abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164320307
Ik heb lang nagedacht of ik mijn verhaal wel zou willen delen. Wat zouden mensen wel niet denken?

Bij deze deel ik mijn klacht mee over werken bij Domino's Pizza.

Solliciteren. Je vult een formulier in op de website en een dag later mag je komen voor een gesprek. Gewoon een beetje ouwehoeren. Weer een dag later ben je aangenomen.

Cursus. Je moet van de computer leren hoe je een pizza maakt en hoe je alles schoon moet houden.

Inwerken. Je hoort doodleuk dat je van Domino's Pizza niet rijk gaat worden. Je denkt dat je dan gewoon minimumloon krijgt maar het gaat veel verder: je werkt elke keer maar twee uurtjes en meestal maar een keer per week. Ook klopt de computertraining ineens niet met de werkelijkheid.

Salaris. Wees blij als het 15 euro per week is. Je krijgt elke dinsdag betaald en het is altijd heel erg weinig.

Werk. Ik stond meestal achter de kassa. Dan moet je ook met mensen praten via een telefoon. Ook worden er steeds thuisbezorgdbestellinhen uitgeprint die je moet invoeren op de computer. Intussen moet je ook mensen werken en heel erg snel bijspringen bij het maken van pizza.

Hygiene. Mijn collega's gooiden allemaal plastic op de pizza's, wasten de handen niet, alle ingrediënten lagen door elkaar heen en de ingredientenbakken werden nooit goed gewassen. Sterker nog, op de bodem van die bakken lagen allemaal vieze natte bruine ingrediënten. :')

Verlof. Ben je ziek dan heb je pech je moet komen. Als je twee maanden van tevoren vrij vraagt wegens iets als een profielwerkstukpresentatie heb je pech en moet je gewoon komen.

Inroosteren. Op dagen dat je niet kan roosteren ze je gewoon in en doen ze er niks aan als je zegt dat er niet klopt. Dat is namelijk jouw probleem, je moet zelf vervanging zoeken.

Respect. Is er niet. De collega's schreeuwen met kanker en kut. Ze maken ruzie over wie onbetaalde pizza's mag bezorgen want ze willen fooi. Als een klant jou belt horen ze jou niet goed want in de winkel staat altijd keiharde muziek aan. Ook worden klanten boos op jou als de pizza nog niet klaar is terwijl het aan de Rabobank ligt. En je bent natuurlijk slaaf van domino's pizza.

Contracten. Ik had al ontslag genomen voordat die van mij afliep. De contracten duurden langer dan zes maanden en moesten dus verlengd worden of niet met opgaaf van wat er gebeurt een maand van tevoren. Wat doen ze? Een maand nadat de contracten waren afgelopen, hoorden medewerkers dat die van hun verlengd is of dat ze hier niet meer werken. :') Er zijn dus medewerkers die schadevergoeding kunnen eisen omdat ze het te laat gehoord hebben en medewerkers die zogenaamd ontslagen zijn maar eigenlijk ook niet want hun contract was wel een maand stilzwijgend verlengd. :') Personeel onderneemt geen actie want het personeel daar is of te jong om het te begrijpen of niet te jong maar snapt niet dat dit niet kan.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 13:31:11 ]
pi_164320456
Hoi wat is de klacht precies??
pi_164321416
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:47 schreef possetje het volgende:
pi_164321467
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:35 schreef IDkaart het volgende:
in de winkel staat altijd keiharde muziek aan.
funx.

:')
pi_164321940
Dan ga je ergens anders werken.

Opgelost, slotje, doei.
pi_164321959
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:47 schreef possetje het volgende:
Ze bakken kut pizza's daar.
pi_164321961
Taai en dik stuk deeg , daarop wat vage flauw smakende dingen erop.
pi_164321991
Pptjes voor het hele forum :~

Dat ging in mijn pizzatijd wel anders. Een maand de eigenaar niet gesproken, blijkt die kerel gewoon met de noorderzon vertrokken! Mooi nog 2 maanden omzet kunnen draaien voordat de schuldeisers de oven in beslag kwamen nemen. :7

Achteraf totaal gestoord dat die tent nog zolang succesvol werd gedraaid door 17/18 jarigen.

Also, Fox alles MHR. :7
  maandag 8 augustus 2016 @ 07:41:17 #9
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_164322211
Klinkt als een kutfiliaal, geen andere vestiging in de buurt?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_164322220
Hoi bby, wanneer krijg ik weer pics van je?
  maandag 8 augustus 2016 @ 07:54:45 #11
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164322264
Vieze ballentent zo te lezen. En daar zou je dan een pizza van op moeten eten? Blij dat wij ze altijd zelf maken. Stuur dit topic even door naar het hoofdkantoor van die smerige organisatie opdat ze anders failliet mogen gaan. https://www.dominos.nl/over-dominos/hoofdkantoor-gegevens. En sein de warenwet ook even in over deze tent. https://www.nvwa.nl/organisatie/contact zoiets moet je niet willen.Niks smeriger als eetgelegenheden die zich niet aan de hygiëneregels (willen) houden. Zal ook wel per tent van hun verschillen. Heeft vaak met een incompetente uit de hoogte gevallen plaatselijke manager te maken.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_164322270
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:28 schreef Stratotanker het volgende:
Pptjes voor het hele forum :~

Dat ging in mijn pizzatijd wel anders. Een maand de eigenaar niet gesproken, blijkt die kerel gewoon met de noorderzon vertrokken! Mooi nog 2 maanden omzet kunnen draaien voordat de schuldeisers de oven in beslag kwamen nemen. :7

Achteraf totaal gestoord dat die tent nog zolang succesvol werd gedraaid door 17/18 jarigen.

Also, Fox alles MHR. :7
_O_ En de ASM niets doorhebben? _O-
pi_164322312
Je bent de regisseur van je eigen leven. Dan ga je elders werken.
  Forum Admin maandag 8 augustus 2016 @ 08:46:49 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164322587
Ik heb zoveel bier en zakken chicken strippers achterover gedrukt dat ik tegenwoordig leverancier van de makro ben _O-

Dominos :') roosterden me in voor 3 uur en dan mocht ik na een half uur weer gaan, want rustig. Dan maar mezelf helpen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 8 augustus 2016 @ 08:48:40 #15
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_164322604
Werken :')

Geen uitkering hebben :')
pi_164322835
Dan ga je bij de New York Pizza werken, daar is het vast beter.
pi_164323012
De enige keer dat ik daar ben geweest om een pizza te halen was het ook een chaos in die ruimte waar ze die dingen maken. Het lijken allemaal wel 14 jarige die erachter staan. Kan niet lang goed gaan.
  maandag 8 augustus 2016 @ 09:43:35 #18
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164323171
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:48 schreef john-hert het volgende:

Okè.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_164323240
quote:

Jij bent de aids van de maatschappij.
pi_164323273
Ik kan de populariteit van deze tent niet helemaal duiden. De wachtrij begint soms buiten de zaak, echt een gekkenhuis.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 8 augustus 2016 @ 09:54:26 #21
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164323368
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan de populariteit van deze tent niet helemaal duiden. De wachtrij begint soms buiten de zaak, echt een gekkenhuis.
Er zit ook vaak verschil in per filiaal. Zo is er bv een Febo de smerigste van Nederland geworden en een jaar later een andere de schoonste zaak van Nederland. Heeft echt met de manager van zo een betreffend tentje te maken. De ene gooit er met de pet naar en de andere volgt de geldende regels goed op. Daarom altijd je organisatie van bovenaf goed blijven controleren als ze je naam mogen dragen. En daar gaat het vaak de fout in.
pi_164325034
Dan neem je maar ontslag.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164325181
Ik had gister Domino's besteld en mijn kleine baby broertje werkt ook bij Domino's. Hij gaat dan op zijn fietsje pizza's bezorgen voor 2,56 euro bruto per uur _O_, dit doet hij 1/2 keer per week. De pizza was overigens prima te pruimen en goed van temperatuur. Qua reviews staat de Domino's hier wel hoog aangeschreven.
pi_164325282
Werk je ook op de klachtafdeling?

maandag 8 augustus 2016 @ 11:43:19 #25
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_164325337
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:41 schreef zovty het volgende:

[ afbeelding ]
:D :')
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_164325841
Domino's :')
Ik bestel liever bij een ekte pizza bakker.

Oh en ts, wat had je dan verwacht? Dat is toch overal waar ze kinderen in dienst nemen?
pi_164327670
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb zoveel bier en zakken chicken strippers achterover gedrukt dat ik tegenwoordig leverancier van de makro ben _O-

Dominos :') roosterden me in voor 3 uur en dan mocht ik na een half uur weer gaan, want rustig. Dan maar mezelf helpen.
Herkenbaar... Ik heb zelf ook meegemaakt dat ze mij of anderen naar huis stuurden en op www.rateyourcompany.nl staan soortgelijke klachten.
pi_164327715
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 07:54 schreef MisterMaster het volgende:
Vieze ballentent zo te lezen. En daar zou je dan een pizza van op moeten eten? Blij dat wij ze altijd zelf maken. Stuur dit topic even door naar het hoofdkantoor van die smerige organisatie opdat ze anders failliet mogen gaan. https://www.dominos.nl/over-dominos/hoofdkantoor-gegevens. En sein de warenwet ook even in over deze tent. https://www.nvwa.nl/organisatie/contact zoiets moet je niet willen.Niks smeriger als eetgelegenheden die zich niet aan de hygiëneregels (willen) houden. Zal ook wel per tent van hun verschillen. Heeft vaak met een incompetente uit de hoogte gevallen plaatselijke manager te maken.
Ik heb al een paar maanden terug een veel uitgebreider verhaal dan in de OP naar de NVWA gestuurd. :) Het ligt aan hen of er wat is gebeurd. En het hoofdkantoor van Domino's is waardeloos. Ik heb daar een klacht ingediend die niet in dit topic staat met het verzoek om te reageren, maar dat doen ze niet. (Brief was aangetekend)
pi_164327814
Even nog een alinea'tje toegevoegd over hoe het bij dit bedrijf met de contracten wel/niet verlengen gaat. :r
pi_164327891
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heeft te maken met kortingen (maandag en zaterdag pizza voor 5 euro)
pi_164327951
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 12:04 schreef Basutei het volgende:
Domino's :')
Ik bestel liever bij een ekte pizza bakker.

Oh en ts, wat had je dan verwacht? Dat is toch overal waar ze kinderen in dienst nemen?
Klopt niet helemaal. Er zijn kinderen die wel gewoon goed werken. De ongemotiveerde kinderen moet je gewoon niet aannemen en kinderen die niet goed blijken te werken gewoon zo snel mogelijk ontslaan. Doen ze met volwassenen ook. ;)
pi_164328183
quote:
Heb je al gehuild vandaag ?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_164328214
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:37 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal. Er zijn kinderen die wel gewoon goed werken. De ongemotiveerde kinderen moet je gewoon niet aannemen en kinderen die niet goed blijken te werken gewoon zo snel mogelijk ontslaan. Doen ze met volwassenen ook. ;)
Zoals mijn baby broertje _O_
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:48:58 #34
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_164328235
Maar samengevat is het dus eigenlijk de schuld van de rabobank?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  maandag 8 augustus 2016 @ 13:49:11 #35
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164328239
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:47 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Heb je al gehuild vandaag ?
Dat doe ik alleen bij FOK!ers die altijd met nietszeggende altijd dezelfde oneliners aan komen zetten.

* MisterMaster Pakt zijn zakdoek vast.
pi_164329028
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 13:48 schreef Barcaconia het volgende:
Maar samengevat is het dus eigenlijk de schuld van de rabobank?
En van Mark Rutte.
pi_164329231
Je moet ook niet bij de jumbo werken. :')
pi_164329276
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb daar ook ooit gewerkt... De hoofdcassiere was echt horror. O.o
pi_164329385
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:27 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ik heb daar ook ooit gewerkt... De hoofdcassiere was echt horror. O.o
Ik werk in het magazijn.
Wat een kut bedrijf is het.
pi_164329423
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:31 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik werk in het magazijn.
Wat een kut bedrijf is het.
Toen ik er werkte waren er stakingen in de distributie. :D
pi_164331285
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 07:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

_O_ En de ASM niets doorhebben? _O-
Het was zelfs zijn idee om ongeacht wat open te blijven. Maar je moet jezelf voorstellen dat dit gewoon een groepje goede collega's / vrienden was. De ASM was gewoon een veredeld pizzacoureur, een jaar ouder, het meest verstandig en eigenlijk gewoon vanzelfsprekend en onuitgesproken de leider. Als hij niet kon opende een andere coureur de zaak.

Leveringen vanuit HK bleven uit en zat rond dezelfde tijd ook in zwaar weer. Ingrediënten, verpakkingen, flyers, brommer-onderdelen en alles waarover wij onszelf konden machtigen werd simpelweg uit de dagomzet gefinancierd en bij alternatieve b2b leveranciers afgenomen. Salaris ging iedere avond heel netjes op een blocnote met een krabbel eronder. Kapotte brommers gingen mee naar huis en werden gemaakt. Eigenaar was totaal onbereikbaar.

Uiteindelijk viel er een aangetekende brief op de deurmat waarin een ontruiming werd aangekondigd. De dag voor deze ontruiming hebben we de producten in voorraad aan klanten extra weggegeven, de zaak opgeruimd, gesloten en de sleutels, een zak met geld inclusief administratie naar de vrouw van de eigenaar gebracht. Zij woonde overigens ook nog eens aan de andere kant van het land. Eigenaar was spoorloos.

Weken later nam de eigenaar contact op en nog een goed gesprek gehad over het wie, wat, waar en waarom. Een heel verhaal, maar het kon even niet anders. Hij vond het bewonderenswaardig wat wij hadden gedaan. Wij: "Haha, oké cool man. Succes verder." Jaren later realiseer je jezelf dat het natuurlijk een totaal gestoorde situatie was en onbegrijpelijk dat we dit zolang onopgemerkt vol hebben kunnen houden. Mooie tijd! :7

Voor de administratie zou ik trouwens mijn klauwen in het vuur steken. Behalve die van de Ben&Jerry ijsjes. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 15:39:40 ]
pi_164332622
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
Supermarkt was juist chill _O_

Toen ik nog een 16-jarige boy was ging ik 4/5 keer per week bazen bij Super de Boer. Uurtje vullen, uurtje schoonmaken, wachten tot die domme kassatrutjes klaar waren met tellen en je kon weer naar huis _O_
pi_164332718
TS, waar blijft mijn pizza :(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_164335937
quote:
pi_164336291
:') klinkt kut. Ik had het wel goed met vakkenvullen dan.

Maar ik zou daar direct ontslag hebben genomen in de proeftijd. Je hebt geen weken nodig te zien dat dat kut werk is.
pi_164336783
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef Argo het volgende:
:') klinkt kut. Ik had het wel goed met vakkenvullen dan.

Maar ik zou daar direct ontslag hebben genomen in de proeftijd. Je hebt geen weken nodig te zien dat dat kut werk is.
Geloof me, ik had er na een maand al genoeg van en had toen drie sollicitatiegesprekken maar was overal afgewezen. :') Uiteindelijk wel enkele maanden later ontslag genomen ondanks dat ik nog een half jaar er kon werken. (Mijn contract zou pas aflopen als ik 21 was maar dan zouden ze me sowieso ontslaan omdat ik te oud ben, de enige oudere personen in mijn domino's waren managers. _O-)

Maar het is het helemaal niet waard om er te werken. Ook niet voor het geld want het salaris is waardeloos. Het was een wonder als ik in een maand tijd in totaal 100 euro verdiend zou hebben, maar ik ga liever 100 euro per maand lenen bij duo. :')
pi_164336893
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:54 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Er zit ook vaak verschil in per filiaal. Zo is er bv een Febo de smerigste van Nederland geworden en een jaar later een andere de schoonste zaak van Nederland. Heeft echt met de manager van zo een betreffend tentje te maken. De ene gooit er met de pet naar en de andere volgt de geldende regels goed op. Daarom altijd je organisatie van bovenaf goed blijven controleren als ze je naam mogen dragen. En daar gaat het vaak de fout in.
Klopt. Ik heb zelf gemerkt dat het eten bij de McDonald's in Leidschendam echt supervies is, maar het eten bij de McDonald's in Den Haag (diverse) heel anders en beter smaakt. Volgens een kennis van me komt dat omdat de hygiene per McDonald's verschilt. Hij werkte bij een filiaal waar schimmel op bepaalde pannen of zo zat en van de managers moesten ze die maar gewoon gebruiken. _O- Uiteindelijk heeft deze baas in de pauze de NVWA gebeld en kwamen ze een uur later langs om de managers te beboeten. _O_
  maandag 8 augustus 2016 @ 18:30:24 #48
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_164337175
quote:

Cursus. Je moet van de computer leren hoe je een pizza maakt (...).

Staat dat niet achterop de doos?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_164337298
quote:
3s.gif Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Näsenbar het volgende:

[..]

Staat dat niet achterop de doos?
Nee. :')
pi_164339605
quote:
Ik heb lang nagedacht of ik mijn verhaal wel zou willen delen. Wat zouden mensen wel niet denken?

Bij deze deel ik mijn klacht mee over werken bij Domino's Pizza.

Solliciteren. Je vult een formulier in op de website en een dag later mag je komen voor een gesprek. Gewoon een beetje ouwehoeren. Weer een dag later ben je aangenomen.

Cursus. Je moet van de computer leren hoe je een pizza maakt en hoe je alles schoon moet houden.

Inwerken. Je hoort doodleuk dat je van Domino's Pizza niet rijk gaat worden. Je denkt dat je dan gewoon minimumloon krijgt maar het gaat veel verder: je werkt elke keer maar twee uurtjes en meestal maar een keer per week. Ook klopt de computertraining ineens niet met de werkelijkheid.

Salaris. Wees blij als het 15 euro per week is. Je krijgt elke dinsdag betaald en het is altijd heel erg weinig.

Werk. Ik stond meestal achter de kassa. Dan moet je ook met mensen praten via een telefoon. Ook worden er steeds thuisbezorgdbestellinhen uitgeprint die je moet invoeren op de computer. Intussen moet je ook mensen werken en heel erg snel bijspringen bij het maken van pizza.

Hygiene. Mijn collega's gooiden allemaal plastic op de pizza's, wasten de handen niet, alle ingrediënten lagen door elkaar heen en de ingredientenbakken werden nooit goed gewassen. Sterker nog, op de bodem van die bakken lagen allemaal vieze natte bruine ingrediënten. :')

Verlof. Ben je ziek dan heb je pech je moet komen. Als je twee maanden van tevoren vrij vraagt wegens iets als een profielwerkstukpresentatie heb je pech en moet je gewoon komen.

Inroosteren. Op dagen dat je niet kan roosteren ze je gewoon in en doen ze er niks aan als je zegt dat er niet klopt. Dat is namelijk jouw probleem, je moet zelf vervanging zoeken.

Respect. Is er niet. De collega's schreeuwen met kanker en kut. Ze maken ruzie over wie onbetaalde pizza's mag bezorgen want ze willen fooi. Als een klant jou belt horen ze jou niet goed want in de winkel staat altijd keiharde muziek aan. Ook worden klanten boos op jou als de pizza nog niet klaar is terwijl het aan de Rabobank ligt. En je bent natuurlijk slaaf van domino's pizza.

Contracten. Ik had al ontslag genomen voordat die van mij afliep. De contracten duurden langer dan zes maanden en moesten dus verlengd worden of niet met opgaaf van wat er gebeurt een maand van tevoren. Wat doen ze? Een maand nadat de contracten waren afgelopen, hoorden medewerkers dat die van hun verlengd is of dat ze hier niet meer werken. :') Er zijn dus medewerkers die schadevergoeding kunnen eisen omdat ze het te laat gehoord hebben en medewerkers die zogenaamd ontslagen zijn maar eigenlijk ook niet want hun contract was wel een maand stilzwijgend verlengd. :') Personeel onderneemt geen actie want het personeel daar is of te jong om het te begrijpen of niet te jong maar snapt niet dat dit niet kan.

Mag ik weten wat voor plastic ze gooien op de pizza?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_164339642
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Mag ik weten wat voor plastic ze gooien op de pizza?
Van de verpakkingen waar de ingrediënten in zitten. Dat ligt namelijk ook gewoon tussen de ingrediënten omdat mensen de zakken laten ontploffen in plaats van ze open te knippen. :')
pi_164339664
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:49 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Van de verpakkingen waar de ingrediënten in zitten. Dat ligt namelijk ook gewoon tussen de ingrediënten omdat mensen de zakken laten ontploffen in plaats van ze open te knippen. :')
Dat is erg.
pi_164339671
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:50 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat is erg.
Smerig. :r
pi_164339742
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:49 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Of je bent een anonieme trol die in en conflict zit met z'n oude WG? Plastic serveren is giftig :') en als je geen melding hebt gedaan bij de politie terwijl je dit soort dingen zag dan ben je dus in feite mede schuldig.
pi_164339773
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:52 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Of je bent een anonieme trol die in en conflict zit met z'n oude WG? Plastic serveren is giftig :') en als je geen melding hebt gedaan bij de politie terwijl je dit soort dingen zag dan ben je dus in feite mede schuldig.
Zoals je in dit topic kan lezen, heb ik de NWVA ervan op de hoogte gesteld. Wat zij hebben gedaan weet ik niet, hopelijk hebben ze actie ondernomen.

En Domino's Pizza heeft heel veel filialen waaronder ook een aantal franchises. Je kan niet uit dit topic halen om welk filiaal het ging. Op fietsafstand heb ik er al 8 in de buurt zitten. :')
pi_164339802
Ik vind de Domino's pizza trouwens helemaal niet lekker. Een keer geprobeerd, maar nooit meer. Smaakt naar niks. Ik bestel liever bij de lokale Italiaan, die is stukken beter. Pizzahut is trouwens ook goed, maar dat is voor mij al heeeeeeeel lang geleden, want hier is geen Pizzahut.
pi_164339812
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Zoals je in dit topic kan lezen, heb ik de NWVA ervan op de hoogte gesteld. Wat zij hebben gedaan weet ik niet, hopelijk hebben ze actie ondernomen.

En Domino's Pizza heeft heel veel filialen waaronder ook een aantal franchises. Je kan niet uit dit topic halen om welk filiaal het ging. Op fietsafstand heb ik er al 8 in de buurt zitten. :')
Ik vraag mij af of NWA inlichten genoeg is. Dat je dat hebt gedaan is natuurlijk goed maar volgens mij moet je meer doen ;)
pi_164339844
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:55 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of NWA inlichten genoeg is. Dat je dat hebt gedaan is natuurlijk goed maar volgens mij moet je meer doen ;)
Het is al meer dan een half jaar geleden dat ik ontslag nam, meer kan ik niet doen.
pi_164339876
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind de Domino's pizza trouwens helemaal niet lekker. Een keer geprobeerd, maar nooit meer. Smaakt naar niks. Ik bestel liever bij de lokale Italiaan, die is stukken beter. Pizzahut is trouwens ook goed, maar dat is voor mij al heeeeeeeel lang geleden, want hier is geen Pizzahut.
Pizzahut zit wel in Rotterdam en Den Haag. :D

En dat Domino's Pizza niet zo lekker is komt wellicht omdat ze de ingrediënten erop smakken waardoor het niet goed verdeeld is. _O-
pi_164339890
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:54 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Het zijn de franchises dus. Ik kom bijvoorbeeld bij meerdere Albert Heijns, dat zijn ook franchises. Er zit enorm verschil in kwaliteit (versheid van groente en fruit, spullen die over datum zijn, en als je klaagt worden ze rustig teruggezet, zal hun een worst zijn dat je er ziek van wordt. Het zijn vaak scholieren die dat doen, ik heb er trouwens geen goed woord voor over dat scholierenspul in dat soort zaken. Ze zijn alles, maar niet serieus en helemaal niet klantgericht, absoluut niet)
  maandag 8 augustus 2016 @ 19:57:40 #61
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_164339910
TS, kon je onbeperkt gratis pizza's eten? :9
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_164339924
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Het zijn de franchises dus. Ik kom bijvoorbeeld bij meerdere Albert Heijns, dat zijn ook franchises. Er zit enorm verschil in kwaliteit (versheid van groente en fruit, spullen die over datum zijn, en als je klaagt worden ze rustig teruggezet, zal hun een worst zijn dat je er ziek van wordt. Het zijn vaak scholieren die dat doen, ik heb er trouwens geen goed woord voor over dat scholierenspul in dat soort zaken. Ze zijn alles, maar niet serieus en helemaal niet klantgericht, absoluut niet)
Ik moet je teleurstellen, het was zeker geen franchise waar ik werkte. :') Ik weet dat de filialen in Den Haag wel onder een franchise vallen, maar die van mij niet...
pi_164339948
quote:
5s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef kasper het volgende:
TS, kon je onbeperkt gratis pizza's eten? :9
Nee, je moest 2 euro betalen. :') Alleen als er een fout is gemaakt met de bereiding van de pizza (verkeerde pizza gemaakt die niemand anders wilde) mochten we die soms opeten.
pi_164340010
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ik moet je teleurstellen, het was zeker geen franchise waar ik werkte. :') Ik weet dat de filialen in Den Haag wel onder een franchise vallen, maar die van mij niet...
Oh ok.

Ik heb trouwens ook rare dingen gehoord van vakantiekrachten (die later collega's van me waren) bij Kentucky Fried chicken. Dat er emmers met kipstukken, waar het onderin krioelde van de maden, gewoon werden gebruikt. Sindsdien nooit meer KFC. Nu begin ik me af te vragen wat er aan de hand is bij al die andere fastfoodketens. Ik denk dat het overal hetzelfde is.
pi_164340046
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:00 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh ok.

Ik heb trouwens ook rare dingen gehoord van vakantiekrachten (die later collega's van me waren) bij Kentucky Fried chicken. Dat er emmers met kipstukken, waar het onderin krioelde van de maden, gewoon werden gebruikt. Sindsdien nooit meer KFC. Nu begin ik me af te vragen wat er aan de hand is bij al die andere fastfoodketens. Ik denk dat het overal hetzelfde is.
:') Bah.

Ik weet niet hoe het bij andere fastfoodketens is. Ik heb wel gehoord dat personeel van de Burger King en de McDonald's klaagt over hoe ze behandeld worden. En bij dat soort tenten kan je dan wel raden dat er wel wat meer mis is dan de behandeling van het personeel... :')
pi_164340078
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef IDkaart het volgende:

[..]

:') Bah.

Ik weet niet hoe het bij andere fastfoodketens is. Ik heb wel gehoord dat personeel van de Burger King en de McDonald's klaagt over hoe ze behandeld worden. En bij dat soort tenten kan je dan wel raden dat er wel wat meer mis is dan de behandeling van het personeel... :')
Als je niet goed wordt behandeld door je werkgever, zal het je ook een worst zijn wat voor product je aflevert. Lijkt mij.
pi_164340125
de horror verhalen blijven natuurlijk hangen, er gaan ook wel eens mensen dood in een ziekenhuis bij een operatie. Laat je niet gek maken mensen :o
pi_164340135
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:02 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Als je niet goed wordt behandeld door je werkgever, zal het je ook een worst zijn wat voor product je aflevert. Lijkt mij.
Ja, dat was ongeveer wat ik bedoelde. :D
pi_164340147
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:03 schreef LethalNinja het volgende:
de horror verhalen blijven natuurlijk hangen, er gaan ook wel eens mensen dood in een ziekenhuis bij een operatie. Laat je niet gek maken mensen :o
Appels en peren vergelijken...
pi_164340169
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:03 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Appels en peren vergelijken...
Beide fruit, dus er is overlapping. Zou pas niet kloppen als ik appels met bijvoorbeeld auto's zou vergelijken.
pi_164340190
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Beide fruit, dus er is overlapping. Zou pas niet kloppen als ik appels met bijvoorbeeld auto's zou vergelijken.
Oké, dan zal ik het voor jou appels en auto's vergelijken noemen.
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:07:01 #72
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_164340275
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef IDkaart het volgende:

Nee, je moest 2 euro betalen. :') Alleen als er een fout is gemaakt met de bereiding van de pizza (verkeerde pizza gemaakt die niemand anders wilde) mochten we die soms opeten.
Hmmm, die 2 euro is dan zeker de kostprijs van zo'n pizza.

Werd er bij vervelende klanten op de pizza gespuugd?
  Moderator maandag 8 augustus 2016 @ 20:07:15 #73
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_164340280
Je OP heeft 494 woorden....
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_164340313
quote:
15s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:07 schreef kasper het volgende:

[..]

Hmmm, die 2 euro is dan zeker de kostprijs van zo'n pizza.

Werd er bij vervelende klanten op de pizza gespuugd?
Nou, gespuugd werd er volgens mij niet door het personeel. :P

En die 2 euro was volgens mij bedoeld voor de belasting.
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:11:39 #75
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_164340430
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:08 schreef IDkaart het volgende:

En die 2 euro was volgens mij bedoeld voor de belasting.
Ah ja, loon in natura.
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:13:26 #76
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164340498
Had zelf bij Domino's gewerkt, had daar een pizza gratis want tot sluitingstijd werken. Die manager zag ik op mijn pizza spugen(was op mijn tweede dag), heb niks gezegt tot ik de pizza kreeg. Heb daarna mijn pizza tegen zijn hoofd gegooid en niet meer teruggekomen.
Forza TOP Oss
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:17:36 #77
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164340651
En Dotti is een klacht opzich :')
Forza TOP Oss
pi_164340655
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Had zelf bij Domino's gewerkt, had daar een pizza gratis want tot sluitingstijd werken. Die manager zag ik op mijn pizza spugen(was op mijn tweede dag), heb niks gezegt tot ik de pizza kreeg. Heb daarna mijn pizza tegen zijn hoofd gegooid en niet meer teruggekomen.
Sfeertje daar.... ;(
pi_164340669
quote:
_O_
pi_164340670
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
En Dotti is een klacht opzich :')
Ik herken die naam, wat was dat ook alweer? _O- Een digitale omgeving van iets toch? (Was dat waar we die pizzacursus volgden?)
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:19:03 #81
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_164340704
quote:
Maar de eerste dag heb je die pizza dus gewoon opgegeten? :r
pi_164341423
bij NYC pizza werken in elk geval puberale tokkies, drinken energy blikjes tijdens 't werk en generen zich niet om voor klant hoorbare afstanden te bespreken hoe ze helemaal dronken worden etc. ...
pi_164341682
2 keer pizza daar besteld en waren ze koud. Kreeg ik niet eens een nieuwe...
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:46:25 #84
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164341695
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ik herken die naam, wat was dat ook alweer? _O- Een digitale omgeving van iets toch? (Was dat waar we die pizzacursus volgden?)
Pizzacursus ^O^
Forza TOP Oss
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:47:06 #85
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164341722
quote:
11s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef kasper het volgende:

[..]

Maar de eerste dag heb je die pizza dus gewoon opgegeten? :r
Had toen geen pizza, ga niet elke dag pizza eten man :') Ben capuchon_jongen niet
Forza TOP Oss
pi_164342121
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef radeloosje1987 het volgende:
Met warm spuug. :o
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:06:29 #87
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164342482
Daarbij moest ik die dag ook bakken schoon gaan maken er lag schimmel aan de onderkant, het waren geen champignons :r :r
Forza TOP Oss
pi_164342745
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:46 schreef radeloosje1987 het volgende:
Zou kunnen kloppen. Ik moest ongeveer 10 minuten fietsen, en als ik een keer een pizza mee naar huis nam was die altijd koud. _O- En er worden wel warmtehoudende tassen gebruikt door de bezoekers, maar tijd speelt ook een rol.

Daarnaast is er een soort warmtehouder in de Domino's Pizza filialen (metalen hekje) maar die wordt niet altijd efficiënt gebruikt. Vaak liggen de pizza's ernaast of worden ze te laat uit de oven gehaald. (Een stuk ervan steekt uit, en als je de pizza nog later wilt pakken valt die op de grond. :D )
pi_164342799
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:06 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Daarbij moest ik die dag ook bakken schoon gaan maken er lag schimmel aan de onderkant, het waren geen champignons :r :r
_O_ Deze man weet.
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:13:46 #90
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164342815
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:12 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Zou kunnen kloppen. Ik moest ongeveer 10 minuten fietsen, en als ik een keer een pizza mee naar huis nam was die altijd koud. _O- En er worden wel warmtehoudende tassen gebruikt door de bezoekers, maar tijd speelt ook een rol.

Daarnaast is er een soort warmtehouder in de Domino's Pizza filialen (metalen hekje) maar die wordt niet altijd efficiënt gebruikt. Vaak liggen de pizza's ernaast of worden ze te laat uit de oven gehaald. (Een stuk ervan steekt uit, en als je de pizza nog later wilt pakken valt die op de grond. :D )
Dit inderdaad.
Forza TOP Oss
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:19:33 #91
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164343110
Een voordeel: kreeg wel veel fooi, bezorgers durfden niet om hier in Oss op het kamp te komen, dus die deed ik. Kreeg daar altijd 5 á 10 euro fooi.
Forza TOP Oss
pi_164343154
quote:
9s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
bij NYC pizza werken in elk geval puberale tokkies, drinken energy blikjes tijdens 't werk en generen zich niet om voor klant hoorbare afstanden te bespreken hoe ze helemaal dronken worden etc. ...
LOL daar wilde ik eerst werken... Maar op de website stond dat ze mensen zoeken van 15 tot 19 jaar. :r En ik was 20 dus toen solliciteerde ik bij Domino's.
pi_164343295
quote:
9s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
Die pizza's daar zijn van dezelfde baggerkwaliteit.
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:23:57 #94
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164343324
En ik moest dus drinken gaan bezorgen bij een huis nadat er een klacht was gekomen dat het drinken lauw was, bleek dat die bezorger het drinken dus in de warmhoudzak had gedaan |:( |:(
Forza TOP Oss
pi_164343508
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:23 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
En ik moest dus drinken gaan bezorgen bij een huis nadat er een klacht was gekomen dat het drinken lauw was, bleek dat die bezorger het drinken dus in de warmhoudzak had gedaan |:( |:(
:') En die bezorger werkte er al langer dan jij?
pi_164343530
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die pizza's daar zijn van dezelfde baggerkwaliteit.
Goedkope tenten hè...

Al heb ik het idee dat NYP gericht is op Moslims en Domino's Pizza meer voor iedereen is. :')
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:29:53 #97
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164343583
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel
Forza TOP Oss
pi_164343614
quote:

[..]

Goedkope tenten hè...

Al heb ik het idee dat NYP gericht is op Moslims en Domino's Pizza meer voor iedereen is. :')
Geen idee, ga altijd naar Ali op dinsdag, heeft ie pizzadag, alles voor 6 Euro
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:33:08 #99
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164343765
En bezorgen als het rustig is helemaal al aids, kun je aan telefoon zitten waar je niks kan van verstaan :')
Forza TOP Oss
  maandag 8 augustus 2016 @ 21:36:00 #100
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164343902
quote:

[..]

Wat ook zo achterlijk is, is dat bij een pizza shoarma dat je dan een zakje knoflooksaus erbij moet doen. Terwijl je bij chicken kebebof iets dergelijks gewoon knoflooksaus op je pizza krijgt :') En al die josti's dan de knoflooksaus dan vergeten :') :') _O-
Forza TOP Oss
pi_164343932
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef ikbenniethaan33 het volgende:

[..]

Wat ook zo achterlijk is, is dat bij een pizza shoarma dat je dan een zakje knoflooksaus erbij moet doen. Terwijl je bij chicken kebebof iets dergelijks gewoon knoflooksaus op je pizza krijgt :') En al die josti's dan de knoflooksaus dan vergeten :') :') _O-
Oja klopt, bij een paar pizza's moet je saus meegeven en bij de andere wordt het er standaard op gekwakt. _O- En volgens mij kan je niet kiezen tussen saus erop gekwakt of saus in een zakje, je kan alleen zeggen dat je geen knoflooksaus wilt.
pi_164344317
Op woensdag heeft Hassan pizzadag voor 6,50 Euro.
pi_164344382
Dus maandag en zaterdag bij Domino's, dinsdag bij Ali's pizzadag, en woensdag pizzadag bij Hassan? Wie heeft er dan op donderdag en vrijdag
pi_164344630
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:45 schreef MAHL het volgende:
Dus maandag en zaterdag bij Domino's, dinsdag bij Ali's pizzadag, en woensdag pizzadag bij Hassan? Wie heeft er dan op donderdag en vrijdag
Donderdag heeft Surinamer nasi met kip voor 6 Euro. Op vrijdag naar de toko voor Bapao pittig, 4 voor 5 Euro.
pi_164344792
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Donderdag heeft Surinamer nasi met kip voor 6 Euro. Op vrijdag naar de toko voor Bapao pittig, 4 voor 5 Euro.
En zondag dan?
pi_164344844
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:52 schreef MAHL het volgende:

[..]

En zondag dan?
Eten bij dochter, schoonzoon en kleinzoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 21:54:11 ]
pi_164345125
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:45 schreef MAHL het volgende:
Volgens mij kan je elke dag tot 4 uur bij elke Domino's die dan open is voor 5 euro een pizza mét drankje krijgen...
pi_164345283
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 21:59 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Volgens mij kan je elke dag tot 4 uur bij elke Domino's die dan open is voor 5 euro een pizza mét drankje krijgen...
En dan later in de oven opwarmen? En wat voor drankje?
Bij BK heb je op elke tijd een kingdeal voor 2 Euro, niet te vreten maar het vult.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 22:03:43 ]
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:03:33 #109
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164345350
quote:
5s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Krijg je gewoon in de oven, drankje is Cola, Sprite of Fanta.
Forza TOP Oss
pi_164345374
quote:
5s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee, je kan geen afbakpizza's kopen.

En drankjes: Volgens mij standaard frisdrank als Coca Cola, Sprite, Fanta en ijsthee. (Maar geen 7up. :( )
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:57:35 #111
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_164347827
Mapima-topic :O
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:38:40 #112
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_164360322
Ik schrik tioch wel van al deze verhalen.
Toch eens bij de plaatselijke Domino's vragen hoe het met de hygiene zit. :{
  Forum Admin dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:39:16 #113
pi_164360342
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:38 schreef kasper het volgende:
Zoals vermeld verschilt het heel erg per filiaal..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:50:30 #114
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164360661
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zoals vermeld verschilt het heel erg per filiaal..
Die UI! Bounce by the ounce _O_
Forza TOP Oss
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:55:55 #115
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_164360787
Mooi topic dit!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_164360826
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:38 schreef kasper het volgende:
Die gaan echt geen eerlijk antwoord geven.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 12:59:12 #117
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164360867
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:57 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dit gewoon.
Forza TOP Oss
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:00:14 #118
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_164360891
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:57 schreef IDkaart het volgende:

Gewoon confronteren en dan kijken hoe ze reageren.
pi_164360919
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:00 schreef kasper het volgende:

[..]

De manager is hooguit 25. _O-
pi_164360921
in de tijd dat ik nog bij de Mc werkte werd er wel écht goed aan de hygiëne gedacht en gewerkt.
Het is wel zeker waar dat het enorm wisselt per filiaal.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_164360929
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:00 schreef kasper het volgende:

[..]

Of laat ze dit topic zien. :D
pi_164360959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
in de tijd dat ik nog bij de Mc werkte werd er wel écht goed aan de hygiëne gedacht en gewerkt.
Het is wel zeker waar dat het enorm wisselt per filiaal.
Dat mag ik hopen, het is toch idioot als je nergens meer een hapje kan eten omdat het er zo smerig is. :r Ik werkte voor de Domino's bij een andere fastfoodketen, en daar durf ik nog gewoon te eten. Ik heb ook geen reden om te roepen dat het daar ook smerig is.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:04:29 #123
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_164360989
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:01 schreef IDkaart het volgende:

Of laat ze dit topic zien. :D
Zijn er weleens klanten geweest die een kijkje in de keuken wilde nemen?
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 13:07:47 #124
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164361078
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:04 schreef kasper het volgende:

[..]

Zijn er weleens klanten geweest die een kijkje in de keuken wilde nemen?
Hier niet, want de keuken was gewoon open. Je kunt je pizza voor je ogen worden zien gemaakt.
Forza TOP Oss
pi_164361678
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:07 schreef ikbenniethaan33 het volgende:

[..]

Hier niet, want de keuken was gewoon open. Je kunt je pizza voor je ogen worden zien gemaakt.
Dit inderdaad.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 16:47:18 #126
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164367281
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 13:35 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Alleen kon je niet in de bakken kijken _O-
Forza TOP Oss
pi_164368545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:47 schreef ikbenniethaan33 het volgende:

[..]

Alleen kon je niet in de bakken kijken _O-
:r Klopt.

Waar ik eerst werkte moesten die bakken een paar keer per avond verschoond/gedraaid worden. (Dus: Een bak vol ananas overgieten in een andere, schone bak zodat het oudste spul snel op gaat.)

Bij Domino's deden ze dat nooit. :r

Ook hadden wij altijd handschoentjes aan op werk... Maar bij Domino's mocht/moest dat alleen als je een snee in je vinger had. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2016 17:34:36 ]
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:17:17 #128
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164369845
Ze hadden blikken ananas openstaan in de voorraadkast :r
Forza TOP Oss
pi_164369880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Ze hadden blikken ananas openstaan in de voorraadkast :r
:| Dit is me nog nooit opgevallen. Zat er ook al een stoflaag op? :D

Wij moesten die volgens mij wel met de blikopener openen.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:22:14 #130
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164370027
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:18 schreef IDkaart het volgende:

[..]

:| Dit is me nog nooit opgevallen. Zat er ook al een stoflaag op? :D

Wij moesten die volgens mij wel met de blikopener openen.
Moest dozen gaan pakken om te gaan vouwen :') Daar zag ik een blik ananas openstaan.
Forza TOP Oss
  Forum Admin dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:22:28 #131
pi_164370035
Ik moet wel zeggen dat de domino's waar ik werkte echt heel schoon was en daar ook heel streng op gelet werd. Jammer dat de hun personeel als een voetveeg behandelden.

Ben uiteindelijk ook "ontslagen" omdat ik me ziek gemeld had en naar de stad ben gegaan. Heeft zo'n pikkelikker trut mij nog gesnitched ook. Kreeg ik een mail van de shiftleader (of hoe dat ook alweer heet) "dat ik gesignaleerd was in de stad en dat dat reden voor ontslag was"

Ik heb toen teruggestuurd "beste joop(gefingeerde naam) ik heb hier zoveel schijt aan dat ik stront te kort kom"

Dat mailtje heb ik nog. Straks ff opzoeken :D
pi_164370116
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de domino's waar ik werkte echt heel schoon was en daar ook heel streng op gelet werd. Jammer dat de hun personeel als een voetveeg behandelden.

Ben uiteindelijk ook "ontslagen" omdat ik me ziek gemeld had en naar de stad ben gegaan. Heeft zo'n pikkelikker trut mij nog gesnitched ook. Kreeg ik een mail van de shiftleader (of hoe dat ook alweer heet) "dat ik gesignaleerd was in de stad en dat dat reden voor ontslag was"

Ik heb toen teruggestuurd "beste joop(gefingeerde naam) ik heb hier zoveel schijt aan dat ik stront te kort kom"

Dat mailtje heb ik nog. Straks ff opzoeken :D
:') Wat is dat nou weer voor een onzinreden. Kan die manager bewijzen dat je echt in de stad was? En het kan toch best zijn dat je te ziek bent om te werken maar het later op de dag beter gaat en je dus een rondje gaat lopen in de stad tegen de verveling?
pi_164370157
quote:
18s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:22 schreef ikbenniethaan33 het volgende:

[..]

Moest dozen gaan pakken om te gaan vouwen :') Daar zag ik een blik ananas openstaan.
:') Die vouwen de mensen toch die de pizza's snijden? Of is het in Oss anders? _O-
  Forum Admin dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:26:30 #134
pi_164370165
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:25 schreef IDkaart het volgende:

[..]

:') Wat is dat nou weer voor een onzinreden. Kan die manager bewijzen dat je echt in de stad was? En het kan toch best zijn dat je te ziek bent om te werken maar het later op de dag beter gaat en je dus een rondje gaat lopen in de stad tegen de verveling?
Dat bedoel ik, maar ik was er al zo lang klaar mee. Met dat gekut dat ik elke keer maar voor een halfuur moest komen opdraven..
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 18:29:51 #135
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164370266
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef IDkaart het volgende:

[..]

:') Die vouwen de mensen toch die de pizza's snijden? Of is het in Oss anders? _O-
Ik was dus bezorger en is de bedoeling dat je alles in de zaak doet behalve pizza's bakken.
Forza TOP Oss
pi_164370267
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, maar ik was er al zo lang klaar mee. Met dat gekut dat ik elke keer maar voor een halfuur moest komen opdraven..
Volgens mij is het dan geen geldig ontslag en zou je dit kunnen aanvechten in de rechtbank want je zou dan eigenlijk nooit uit dienst zijn geweest totdat je contract afloopt. _O- Opmerkelijk dat jij ook al noemt dat ze je steeds na een korte dienst naar huis sturen. Dat heb ik ook ervaren en op www.rateyourcompany.nl staan soortgelijke klachten. :')

Weet je wat ook vies is? Je moet met een 0-uren contract (die bijna iedereen bij Domino's heeft) altijd voor minimaal 3 uur uitbetaald worden. Dus denkt Domino's: laten we gewoon een week van tevoren of zelfs een dag van tevoren dat rooster maken, dan kan niemand dat eisen want dan is er sprake van een uitzondering van dat de werktijden van tevoren duidelijk zijn.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 19:04:41 #137
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164371294
En dan half uur maar werken en daarvoor uitbetaald worden, ja hoor Domino's :')
Forza TOP Oss
pi_164372181
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 19:04 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
En dan half uur maar werken en daarvoor uitbetaald worden, ja hoor Domino's :')
Klopt, terwijl het wel zo netjes zou zijn om op z'n minst alle ingeroosterde uren uit te betalen...
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 20:03:02 #139
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_164373159
Gaat een baon zoeken kansloaze dakhoas!
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_164373196
Geen productiewerk fulltime doen voor 11,53 per uur als vakantiekracht :')
pi_164373568
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:04 schreef Beursaap het volgende:
Oh best netjes _O_ waar?
pi_164374959
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Oh best netjes _O_ waar?
Mazon BV Heerlen via Wiertz uitzendbureau. Ik hou 11,34 netto over als student _O- _O_ :W Met een beetje sealen en borden maken :W Nog nooit zoveel verdient in m'n leven hahaha *O* *O* *O*
pi_164374978
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:04 schreef Beursaap het volgende:
(Bijna) alles is beter dan werken bij Domino's. :r
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:05:31 #144
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164375210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 20:58 schreef IDkaart het volgende:

[..]

(Bijna) alles is beter dan werken bij Domino's. :r
Tenzij je manager bent, dan hoef je de hele dag geen kanker uit te voeren.
Forza TOP Oss
pi_164375238
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:05 schreef ikbenniethaan33 het volgende:

[..]

Tenzij je manager bent, dan hoef je de hele dag geen kanker uit te voeren.
:') Ik zou gek worden van al die klanten en personeelsleden die klagen. _O-
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:10:36 #146
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164375406
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:06 schreef IDkaart het volgende:

[..]

:') Ik zou gek worden van al die klanten en personeelsleden die klagen. _O-
_O- _O- _O-
Forza TOP Oss
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:22:47 #147
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_164375975
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:00 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh ok.

Nou ik heb bij kfc gewerkt, daar gebeurde dat dus echt niet.
Alle kip die over datum was gewoom weggooien.
Iedere dag de kipkoeling volledig schoonmaken, incl vloer en muren.

Dus dat is blijkbaar ook filiaal afhankelijk.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_164376068
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:22 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nou ik heb bij kfc gewerkt, daar gebeurde dat dus echt niet.
Alle kip die over datum was gewoom weggooien.
Iedere dag de kipkoeling volledig schoonmaken, incl vloer en muren.

Dus dat is blijkbaar ook filiaal afhankelijk.
Ze moeten gewoon een overzicht maken van waar wij wél kunnen eten! :D
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:26:16 #149
450148 KapiteinIglo
pi_164376144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Lijkt me een puik plan :P
Nou ik zou zeggen:
Kfc Middelburg
MC Donalds Middelburg

Heb bij beidem gewerkt, beide schoon!
pi_164376200
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:26 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Lijkt me een puik plan :P
Nou ik zou zeggen:
Kfc Middelburg
MC Donalds Middelburg

Heb bij beidem gewerkt, beide schoon!
Het begin is er al! :D
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:36:31 #151
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164376632
De Mac in Oss is ook goed schoon.
Forza TOP Oss
pi_164384466
Onterechte klacht. Heb zelf 4 fillialen en onderbetaal iedereen de moeder. Plastic op eten klopt wel, kostenbesparing waardoor ik nu dit bericht kan typen vanuit mijn lounge in Jamaica.

Toedels :W
  woensdag 10 augustus 2016 @ 08:47:43 #153
450148 KapiteinIglo
pi_164387315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
Onterechte klacht. Heb zelf 4 fillialen en onderbetaal iedereen de moeder. Plastic op eten klopt wel, kostenbesparing waardoor ik nu dit bericht kan typen vanuit mijn lounge in Jamaica.

Toedels :W
_O- tijd om wakker te worden en een fapje te doen op je zolderkamer :')
  woensdag 10 augustus 2016 @ 12:35:39 #154
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_164391037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef IDkaart het volgende:
Top! ^O^
  Moderator woensdag 10 augustus 2016 @ 19:18:01 #155
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_164405167
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 21:36 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
De Mac in Oss is ook goed schoon.
Mac in Oss, voor de paupers onder de paupers :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 19:48:43 #156
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_164406183
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 19:18 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Mac in Oss, voor de paupers onder de paupers :')
Nouja, hij staat in Heesch.
Forza TOP Oss
pi_164461792
Ik herinner me opeens dat ik na het nemen van ontslag met een medewerker praatte op Facebook. Noemde hij vier of vijf namen van mensen die ook ontslag hebben genomen en dat hijzelf als hij z'n rijbewijs heeft gaat solliciteren bij een bedrijf ergens anders.

Ik ging toen met een van die mensen die ontslag had genomen praten. "Het is wel leuk werk, maar ik verdiende bijna niets."

:')
pi_175271777
Terechte klacht. Dit moet je niet willen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 08:18:37 #159
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_175273469
Goede kick mapima
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 08:20:36 #160
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175273492
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:41 schreef zovty het volgende:

[ afbeelding ]
Blijft mooi deze :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175273609
Doorgaans maakte deze TS wel leuke OPs.
pi_175274994
OP mapima en fipo Possetje!
De gouden tijden van Fok _O- ^O^
pi_175292768
quote:

Hij. Is. Terug.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_175292859
quote:

Dit ^O^
pi_175293209
Voor de zoveelste keer: PIZZA IS ALS CHAMPAGNE ALS HET NIET UIT NAPELS KOMT IS HET GEEN PIZZA MAAR GEKOPIEERDE NAMAAK TROEP WAT NIET HETZELFDE SMAAKT EN BAGGER IS.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175293218
En dan zijn er ook nog mongolen die denken dat pizza een amerikaans product is :')

Gaat gauw dood met je onwetende bakkes :(
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')