Was geen vraagquote:
Ik denk niet dat de Belgen denken zo maar even goud te winnen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:54 schreef marcodej het volgende:
Ruim winnen van een klein land en dan denken dat je al kampioen bent. Na het EK gaat dit ook hier gebeuren voor de Belgen.
Hoezo zag je die voorheen dan somber in? Nederland is altijd medefavoriet voor goud, het zijn de OS die tellen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Australië heeft een pijnlijke nederlaag geleden tegen Spanje; 0-1 verloren
Plotseling zie ik de kans voor goud een stuk minder somber in.
Ik zie Australië toch als de sterkste ploeg van het toernooi. Nederland heeft zeker grote stappen gemaakt sinds het WK, maar die na die wedstrijd tegen Argentinië was ik toch wat minder positief. Dat Australië nu tegen het zwakste land (naast Brazilië) gewoon geen kansen heeft kunnen creëren, is dan toch hoopgevend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoezo zag je die voorheen dan somber in? Nederland is altijd medefavoriet voor goud, het zijn de OS die tellen.
3 seconde.quote:
Ik zag opeens juichende Duitsers in beeld, dacht dat kan nooit goed zijn, dus snel gezaptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |