Vera is nog beter. Dat is de beste concertzaal van Nederland. 25 jaar abonnement gehad op hun krantje. met de beste alternatieve hitparade van Nederland. Dinosaur Jr. Nirvana, Screaming Treas, Nick Cave, Monster Magnet name it. Leren kennen. Peter Weening de beste programmeur.quote:
Maakt niet uit. Is bij jou toch nooit goed.quote:
Wielrennen met Nikkie Terpstra.quote:
Censuur en Noord-Koreaanse praktijken. Alles wat Pietje goed dunkt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij kunt er iets fatsoenlijks van maken.
Man je zeikt nog meer dan Mink Deville.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Is bij jou toch nooit goed.
TT slaat nergens op en je OP is achterhaald.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Censuur en Noord-Koreaanse praktijken. Alles wat Pietje goed dunkt.
ik weetquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vera is nog beter. Dat is de beste concertzaal van Nederland. 25 jaar abonnement gehad op hun krantje. met de beste alternatieve hitparade van Nederland. Dinosaur Jr. Nirvana, Screaming Treas, Nick Cave, Monster Magnet name it. Leren kennen. Peter Weening de beste programmeur.
Man man man. Spanisch Troll.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Man je zeikt nog meer dan Mink Deville.
moet ik het weer oplossen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij kunt er iets fatsoenlijks van maken.
Oh jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's teveel moeite, alles voor de postcount.
Lul niet. 99 keer van de 100 besteed ik aandacht aan m'n OP's. Het is dat ik met een negatieveling zoals jou Slowchat. Je lult weer uit je nek. Ik schrijf columns, besteed aandacht aan mijn OP's. Je bent een strontvlieg die rood aanloopt bij een scheet van een kroten etende indiaan. Praalt met zijn tooi. Tooit zich met de pracht en praal. Niet wetende dat ie voor totempaal staat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bodycount, had ik vroegah een cd vanquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was lekker. Maar net zoals Rage Against the Machine, Monster Magnet en witte chocola heb je er teveel van genuttigd na een tijdje.quote:
als ik debiel zit doe ik geen plaatjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zullen we dit hele topic dan maar helemaal vol met zinloze plaatjes posten?
Ik begin
[ afbeelding ]
Ha ha ha. Mond vol tanden en dan het onderwerp veranderen. Leuk internet plaatjes posten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin
[ afbeelding ]
Ik zelden, of ze moeten echt briljant van past komen als toevoeging op mijn geniale posts.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik debiel zit doe ik geen plaatjes
Ken alvast niet. Ik zou eerst toestemming vragen aan alvast.quote:
van de bekende:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b)Bo Didley
c)Public Image
D)Johnnie Thunders
en Klukklukandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ééntje dan...quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
van de bekende:
a)QueenWat wil je duidelijk maken ? Heb nog steeds niet begrepen waarom ik je briljant moet vinden Jah Woble, met je Ginger Baker, gesteund door David Johanson en Silvain Sivain in samenwerking met NoNoNoNo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b)Bo Didley
c)Public Image
D)Johnnie Thunders
en Klukkluk
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wie is Steven ? van Zandt ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
Staat het Billboard niet gewoon op een plek waar Steven nooit langs komt!?
FF pissen is iig nog origioneel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
als het goed is Hut, staan er als je een abo hebt knopjes in de post van user X, ik kan het op dit moment niet beter uitleggen want ik zit mobielquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
ander onderwerp:
serieuze vraag
Hoe blockt men een user?
bijv. user X
Wat en lelijk trioquote:
Masturberen ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:32 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenochtend ga ik een les Body-pump proberen.
Tis nu net weer livequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat en lelijk trio
Ik ben naar Zomergatren. NOS is toch herhalingen.
Sport is sowieso voor de dommen las ik net in dit topic.
Vorige keer was het naast de deur in Londenquote:
Daar waar ze nu fietsen was ik ooit... Maar dat zegt je niksquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vorige keer was het naast de deur in Londen
en toen ben ik ook niet gaan kijken.
nee ik doe sambadansenquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar ze nu fietsen was ik ooit... Maar dat zegt je niks
4quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker Hadden er 2 moeten zijn.....
Juist. Nog 1 kansquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Konden die kerels nog wat van leren.
Wel meer hoor Dressuur zal geen goud winnen maar medaille zit erin, bij springen heeft NL ook sterk team en kan alle kanten opgaan.quote:
Ik had het over de mannelijke wegwielrennersquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel meer hoor Dressuur zal geen goud winnen maar medaille zit erin, bij springen heeft NL ook sterk team en kan alle kanten opgaan.
Dat was een prutszootje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het over de mannelijke wegwielrenners
Ze is buiten levensgevaar volgens de UCI. De Duitsers laten de beelden niet weer zienquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelijk goud vandaag ondanks nare val, dat was een beste stoeprand.
Die knalde echt wel hard onderuit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is buiten levensgevaar volgens de UCI. De Duitsers laten de beelden niet weer zien
Ja geen idee hoe lang ze is blijven liggen.. Er kwam niet gelijk beweging in iig.. En als je daar dan langs fietst terwijl je eigenlijk wist dat ze zou winnen .quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is toch niet helemaal fijn zo'n gouden plak, was ook goed te merken bij die meiden.
Mijn hart sloeg paar slagen over, was vol in beeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe lang ze is blijven liggen.. Er kwam niet gelijk beweging in iig.. En als je daar dan langs fietst terwijl je eigenlijk wist dat ze zou winnen .
Ik voelde me echt niet goed de rest van de race...quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn hart sloeg paar slagen over, was vol in beeld.
De sneeuwmuur van Kruiswijk was echt peanuts vergeleken met deze knal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voelde me echt niet goed de rest van de race...
Klopt// Hersenschudding zag ik net en haarscheuren in ruggewervelsquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De sneeuwmuur van Kruiswijk was echt peanuts vergeleken met deze knal.
gezellig die OS, gisteren ook al met die turnerquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt// Hersenschudding zag ik net en haarscheuren in ruggewervels
EN nu boksen... Die worden altijd geraaktquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig die OS, gisteren ook al met die turner
vin ik geen leuke sportquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
EN nu boksen... Die worden altijd geraakt
serieus?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je nu Beachvolleybal kijken , Egytische dames geheel bedekt
Waar gehakt wordt daar vallen spaanders.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
gezellig die OS, gisteren ook al met die turner
Mijn leeftijd gaat echt tellen merk ik, was wat overmoedig die keer, paard kan het beter dan ik.quote:
Mijn krijg je niet meer op een paard.. Begin er niet meer aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn leeftijd gaat echt tellen merk ik, was wat overmoedig die keer, paard kan het beter dan ik.
Eind jaren 80 begon het ooit met deze: http://www.allbreedpedigree.com/duchess+van+de+langenieuwquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn krijg je niet meer op een paard.. Begin er niet meer aan
JIj kan niet eens op je fiets blijven zittenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn krijg je niet meer op een paard.. Begin er niet meer aan
Ga je nu stangen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
JIj kan niet eens op je fiets blijven zitten
Neequote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
JIj kan niet eens op je fiets blijven zitten
1x volgens mij, overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee
hij is toch een paar keer van zijn fiets gevallen?
Ik maakte een grapje
neem me niet kwalijk
jij bent een ruziezoekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x volgens mij, overdrijven is ook een vak.
neequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moet vooral niet te serieus worden
niets wat jouw interesse heeftquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met jou echt niet hoor, met Sjoef ook niet, verder nog iets?
Die zijn op hun 20e te oud.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat vrouwenturnen vind ik over het randje eik.
Te jonge meisjes doen daar mee,
Die mogen ouder zijn, meestal wel 18+.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:21 schreef sacha het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Komkommertijd
Er valt ook niks te snappen dus dat is niet zo raar.quote:
gelukkig maar, dan kan ik rustig gaan slapenquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er valt ook niks te snappen dus dat is niet zo raar.
Doe je dat niet altijd danquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:34 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan kan ik rustig gaan slapen
Heb jij een biefstuk met champignons en uitjes fetish?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb even peukpauze, ga zo bakken.
Ik heb van die buien dat ik bepaalde dingen vaak eet, die duren meestal een paar weken en dan komt weer iets anders....quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij een biefstuk met champignons en uitjes fetish?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van die buien dat ik bepaalde dingen vaak eet, die duren meestal een paar weken en dan komt weer iets anders....
OK duidelijk en ja het viel mij op.. Maar smakelijk straksquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van die buien dat ik bepaalde dingen vaak eet, die duren meestal een paar weken en dan komt weer iets anders....
Thnx.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK duidelijk en ja het viel mij op.. Maar smakelijk straks
Gaat geen medaille worden. Wel leuk dat ik Alice aardig goed ken vanaf de tijd dat ze nog op Krimh reed.quote:
Ben net bezig, smaakt goed, biefje, uien, champignons, krieltjes en sperziebonen.quote:
Goed zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben net bezig, smaakt goed, biefje, uien, champignons, krieltjes en sperziebonen.
Ik maak me echt nooit druk om roken, als ik druk bezig ben met iets rook ik vanzelf minder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik zit boterkoek te eten![]()
minder roken is misschien niet zo'n goed idee
Ik kan nog niet slapen, want ik had al geslapen... is nooit zo slim maar dan krijg ik een wegtrekken en dan MOET ik slapenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me echt nooit druk om roken, als ik druk bezig ben met iets rook ik vanzelf minder.
Ik draai wat wegtrek muziek nu.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan nog niet slapen, want ik had al geslapen... is nooit zo slim maar dan krijg ik een wegtrekken en dan MOET ik slapen
jij draait altjd wegtrek muziekquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai wat wegtrek muziek nu.
Over een uurtje of 2 - 3 pas, en dan slaap ik tot een uur of 10 - 11.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan nog niet slapen, want ik had al geslapen... is nooit zo slim maar dan krijg ik een wegtrekken en dan MOET ik slapen
ik zie het wel wanneer ik morgen wakker wordt, ik ;;hoef;; morgen niksquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over een uurtje of 2 - 3 pas, en dan slaap ik tot een uur of 10 - 11.
Ik hoef/moet zelden iets.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie het wel wanneer ik morgen wakker wordt, ik ;;hoef;; morgen niks
Ik vind het bestquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom nog keer langs wanneer ik in A'dam Noord ben als jij het goed vindt uiteraard.
Ik moet dat ook lerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef/moet zelden iets.![]()
Doe de dingen die ik moet/wil doen als het me uitkomt, is het niet vandaag dan wel morgen.
Ik ben wel vrij consequent hoor, als ik het gevoel heb dat het echt moet gebeuren dan word ik wel iets actiever hoor.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je dan ook thuis? Anders zit ik met die Griek te kijken.
ghehehehequote:Op maandag 8 augustus 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet helemaal.
Hang het even aan de grote klok zeg, wat boeit mij het wat jij met je doos doet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:10 schreef FANN het volgende:
Ik heb hem h'lemaal kaalgeschoren vanavond![]()
Het hoofd van die Griek bedoel ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hang het even aan de grote klok zeg, wat boeit mij het wat jij met je doos doet.
Daar ga ik niet overquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Soury kun je ook al niks met afspreken.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:30 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Ik heb het een tijd niet op z'n grieks gedaan
Dit was ooit mijn eerste single
was een lekker liedje van netquote:
Ouderwetse gezelligheid.quote:
Jeumig, hoe kom je aan die foto van Shoef?quote:
Truste.quote:
ik moest ff pissenquote:Op maandag 8 augustus 2016 05:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallon wat ben je al vroeg wakker, hoe komt dat zo?
das een knap kunstjequote:Op maandag 8 augustus 2016 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat krijg je vaker idd.
[ afbeelding ]
ik was net begonnen in het www topic filmpjes te bekijken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 05:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles in het kader van de zinloze plaatjes.
Ericaquote:
waarom zwemt ie zo gek?quote:
100 meter ver?quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
100 meter is best ver en hij zonk bijna.
in Afrika kunnen zeook zwembaden aanleggen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Afrikanen kunnen ver lopen maar zwemmen is andere koek.
Hoeveel negerts zie je in zwembad op OS?quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:18 schreef drakin het volgende:
[..]
in Afrika kunnen zeook zwembaden aanleggen.
En die doet mee met de os, zou je toch van verwachten dat hij het ook kan
2 als ik scheel kijk naar dat filmpje van jou.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel negerts zie je in zwembad op OS?
post eens een slaapverwekkender plaatje?quote:
Dat gaat lastig worden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:26 schreef drakin het volgende:
[..]
post eens een slaapverwekkender plaatje?
O lekker om mee te beginnen.quote:
Ik kon er niet om lachenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert op mijn briljante plaatje. Liever posten ze een filmpje van de middle of the road plaatjes-draaier.
Dj Tiesto is het zelfde als Plastic Bertrand was voor de ontwikkeling van de harde gitaren.
De enige die jou briljant vindt ben je blijkbaar zelf.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:30 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert op mijn briljante plaatje. Liever posten ze een filmpje van de middle of the road plaatjes-draaier.
Dj Tiesto is het zelfde als Plastic Bertrand was voor de ontwikkeling van de harde gitaren.
Nee hoor, ik neem mezelf niet serieus. Jij blijkbaar wel. Neem het met een korreltje zout man.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De enige die jou briljant vindt ben je blijkbaar zelf.
Daarna ben ik ook naar bed terug gegaan hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:33 schreef drakin het volgende:
[..]
O lekker om mee te beginnen.
Ik ben nog even omgedraaid en moet nog wat eten vandaag. Naast dat koekje vanochtend dan
Mo_Muffin heeft hier wel een punt. Constant eigen topics openen terwijl het prima in een bestaand topic kan. Iedere situatie op jezelf betrekken en je eigen schrijfsels briljant vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem mezelf niet serieus. Jij blijkbaar wel. Neem het met een korreltje zout man.
oh ow... dat wordt weer Hommelus straksquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Mo_Muffin heeft hier wel een punt. Constant eigen topics openen terwijl het prima in een bestaand topic kan. Iedere situatie op jezelf betrekken en je eigen schrijfsels briljant vinden.
Complimenten geven aan jouw persoon kun je beter aan anderen over laten, wanneer je jezelf constant veren in de kont steekt komt dat minder sympathiek over. Kusje.
is Hommelus een nieuwe userquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ow... dat wordt weer Hommelus straks
Wist ik welquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je dat woord niet?![]()
Hommelus is ruzie, gedoe en gezeik
Ik ga even snel boodschappen doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
we kunnen er op wachten, maar ik heb koffie
ben al onderwegquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:31 schreef FANN het volgende:
[..]
snel fietsen dan, anders mis je de helft
quote:
Wel goed opzich, terug na een enorm lange ban, dus probeer wanhopig op mijn gedrag te letten.quote:
ja dan moet je even op gaan letten... als het een lange ban was ben je meetal niet zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Wel goed opzich, terug na een enorm lange ban, dus probeer wanhopig op mijn gedrag te letten.
kom je hier vaker?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Wel goed opzich, terug na een enorm lange ban, dus probeer wanhopig op mijn gedrag te letten.
Gaat het met jou goed, heb jullie wel gemist to be honestquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:37 schreef FANN het volgende:
Kan ook met mijn andere acount zijn gewest, geen idee,niet interessant ook
waaro heb je ons gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:37 schreef Abed het volgende:
[..]
Gaat het met jou goed, heb jullie wel gemist to be honest
Ach, helaas is niet iedereen is vergeven van een gezonde dosis zelfkennis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Mo_Muffin heeft hier wel een punt. Constant eigen topics openen terwijl het prima in een bestaand topic kan. Iedere situatie op jezelf betrekken en je eigen schrijfsels briljant vinden.
Complimenten geven aan jouw persoon kun je beter aan anderen over laten, wanneer je jezelf constant veren in de kont steekt komt dat minder sympathiek over. Kusje.
Hoezo, ik ga wel weg hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ow... dat wordt weer Hommelus straks
Als je de ironie niet inziet van mijn posts is het mijn pakkie an niet. Ik ben niet alleen geniaal en hoogbegaafd en uitzonderlijk getalenteerd. Ik heb wel zelfspot. Ik had je al een tijdje gemist. Je prikkels doen me weer deugd. Je reageert nog steeds ouderwets op mij. Ik niet op jou. Alleen als ik de speldenprik weer voel. Dan is het speldenkussen verend zacht. Doet geen pijn. Ik veer op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Abed het volgende:
[..]
de wereld is fout jij bent goed, ok tong, doei tong. Ik heb hier geen zin in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je de ironie niet inziet van mijn posts is het mijn pakkie an niet. Ik ben niet alleen geniaal en hoogbegaafd en uitzonderlijk getalenteerd. Ik heb wel zelfspot. Ik had je al een tijdje gemist. Je prikkels doen me weer deugd. Je reageert nog steeds ouderwets op mij. Ik niet op jou. Alleen als ik de speldenprik weer voel. Dan is het speldenkussen verend zacht. Doet geen pijn. Ik veer op.
Nee hoor. Je verkeers diploma weer gehaald. Nu nog theorie.quote:
Aldus de oude doos die in herhalingen valt.quote:
Tong laat zich uit het niets aanvallen door een nobody ? Dacht het niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
Maar Tong is ondertussen wijzer en gaat NIET reageren....
ik herhaal...
Tong gaat NIET reageren
Dan begin je weer goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:35 schreef Abed het volgende:
[..]
Deze zieke, faalangstige, dikke, verlegen, a-muzikale, te impulsieve, openhartige, pleinvrezige, impotente, alcoholistische, mateloze, verslavings gevoelige, FOK!-verslaafde, eenkennige, introverte, underachiever moet zich nog meer bloot geven ? Ik ken mezelf beter dan menig ex-psychotische patiént die zware anti-depressiva gebruikt. Wat wil je nog meer weten van mij. Misschien leer ik m'n lesje dan eens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, helaas is niet iedereen is vergeven van een gezonde dosis zelfkennis.
Waar heb je het over ha ha haquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef Abed het volgende:
[..]
de wereld is fout jij bent goed, ok tong, doei tong. Ik heb hier geen zin in.
Je kunt geen opbouwende kritiek aan, dan ga je slaan en zeuren en krijg ik een ban.
Ik ga er niet meer in mee.
Pension Hommeles is van voor mijn tijd. Met Donald Jones.quote:
Grappig dat je toch door blijft gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar heb je het over ha ha haJe hebt me jarenlang op de huid gezeten. Nu ga je huilen bij één keer weerwoord
Zoek jezelf en begin eens aan retrospectie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:40 schreef Abed het volgende:
Toch blijft het lastig om niet te reageren
Joh, zolang jij je hier amuseert vind ik het prima, en dat meen ik oprecht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze zieke, faalangstige, dikke, verlegen, a-muzikale, te impulsieve, openhartige, pleinvrezige, impotente, alcoholistische, mateloze, verslavings gevoelige, FOK!-verslaafde, eenkennige, introverte, underachiever moet zich nog meer bloot geven ? Ik ken mezelf beter dan menig ex-psychotische patiént die zware anti-depressiva gebruikt. Wat wil je nog meer weten van mij. Misschien leer ik m'n lesje dan eens.
Ik ga niet door. Ik ga post na post langs. Ik reageer op jou. Dat dat meer dan één keer is ligt aan jezelf. Als je nu niks meer post zal ik net meer reageren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Grappig dat je toch door blijft gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |