Echt niet te gelovenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Dit is toch echt te triest?
De hele eerste helft op tv, en de tweede helft is nergens te zien.
lang leve BBCquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Service, hè.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
het is ook niet op 4.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
BBC4 kan ik niet ontvangen door slechte bekabeling. Ongelovelijk
Bij mij doet daardoor zelfs BBC1 kutquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
BBC4 kan ik niet ontvangen door slechte bekabeling. Ongelovelijk
zie boven, op de website streamen ze heel veel live. Moeten jullie wel werkende VPN voor hebben.quote:
Als het op de stream was geweest had ik dit niet zo'n probleem gevonden, live sport afwisselen met live sport is prima.quote:
Nou niet mokke. Hockey was al beslist en boksen was gewoon live en een Nederlander. Prima zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
oh ja zal wel foutje zijnquote:
Je verwacht de rest wel live te zien op een van de 13 streams.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou niet mokke. Hockey was al beslist en boksen was gewoon live en een Nederlander. Prima zo
Past die bal niet doorheen..quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap niet dat die ooggaten zo groot zijn van de SC-maskers
beetje nutteloos dan
Haha ja echt, dat maken ze zo dat die bal niet het lichaam door het masker kan raken en je wel maximaal vrij zicht hebt.quote:
Naar horen zeggen heeft Pax daar ervaring in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel goed mikken.
sowquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Naar horen zeggen heeft Pax daar ervaring in.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Naar horen zeggen heeft Pax daar ervaring in.
Gewaagd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we dit niet meer weg gaan geven
Ik weet het niet zo zeker... je weet wat er tegen Argentinië gebeurdequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we dit niet meer weg gaan geven
Was geen vraagquote:
Ik denk niet dat de Belgen denken zo maar even goud te winnen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:54 schreef marcodej het volgende:
Ruim winnen van een klein land en dan denken dat je al kampioen bent. Na het EK gaat dit ook hier gebeuren voor de Belgen.
Hoezo zag je die voorheen dan somber in? Nederland is altijd medefavoriet voor goud, het zijn de OS die tellen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Australië heeft een pijnlijke nederlaag geleden tegen Spanje; 0-1 verloren
Plotseling zie ik de kans voor goud een stuk minder somber in.
Ik zie Australië toch als de sterkste ploeg van het toernooi. Nederland heeft zeker grote stappen gemaakt sinds het WK, maar die na die wedstrijd tegen Argentinië was ik toch wat minder positief. Dat Australië nu tegen het zwakste land (naast Brazilië) gewoon geen kansen heeft kunnen creëren, is dan toch hoopgevend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoezo zag je die voorheen dan somber in? Nederland is altijd medefavoriet voor goud, het zijn de OS die tellen.
3 seconde.quote:
Ik zag opeens juichende Duitsers in beeld, dacht dat kan nooit goed zijn, dus snel gezaptquote:
Volgens mij moet je bij hockey zeggen dat het stil is aan de overkantquote:
En met je stropdas zwaaien zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij hockey zeggen dat het stil is aan de overkant
Het is dasquote:
Brinkman en aardig in 1 zinquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Bij Brinkman is het misschien ook wel eens aardig om het aantal keren "super" en "top" te turven
Hmm, daar heb je mequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brinkman en aardig in 1 zin
Op deze manier gaan ze inderdaad geen goud pakkenquote:
Ik hoorde hem alweerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij hockey zeggen dat het stil is aan de overkant
pakkende tekst iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Mooi Argentijns spandoek, goede tekst
Kunstveldgoal of rubbergoal zijn wellicht betere termenquote:
nee joh, is niksquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:30 schreef Joezi het volgende:
Misschien iets voor voetbal die videorefs?
against modern footballquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:30 schreef Joezi het volgende:
Misschien iets voor voetbal die videorefs?
rtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:31 schreef trein2000 het volgende:
Praat eens niet door de Videoref heen.
Nee joh, ik ga toch niet naar vrouwen voetbal kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je de OS bedoelde
Ach, je kijkt ook wel eens Ajaxquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga toch niet naar vrouwen voetbal kijken
Zeg ik als Ajax fan hoorquote:
Eerst judoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg ik als Ajax fan hoor
Maar goed, op naar het turnen geloof ik
Ik kijk uit principe niet naar die spuitsport.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een beetje maar gewichtheffen is razend spannend.
Staat nog maar 1-0quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:01 schreef marcodej het volgende:
Australië wordt redelijk weggespeeld nu.
Shit, net gemist. Wat zei ie?quote:
Dat het belachelijk is hoe ze met de situatie om zijn gesprongen. En dat terwijl ze vroegen of ie stil wilde blijven vanuit de bondquote:
Welke situatie?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is hoe ze met de situatie om zijn gesprongen. En dat terwijl ze vroegen of ie stil wilde blijven vanuit de bond
Onduidelijk over de bezetting en überhaupt de deelname van de 4x200 estafette bij de mannen Belgjes.quote:
In deze vorm heb ik liever de Aussies dan de Belgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Betekent wel dat NL mogelijk snel tegen Australië moet.
gewoon een finale BE-NLquote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
In deze vorm heb ik liever de Aussies dan de Belgen.
Dit is nadelig voor Nederland. Ze moeten eerste worden in de poule om Australie te ontlopen in de kwartfinale. Moeten ze wel van Duitsland winnen.... De kans op een dramatische spelen voor oranjehockey neemt verder toe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:12 schreef Szura het volgende:
Australië moet nu alleen nog tegen Brazilië dus zal die derde plek in de poule wel vast gaan houden.
Ha, dat zei ik vandeweek ook alquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:59 schreef franklop het volgende:
Vind dat eigenlijk zo stom, op toernooien eerst volkslied spelen
Idd, ik vind dat op zo'n toernooi alleen een volkslied bij een gouden medaille te horen moet zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:59 schreef franklop het volgende:
Vind dat eigenlijk zo stom, op toernooien eerst volkslied spelen
Precies, dan is het nog speciaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Idd, ik vind dat op zo'n toernooi alleen een volkslied bij een gouden medaille te horen moet zijn
En dan bestolen worden terwijl je naar hockey zit te kijken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:10 schreef RipCity het volgende:
In London waren zelfs dit soort potjes wel uitverkocht toch??
Dat ze gewoon een hele grote groep favela-kids hierheen laten gaan ofzo....
Nee, het is een boeiend tactisch gevecht, zonder kansenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:19 schreef Joezi het volgende:
Saaie wedstrijd zegt Sjoerd, commentator is woest
indiaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Tegen wie speelt Nederland eigenlijk? Ik zie alleen Nederland rondlopen, geen tegenstanders
ja ik heb hetzelfde. Leve deze geweldige kantoorschermenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Tegen wie speelt Nederland eigenlijk? Ik zie alleen Nederland rondlopen, geen tegenstanders
Wellicht even laten kalibreren door de ICT afdelingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik heb hetzelfde. Leve deze geweldige kantoorschermen
Die vrouwen verdienden dat ook. Nu spelen ze ook gigantisch zwak.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
Op het laatst scoren net als de vrouwen gister.
Badminton heeft verloren in de groepsfasequote:
op het hokkieveld?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Badminton heeft verloren in de groepsfase
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef skysherrif het volgende:
Is het nu dit kijken tot 16:28 of komen er nog nederlanders voor die tijd
Muskens/Piek?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Badminton heeft verloren in de groepsfase
Marhinde Verkerk om 16:24quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef skysherrif het volgende:
Is het nu dit kijken tot 16:28 16:24of komen er nog nederlanders voor die tijd
Nee, die moeten vanavond. Arends/Piek hebben verloren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |