Precies, dan is het nog speciaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Idd, ik vind dat op zo'n toernooi alleen een volkslied bij een gouden medaille te horen moet zijn
En dan bestolen worden terwijl je naar hockey zit te kijken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:10 schreef RipCity het volgende:
In London waren zelfs dit soort potjes wel uitverkocht toch??
Dat ze gewoon een hele grote groep favela-kids hierheen laten gaan ofzo....
Nee, het is een boeiend tactisch gevecht, zonder kansenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:19 schreef Joezi het volgende:
Saaie wedstrijd zegt Sjoerd, commentator is woest
indiaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Tegen wie speelt Nederland eigenlijk? Ik zie alleen Nederland rondlopen, geen tegenstanders
ja ik heb hetzelfde. Leve deze geweldige kantoorschermenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Tegen wie speelt Nederland eigenlijk? Ik zie alleen Nederland rondlopen, geen tegenstanders
Wellicht even laten kalibreren door de ICT afdelingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik heb hetzelfde. Leve deze geweldige kantoorschermen
Die vrouwen verdienden dat ook. Nu spelen ze ook gigantisch zwak.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
Op het laatst scoren net als de vrouwen gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |