Echt niet te gelovenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Dit is toch echt te triest?
De hele eerste helft op tv, en de tweede helft is nergens te zien.
lang leve BBCquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Service, hè.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
het is ook niet op 4.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
BBC4 kan ik niet ontvangen door slechte bekabeling. Ongelovelijk
Bij mij doet daardoor zelfs BBC1 kutquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
BBC4 kan ik niet ontvangen door slechte bekabeling. Ongelovelijk
zie boven, op de website streamen ze heel veel live. Moeten jullie wel werkende VPN voor hebben.quote:
Als het op de stream was geweest had ik dit niet zo'n probleem gevonden, live sport afwisselen met live sport is prima.quote:
Nou niet mokke. Hockey was al beslist en boksen was gewoon live en een Nederlander. Prima zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
oh ja zal wel foutje zijnquote:
Je verwacht de rest wel live te zien op een van de 13 streams.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nou niet mokke. Hockey was al beslist en boksen was gewoon live en een Nederlander. Prima zo
Past die bal niet doorheen..quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap niet dat die ooggaten zo groot zijn van de SC-maskers
beetje nutteloos dan
Haha ja echt, dat maken ze zo dat die bal niet het lichaam door het masker kan raken en je wel maximaal vrij zicht hebt.quote:
Naar horen zeggen heeft Pax daar ervaring in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel goed mikken.
sowquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Naar horen zeggen heeft Pax daar ervaring in.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Naar horen zeggen heeft Pax daar ervaring in.
Gewaagd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we dit niet meer weg gaan geven
Ik weet het niet zo zeker... je weet wat er tegen Argentinië gebeurdequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we dit niet meer weg gaan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |