Vera is nog beter. Dat is de beste concertzaal van Nederland. 25 jaar abonnement gehad op hun krantje. met de beste alternatieve hitparade van Nederland. Dinosaur Jr. Nirvana, Screaming Treas, Nick Cave, Monster Magnet name it. Leren kennen. Peter Weening de beste programmeur.quote:
Maakt niet uit. Is bij jou toch nooit goed.quote:
Wielrennen met Nikkie Terpstra.quote:
Censuur en Noord-Koreaanse praktijken. Alles wat Pietje goed dunkt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij kunt er iets fatsoenlijks van maken.
Man je zeikt nog meer dan Mink Deville.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Is bij jou toch nooit goed.
TT slaat nergens op en je OP is achterhaald.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Censuur en Noord-Koreaanse praktijken. Alles wat Pietje goed dunkt.
ik weetquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vera is nog beter. Dat is de beste concertzaal van Nederland. 25 jaar abonnement gehad op hun krantje. met de beste alternatieve hitparade van Nederland. Dinosaur Jr. Nirvana, Screaming Treas, Nick Cave, Monster Magnet name it. Leren kennen. Peter Weening de beste programmeur.
Man man man. Spanisch Troll.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Man je zeikt nog meer dan Mink Deville.
moet ik het weer oplossen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij kunt er iets fatsoenlijks van maken.
Oh jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's teveel moeite, alles voor de postcount.
Lul niet. 99 keer van de 100 besteed ik aandacht aan m'n OP's. Het is dat ik met een negatieveling zoals jou Slowchat. Je lult weer uit je nek. Ik schrijf columns, besteed aandacht aan mijn OP's. Je bent een strontvlieg die rood aanloopt bij een scheet van een kroten etende indiaan. Praalt met zijn tooi. Tooit zich met de pracht en praal. Niet wetende dat ie voor totempaal staat.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bodycount, had ik vroegah een cd vanquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was lekker. Maar net zoals Rage Against the Machine, Monster Magnet en witte chocola heb je er teveel van genuttigd na een tijdje.quote:
als ik debiel zit doe ik geen plaatjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zullen we dit hele topic dan maar helemaal vol met zinloze plaatjes posten?
Ik begin
[ afbeelding ]
Ha ha ha. Mond vol tanden en dan het onderwerp veranderen. Leuk internet plaatjes posten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin
[ afbeelding ]
Ik zelden, of ze moeten echt briljant van past komen als toevoeging op mijn geniale posts.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:34 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik debiel zit doe ik geen plaatjes
Ken alvast niet. Ik zou eerst toestemming vragen aan alvast.quote:
van de bekende:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b)Bo Didley
c)Public Image
D)Johnnie Thunders
en Klukklukandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ééntje dan...quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
van de bekende:
a)QueenWat wil je duidelijk maken ? Heb nog steeds niet begrepen waarom ik je briljant moet vinden Jah Woble, met je Ginger Baker, gesteund door David Johanson en Silvain Sivain in samenwerking met NoNoNoNo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b)Bo Didley
c)Public Image
D)Johnnie Thunders
en Klukkluk
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wie is Steven ? van Zandt ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
Staat het Billboard niet gewoon op een plek waar Steven nooit langs komt!?
FF pissen is iig nog origioneel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
als het goed is Hut, staan er als je een abo hebt knopjes in de post van user X, ik kan het op dit moment niet beter uitleggen want ik zit mobielquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
ander onderwerp:
serieuze vraag
Hoe blockt men een user?
bijv. user X
Wat en lelijk trioquote:
Masturberen ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:32 schreef Treehut362 het volgende:
Morgenochtend ga ik een les Body-pump proberen.
Tis nu net weer livequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat en lelijk trio
Ik ben naar Zomergatren. NOS is toch herhalingen.
Sport is sowieso voor de dommen las ik net in dit topic.
Vorige keer was het naast de deur in Londenquote:
Daar waar ze nu fietsen was ik ooit... Maar dat zegt je niksquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vorige keer was het naast de deur in Londen
en toen ben ik ook niet gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |