. Als hij zijn EK vorm gewoon had gehad.
En dat uiterlijk.quote:
Plus de schorsing die ze kreeg liep net af voor het WK. Plus dat ze gewoon aan het trainen was, wat niet mocht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Betrapt op meldonium en in 2013 ook al aan de doping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |