abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164320307
Ik heb lang nagedacht of ik mijn verhaal wel zou willen delen. Wat zouden mensen wel niet denken?

Bij deze deel ik mijn klacht mee over werken bij Domino's Pizza.

Solliciteren. Je vult een formulier in op de website en een dag later mag je komen voor een gesprek. Gewoon een beetje ouwehoeren. Weer een dag later ben je aangenomen.

Cursus. Je moet van de computer leren hoe je een pizza maakt en hoe je alles schoon moet houden.

Inwerken. Je hoort doodleuk dat je van Domino's Pizza niet rijk gaat worden. Je denkt dat je dan gewoon minimumloon krijgt maar het gaat veel verder: je werkt elke keer maar twee uurtjes en meestal maar een keer per week. Ook klopt de computertraining ineens niet met de werkelijkheid.

Salaris. Wees blij als het 15 euro per week is. Je krijgt elke dinsdag betaald en het is altijd heel erg weinig.

Werk. Ik stond meestal achter de kassa. Dan moet je ook met mensen praten via een telefoon. Ook worden er steeds thuisbezorgdbestellinhen uitgeprint die je moet invoeren op de computer. Intussen moet je ook mensen werken en heel erg snel bijspringen bij het maken van pizza.

Hygiene. Mijn collega's gooiden allemaal plastic op de pizza's, wasten de handen niet, alle ingrediënten lagen door elkaar heen en de ingredientenbakken werden nooit goed gewassen. Sterker nog, op de bodem van die bakken lagen allemaal vieze natte bruine ingrediënten. :')

Verlof. Ben je ziek dan heb je pech je moet komen. Als je twee maanden van tevoren vrij vraagt wegens iets als een profielwerkstukpresentatie heb je pech en moet je gewoon komen.

Inroosteren. Op dagen dat je niet kan roosteren ze je gewoon in en doen ze er niks aan als je zegt dat er niet klopt. Dat is namelijk jouw probleem, je moet zelf vervanging zoeken.

Respect. Is er niet. De collega's schreeuwen met kanker en kut. Ze maken ruzie over wie onbetaalde pizza's mag bezorgen want ze willen fooi. Als een klant jou belt horen ze jou niet goed want in de winkel staat altijd keiharde muziek aan. Ook worden klanten boos op jou als de pizza nog niet klaar is terwijl het aan de Rabobank ligt. En je bent natuurlijk slaaf van domino's pizza.

Contracten. Ik had al ontslag genomen voordat die van mij afliep. De contracten duurden langer dan zes maanden en moesten dus verlengd worden of niet met opgaaf van wat er gebeurt een maand van tevoren. Wat doen ze? Een maand nadat de contracten waren afgelopen, hoorden medewerkers dat die van hun verlengd is of dat ze hier niet meer werken. :') Er zijn dus medewerkers die schadevergoeding kunnen eisen omdat ze het te laat gehoord hebben en medewerkers die zogenaamd ontslagen zijn maar eigenlijk ook niet want hun contract was wel een maand stilzwijgend verlengd. :') Personeel onderneemt geen actie want het personeel daar is of te jong om het te begrijpen of niet te jong maar snapt niet dat dit niet kan.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2016 13:31:11 ]
pi_164320456
Hoi wat is de klacht precies??
pi_164321416
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:47 schreef possetje het volgende:
pi_164321467
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:35 schreef IDkaart het volgende:
in de winkel staat altijd keiharde muziek aan.
funx.

:')
pi_164321940
Dan ga je ergens anders werken.

Opgelost, slotje, doei.
pi_164321959
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 02:47 schreef possetje het volgende:
Ze bakken kut pizza's daar.
pi_164321961
Taai en dik stuk deeg , daarop wat vage flauw smakende dingen erop.
pi_164321991
Pptjes voor het hele forum :~

Dat ging in mijn pizzatijd wel anders. Een maand de eigenaar niet gesproken, blijkt die kerel gewoon met de noorderzon vertrokken! Mooi nog 2 maanden omzet kunnen draaien voordat de schuldeisers de oven in beslag kwamen nemen. :7

Achteraf totaal gestoord dat die tent nog zolang succesvol werd gedraaid door 17/18 jarigen.

Also, Fox alles MHR. :7
  maandag 8 augustus 2016 @ 07:41:17 #9
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_164322211
Klinkt als een kutfiliaal, geen andere vestiging in de buurt?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_164322220
Hoi bby, wanneer krijg ik weer pics van je?
  maandag 8 augustus 2016 @ 07:54:45 #11
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164322264
Vieze ballentent zo te lezen. En daar zou je dan een pizza van op moeten eten? Blij dat wij ze altijd zelf maken. Stuur dit topic even door naar het hoofdkantoor van die smerige organisatie opdat ze anders failliet mogen gaan. https://www.dominos.nl/over-dominos/hoofdkantoor-gegevens. En sein de warenwet ook even in over deze tent. https://www.nvwa.nl/organisatie/contact zoiets moet je niet willen.Niks smeriger als eetgelegenheden die zich niet aan de hygiëneregels (willen) houden. Zal ook wel per tent van hun verschillen. Heeft vaak met een incompetente uit de hoogte gevallen plaatselijke manager te maken.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_164322270
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 05:28 schreef Stratotanker het volgende:
Pptjes voor het hele forum :~

Dat ging in mijn pizzatijd wel anders. Een maand de eigenaar niet gesproken, blijkt die kerel gewoon met de noorderzon vertrokken! Mooi nog 2 maanden omzet kunnen draaien voordat de schuldeisers de oven in beslag kwamen nemen. :7

Achteraf totaal gestoord dat die tent nog zolang succesvol werd gedraaid door 17/18 jarigen.

Also, Fox alles MHR. :7
_O_ En de ASM niets doorhebben? _O-
pi_164322312
Je bent de regisseur van je eigen leven. Dan ga je elders werken.
  Forum Admin maandag 8 augustus 2016 @ 08:46:49 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164322587
Ik heb zoveel bier en zakken chicken strippers achterover gedrukt dat ik tegenwoordig leverancier van de makro ben _O-

Dominos :') roosterden me in voor 3 uur en dan mocht ik na een half uur weer gaan, want rustig. Dan maar mezelf helpen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 8 augustus 2016 @ 08:48:40 #15
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_164322604
Werken :')

Geen uitkering hebben :')
pi_164322835
Dan ga je bij de New York Pizza werken, daar is het vast beter.
pi_164323012
De enige keer dat ik daar ben geweest om een pizza te halen was het ook een chaos in die ruimte waar ze die dingen maken. Het lijken allemaal wel 14 jarige die erachter staan. Kan niet lang goed gaan.
  maandag 8 augustus 2016 @ 09:43:35 #18
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164323171
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:48 schreef john-hert het volgende:

Okè.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
pi_164323240
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:48 schreef john-hert het volgende:

Jij bent de aids van de maatschappij.
pi_164323273
Ik kan de populariteit van deze tent niet helemaal duiden. De wachtrij begint soms buiten de zaak, echt een gekkenhuis.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 8 augustus 2016 @ 09:54:26 #21
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_164323368
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan de populariteit van deze tent niet helemaal duiden. De wachtrij begint soms buiten de zaak, echt een gekkenhuis.
Er zit ook vaak verschil in per filiaal. Zo is er bv een Febo de smerigste van Nederland geworden en een jaar later een andere de schoonste zaak van Nederland. Heeft echt met de manager van zo een betreffend tentje te maken. De ene gooit er met de pet naar en de andere volgt de geldende regels goed op. Daarom altijd je organisatie van bovenaf goed blijven controleren als ze je naam mogen dragen. En daar gaat het vaak de fout in.
pi_164325034
Dan neem je maar ontslag.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164325181
Ik had gister Domino's besteld en mijn kleine baby broertje werkt ook bij Domino's. Hij gaat dan op zijn fietsje pizza's bezorgen voor 2,56 euro bruto per uur _O_, dit doet hij 1/2 keer per week. De pizza was overigens prima te pruimen en goed van temperatuur. Qua reviews staat de Domino's hier wel hoog aangeschreven.
pi_164325282
Werk je ook op de klachtafdeling?

maandag 8 augustus 2016 @ 11:43:19 #25
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_164325337
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:41 schreef zovty het volgende:
Werk je ook op de klachtafdeling?

[ afbeelding ]
:D :')
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_164325841
Domino's :')
Ik bestel liever bij een ekte pizza bakker.

Oh en ts, wat had je dan verwacht? Dat is toch overal waar ze kinderen in dienst nemen?
pi_164327670
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb zoveel bier en zakken chicken strippers achterover gedrukt dat ik tegenwoordig leverancier van de makro ben _O-

Dominos :') roosterden me in voor 3 uur en dan mocht ik na een half uur weer gaan, want rustig. Dan maar mezelf helpen.
Herkenbaar... Ik heb zelf ook meegemaakt dat ze mij of anderen naar huis stuurden en op www.rateyourcompany.nl staan soortgelijke klachten.
pi_164327715
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 07:54 schreef MisterMaster het volgende:
Vieze ballentent zo te lezen. En daar zou je dan een pizza van op moeten eten? Blij dat wij ze altijd zelf maken. Stuur dit topic even door naar het hoofdkantoor van die smerige organisatie opdat ze anders failliet mogen gaan. https://www.dominos.nl/over-dominos/hoofdkantoor-gegevens. En sein de warenwet ook even in over deze tent. https://www.nvwa.nl/organisatie/contact zoiets moet je niet willen.Niks smeriger als eetgelegenheden die zich niet aan de hygiëneregels (willen) houden. Zal ook wel per tent van hun verschillen. Heeft vaak met een incompetente uit de hoogte gevallen plaatselijke manager te maken.
Ik heb al een paar maanden terug een veel uitgebreider verhaal dan in de OP naar de NVWA gestuurd. :) Het ligt aan hen of er wat is gebeurd. En het hoofdkantoor van Domino's is waardeloos. Ik heb daar een klacht ingediend die niet in dit topic staat met het verzoek om te reageren, maar dat doen ze niet. (Brief was aangetekend)
pi_164327814
Even nog een alinea'tje toegevoegd over hoe het bij dit bedrijf met de contracten wel/niet verlengen gaat. :r
pi_164327891
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 09:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heeft te maken met kortingen (maandag en zaterdag pizza voor 5 euro)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')