Normaal gesproken (mits weinig tot geen last van blessa) moet Epke winnen. Beste ter wereld, zeker met die uitvoering van Londen (iets wat Hambuchen ook toegaf). Dusja de vraag is hoeveel last hij ervan gaat hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen gestoorde concurrentie he. Het is al knap dat ie finale haalde met zn blessure. Normaal gesproken wint Hambuchen.
Alsof het niets is inderdaadquote:
Dat weten we over anderhalf uurquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gomez staat 19e in de geschoonde lijst.
Is dat genoeg of niet?
Zal er vooral aan liggen hoeveel er nu alle vier de toestellen gaan doen. Zal er om gaan spannen denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gomez staat 19e in de geschoonde lijst.
Is dat genoeg of niet?
Ik ben verliefd op haar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:34 schreef IbanMayo het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)-revanche-nemen.html
Leuk, maar niet hier.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:36 schreef Poepz0r het volgende:
Bij mijn vriendin doe ik ook altijd de Poepz0r, eerste die dit bij haar deed en uitvoerde
Ik ga er in ieder geval voor JUICHENquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal er vooral aan liggen hoeveel er nu alle vier de toestellen gaan doen. Zal er om gaan spannen denk ik.
Heeft ze eerder al extra punten mee gescoord. Hadden ze haar een D-score van 6.2 gegeven ofzo, terwijl hij eigenlijk 6.3 waard was. Zo'n tiende kan echt een groot verschil maken in de medailles.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
Is Sanne Wevers een FOKKER? Alles opschrijven, autist gespot
Weet ik toch johquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft ze eerder al extra punten mee gescoord. Hadden ze haar een D-score van 6.2 gegeven ofzo, terwijl hij eigenlijk 6.3 waard was. Zo'n tiende kan echt een groot verschil maken in de medailles.
Ze klinken slimmer dan de meeste voetballersquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerst nog even een interview. Nouja, dat kan nog wel.
Eythora ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze klinken slimmer dan de meeste voetballers
Jetro Willemsquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Japan > Canada toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:40 schreef Redefine het volgende:
Hmm Japan al 1,3 punt meer op de sprong dan NL
Ik vond haar met "weet je wel" juist niet slim overkomen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja wat een heldinquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond haar met "weet je wel" juist niet slim overkomen.
Dottir trouwens wel, met 16 jaar al havo afgemaakt
Was wel slim genoeg om niet te gaan turnen. Lacht alle turners de moeder met zijn salaris en kekke waggiesquote:
die lat leg je dan ook niet ook niet erg hoogquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:40 schreef Coco98 het volgende:
Japan is de enige die al de volledige score heeft op het eerste toestel, dus daarom alleen nog die gemeld.quote:
Zag het ja. Mja, in principe kan Japan nog wel boven ons eindigen, als Canada dan maar faalt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:40 schreef Redefine het volgende:
Hmm Japan al 1,3 punt meer op de sprong dan NL
Weet ik, maar de rest kan ik nog niet vergelijken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zag het ja. Mja, in principe kan Japan nog wel boven ons eindigen, als Canada dan maar faalt.
I know, ik kijk met je meequote:Op maandag 8 augustus 2016 01:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik, maar de rest kan ik nog niet vergelijken.
Ik kijk liever naar eythoraquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:45 schreef Redefine het volgende:
NOS weer liever praten over turnen dan op het moment dat ze het toch kunnen uitzenden en dus kunnen kijken of NL doorgaat, niet laten zien
2000? Jij bent veel te jong voor eythora. Wegwezen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ga toch eens weg man vervelend gedoe.
Ik ben precies goeie leeftijd voor haar. '99 representquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2000? Jij bent veel te jong voor eythora. Wegwezen.
Ik heb serieus een celeb crush op haar nu. Heb haar al berichtje gestuurd op Instageam.quote:
Veel te jong. Sorry.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben precies goeie leeftijd voor haar. '99 represent
Canada al bekend?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef Redefine het volgende:
Nederland 0,7 hoger op eerste toestel dan Frankrijk.
Misschien kan ik toch nog meedoen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Op gezichtsexpressie wordt dus ook gejureerd.
Dat is toch nou ook weer niet zo gek.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond haar met "weet je wel" juist niet slim overkomen.
Dottir trouwens wel, met 16 jaar al havo afgemaakt
Jaartje overgeslagen dan tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is toch nou ook weer niet zo gek.
Nog niet. Komt zo.quote:
Dat is best veel. Is canada sterk op vloer? Daar lieten wij het "liggen"quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:49 schreef Moira. het volgende:
Canada so far 2.400 ónder NL op balk.
Kan zijn dat de laagste daarvan nog wordt weggestreept als de volgende beter is.
Durf ik niet te zeggen, ben ik weinig van op de hoogte.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is best veel. Is canada sterk op vloer? Daar lieten wij het "liggen"
Dan is het duidelijk wie gaat winnen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Beetje lief lachen levert blijkbaar bonuspunten op.
2,167 lager uiteindelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:49 schreef Moira. het volgende:
Canada so far 2.400 ónder NL op balk.
Kan zijn dat de laagste daarvan nog wordt weggestreept als de volgende beter is.
Echt zo irritant.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de NOS nu praat over turnen ipv kijkt naar turnen.
nadeel van jurysporten. Onder de tafel wordt ook nog heel wat geregeldquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Beetje lief lachen levert blijkbaar bonuspunten op.
ditquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat de NOS nu praat over turnen ipv kijkt naar turnen.
En zoals het nu is, maakt Japan ook niet uit, omdat de andere twee er onder zitten. Spannend is het in ieder geval wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:50 schreef Max23 het volgende:
Overigens is voor Japan doorgaans balk ook het slechtste onderdeel. Die scoren altijd hoger op sprong, vind dat gat ook nog mee vallen
Hoezo is ze dom? Ze beantwoord toch netjes de vragen die gesteld worden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Die chick op de bank is wel dom. Maar ze zijn allemaal wel knapish. Valt mij mee
Ze praat zo dom.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo is ze dom? Ze beantwoord toch netjes de vragen die gesteld worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |