Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar bij elkaar zijn culmineert toch uiteindelijk in seks als je het over amoureuze relaties hebt
Feromonen op holquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.
klinkt wel liefquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.
en straks een minimur erbijquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
paar ton hypotheek, knappe chick die dan nog van me afkomt
Doei willoow. Ik ga er zo ook eens een einde aan breien, het is al behoorlijk laat.quote:
Hehe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
paar ton hypotheek, knappe chick die dan nog van me afkomt
wat een genot zo voor het slapen gaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga zo ook lekker slapen, maar toch net nog even snel 2 filmpjes geupload
Ik weet niet of ik op die tweede durf te klikken, ik heb een bloedhekel aan vertalingen, maar ik spring in het diepe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Succes Frankquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op die tweede durf te klikken, ik heb een bloedhekel aan vertalingen, maar ik spring in het diepe.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja echt he.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een genot zo voor het slapen gaan
Ghehehehequote:Op zondag 7 augustus 2016 03:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Wat ben je ook een heerlijke kerel. Ik ga het afkijken.
RIP Amaquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik ga nog echt het OS volgen ook.
Is best leuk. Morgen maar even paardensport kijken als het er op komt.quote:
Blij dat je het zelf zegt Edwinquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:08 schreef possetje het volgende:
[..]
ha ik vond ze ook leuk maar of dat een goed teken is weet ik niet want ik spoor niet helemaal
Misschien wil Chai wel met je meekijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is best leuk. Morgen maar even paardensport kijken als het er op komt.
ja maar ik weet nou niet of je nu blij zou moeten zijn met nietsporende fans?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Blij dat je het zelf zegt Edwin
Maar nja, als je ze beide leuk vind is dat in elk geval een compliment, of je nou spoort of niet
Ik heb er - op een positieve manier - hardop om moeten lachen braddo. Ik heb geen flauw idee of je ook grammy awards bij de vleet gaat binnenslepen, maar je doet het heel leuk jongenquote:
Als ze zeggen dat ze het leuk vinden mogen ze wat mij betreft kwijlend en kruipend bewegen, een compliment is een compliment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:09 schreef possetje het volgende:
[..]
ja maar ik weet nou niet of je nu blij zou moeten zijn met nietsporende fans?
Dankje wel Frankquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er - op een positieve manier - hardop om moeten lachen braddo. Ik heb geen flauw idee of je ook grammy awards bij de vleet gaat binnenslepen, maar je doet het heel leuk jongen
Trusten alvast.
Muilquote:Op zondag 7 augustus 2016 06:50 schreef Kurovski het volgende:
Aantreden en opstellen in rijen van 3.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 08:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat jij als enige reageert
Goed topic.quote:Op zondag 7 augustus 2016 08:51 schreef Oberkullie het volgende:
KLB / Slowchats doodsteek van het forum.
echt hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 08:51 schreef Oberkullie het volgende:
weg met de mods!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 08:51 schreef Oberkullie het volgende:
zou jou generaal maken van de very special forcesquote:Op zondag 7 augustus 2016 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies. Stel mij maar aan.
Wat een eer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:36 schreef zeer het volgende:
[..]
zou jou generaal maken van de very special forces
hier gaat gewoon iedereen 24/7 door op speedquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:15 schreef Etsu het volgende:
wat zijn jullie vroeg online op een zondagochtend
vind je dat stoerquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:23 schreef zeer het volgende:
[..]
hier gaat gewoon iedereen 24/7 door op speed
die mensen die nooit drugs hebben gebruikt zijn gwn domquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:26 schreef zeer het volgende:
[..]
nee wel gezond maar dat snappen mensen die nog nooit drugs gebruikt hebben niet
vaak wel jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
die mensen die nooit drugs hebben gebruikt zijn gwn dom
in amsterdam?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:28 schreef zeer het volgende:
[..]
vaak wel ja
brb even dansen door de straten
tijd is voor conformistenquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
in amsterdam?
ben je wel n beetje laat mee
Owh dacht al. Je was in één keer verdwenenquote:Op zondag 7 augustus 2016 09:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hey snoepie, viel in slaap ineens
altijd als ik laptop aan de kant zet en denk mwah, kan mobiel wel verder val ik in slaap en word ik 's ochtends wakker met een half getypte replyquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Owh dacht al. Je was in één keer verdwenen
ik zal gevat reagerenquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
Zie ik dit topic:
R&P / Statushouders als buren
Meld ik in R&P FB dat het een trolltopic is krijg ik dit:
R&P / R&P Feedback De klantenservice van R&P
Tot zo ver mijn burgerplicht.
Ongesteld. Heb je dat nou niet in de gaten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
Zie ik dit topic:
gast ik ben srsquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha srs na 3 sec al weggeedit
Oh sukkeltje ookquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd als ik laptop aan de kant zet en denk mwah, kan mobiel wel verder val ik in slaap en word ik 's ochtends wakker met een half getypte reply
Maak eigen trolltopic, dat zal ze leren !!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
Zie ik dit topic:
ja maar ging aan de tt te zien over sex dus daar kan ik sws niet over meepraten dus maargoed dat ik weg gingquote:
tjaquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha je wordt afgesnauwd door die kut
Nee joh, mod beleid hier is uitstekendquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wel slecht modbeleid hoor
Ging meer over het niet hebben van seksquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar ging aan de tt te zien over sex dus daar kan ik sws niet over meepraten dus maargoed dat ik weg ging
trquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee joh, mod beleid hier is uitstekend
IQ van 30 bij een vrouw vind ik niet zo'n punt. Dat ze ongesteld worden vind ik echter niet kunnen. Dan heb je er dus echt niks meer aan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal wel iq van 30 hebben en geen argumenten kunnen verzinnen
o kutquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ging meer over het niet hebben van seks
quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
IQ van 30 bij een vrouw vind ik niet zo'n punt. Dat ze ongesteld worden vind ik echter niet kunnen. Dan heb je er dus echt niks meer aan.
hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:36 schreef zeer het volgende:
Zie ik dit topic:
Nja, niks persoonlijks denk ik. KLB SCers zijn nou eenmaal niet erg gewenst in andere topics.quote:
kweenie vind het jammer dat het forum zo'n nest van troep en onzin geworden is en dat de moderators dat vaak niet zien en al hun acties het niet tegen gaan maar het bevorderenquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ripquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ban voor een dag wegens irritant zijn, doei etsu
Heb nooit ban gehad voor zulk gedragquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ban voor een dag wegens irritant zijn, doei etsu
Ja, maar iets met oude koeien uit een open deur halen ditquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:45 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie vind het jammer dat het forum zo'n nest van troep en onzin geworden is en dat de moderators dat vaak niet zien en al hun acties het niet tegen gaan maar het bevorderen
Ja laten we zwijgzaam toezien. Waar is de activistische HZAW waar ik 30 jaar geleden verliefd op werd gebleven?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar iets met oude koeien uit een open deur halen dit
Wordt hun toch ook maar opgelegdquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:45 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie vind het jammer dat het forum zo'n nest van troep en onzin geworden is en dat de moderators dat vaak niet zien en al hun acties het niet tegen gaan maar het bevorderen
Maar gelukkig houden ze de SC wel schoonquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, meisjes komen vaker weg met dit soort dingen. Voorbeeldje: hele forum schreeuwde een keer kanker en kreeg 3 maand aan de kont, houses deed het dagelijks 100 keer en kreeg nooit ban.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nooit ban gehad voor zulk gedrag
props daarvoor iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar gelukkig houden ze de SC wel schoon![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja laten we zwijgzaam toezien. Waar is de activistische HZAW waar ik 30 jaar geleden verliefd op werd gebleven?
Ik mag van Chai en Crip geen eigen mening meer hebben want dan ben ik "geforceerd tegendraads bezig" want als jouw mening niet strookt met datgene wat het gepeupel bedacht heeft dan lieg je.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Grappig trouwens dat jij niet tegen SC's bent, had ik eigenlijk wel verwacht.
Daar boven is het beleid toch ontstaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:47 schreef zeer het volgende:
[..]
ja dag, denk maar niet dat FA zich bezighoudt met dag tot dag moderatie
Hoezo Chai én Crip? Hiermee was ik wel eerst, dus Crip doet mij gewoon na.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Ik mag van Chai en Crip geen eigen mening meer hebben want dan ben ik "geforceerd tegendraads bezig" want als jouw mening niet strookt met datgene wat het gepeupel bedacht heeft dan lieg je.
Sorry.
Mooi toch.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, meisjes komen vaker weg met dit soort dingen. Voorbeeldje: hele forum schreeuwde een keer kanker en kreeg 3 maand aan de kont, houses deed het dagelijks 100 keer en kreeg nooit ban.
Doodverwensing krijg je normaal ook langere periode voor, jij een dag.
Doe niet zo vies joh.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:49 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdegod ze verkopen ook alleen maar ranzige patat en pizza troep op festivals ik heb al 3 dagen last van mijn darmen
Dat zei ik van de week ook al en toen ging jij zeggen van nee ik deed Crip na. Mijn nieuwe ik geeft jullie beide de credits anders ben ik alleen maar geforceerd bezigquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo Chai én Crip? Hiermee was ik wel eerst, dus Crip doet mij gewoon na.
sinds wanneer merk je iets van beleid?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daar boven is het beleid toch ontstaan
Ja bij andere dingen doe ik haar na idd, maar omdat ik hier eindelijk een keer authentiek ben, vind ik het belangrijk dat even te onderstrepen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al en toen ging jij zeggen van nee ik deed Crip na. Mijn nieuwe ik geeft jullie beide de credits anders ben ik alleen maar geforceerd bezig
Wellicht een gat in de markt om gezonde zooi aan te bieden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:49 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdegod ze verkopen ook alleen maar ranzige patat en pizza troep op festivals ik heb al 3 dagen last van mijn darmen
Ben pas sinds een jaar een meisje dan. Daarvoor tientallen naaibans gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, meisjes komen vaker weg met dit soort dingen. Voorbeeldje: hele forum schreeuwde een keer kanker en kreeg 3 maand aan de kont, houses deed het dagelijks 100 keer en kreeg nooit ban.
Ik zie jou echt voor me als die dikke fieldfuckerquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:49 schreef Oberkullie het volgende:
Oké Chai, daar heb je zeker een punt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja bij andere dingen doe ik haar na idd, maar omdat ik hier eindelijk een keer authentiek ben, vind ik het belangrijk dat even te onderstrepen.
Dan is dat het beleid tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds wanneer merk je iets van beleid?
iedere mod doet maar wat
sletquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben pas sinds een jaar een meisje dan. Daarvoor tientallen naaibans gehad.
mis houses zo ergquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds samenspant met hoink en tardisquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben pas sinds een jaar een meisje dan. Daarvoor tientallen naaibans gehad.
Ja, oké.quote:
Daarvoor ook. Een keer een maand of zo voor het posten van een getekende vagina.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt omdat je steeds samenspant met hoink en tardis
Oh vond jij dat ook, vond al raar dt ie dat zei.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo Chai én Crip? Hiermee was ik wel eerst, dus Crip doet mij gewoon na.
houses die kut doet is beste housesquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Meh, laatste keren dat ze hier kwam was ze ontzettend kut.
In hun eentje durven ze niks.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Altijd ook wel typisch als dat één iemand uit de SC "mot" maakt in FB men zich gelijk moet verantwoorden aan de gehele SC die daar even komt vertoeven.
Nee, anders kut.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
houses die kut doet is beste houses
Lol watquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor ook. Een keer een maand of zo voor het posten van een getekende vagina.zo eentje om de anatomie weer te geven.
Heb gefapt op die tekening.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarvoor ook. Een keer een maand of zo voor het posten van een getekende vagina.zo eentje om de anatomie weer te geven.
Zullen we ons onder de dekens verstoppen en even doen alsof de wereld stilstaatquote:
Echt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze haten jou echtquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneerquote:
Hij bedoelt dat ze stom deed tegen hemquote:
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze stom deed tegen hem
Ben beetje brak dus wil eerst snoezelen ;squote:
Ga denk ik zo ontbijten met banaantje en kiwi en btje kersenquote:
Hier zitten geen playersquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou van forums
word je dikkie dik ;squote:Op zondag 7 augustus 2016 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga denk ik zo ontbijten met banaantje en kiwi en btje kersen
En dan vanmiddag tosti maken
Daarna zak chips naar binnen schuiven
Dertig soesjes in m'n mond proppen
Macarons eten
Heb je een kater?quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Macarons eten
/carequote:Op zondag 7 augustus 2016 11:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kan kiezen tussen frituur of pizza
Pulled mushrooms lijkt me lkkr, maak piccasquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Gaan pulled mushrooms maken, groente spiesjes en mijn befaamde limoenblad salade.
Wat nog meer?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb ook net fruit gehad, oa een peer
Nee kater niet echt want ben vaak wel zo slim om nog ibu en water te nemen voor het slapen maar gewoon bodemloze put, eindeloos hongerquote:
Is goed :s Wilde avond gehad?quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben beetje brak dus wil eerst snoezelen ;s
Had al eens eerder pulled jackfruit gemaakt heh, in fookgawkers.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Pulled mushrooms lijkt me lkkr, maak piccas
Geen idee meerquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stond /care ook op mijn bingo ;s
Ja gwnquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso aanstellen en weer ;s
Hoezo word ;squote:
Ah zo ja dat ken ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee kater niet echt want ben vaak wel zo slim om nog ibu en water te nemen voor het slapen maar gewoon bodemloze put, eindeloos honger
Het is pas 11.07, dik wijfquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik kan kiezen tussen frituur of pizza
Heb bruiloft gehadquote:
Linkkquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Had al eens eerder pulled jackfruit gemaakt heh, in fookgawkers.
Maar dit gaan we eerst roken en daarna bakken in zelfgemaakte bbq sauce.
hier moest ik om lachenquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Macarons eten
ja wat we niet zien bestaat nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we ons onder de dekens verstoppen en even doen alsof de wereld stilstaat
Bij je volgende bruiloft hoef je niet meer te gaan zoeken naar een lookalike want dan trouw je met de echtequote:Op zondag 7 augustus 2016 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb bruiloft gehad
Ging nog zoeken naar hete haaslookalike maar helaas ;s
Wow smooth af dit goddamnquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bij je volgende bruiloft hoef je niet meer te gaan zoeken naar een lookalike want dan trouw je met de echte
hou jij je bek gewoon eensquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:15 schreef Onnoman het volgende:
mensen.. ga eens wat nuttigs doen ipv lullen over niks
kom naar buiten danquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou jij je bek gewoon eens
Weet je hoe hard het waait johquote:
weer of geen weer.. het is altijd weer om iemand een lesje nederigheid te lerenquote:
Geef je ook kickboksles want zou dat wel keer willen proberenquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
weer of geen weer.. het is altijd weer om iemand een lesje nederigheid te leren
ik geef enkel training in mijn slaapkamer..quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef je ook kickboksles want zou dat wel keer willen proberen
srs? coolquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
met je 1,43 zekerquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
63 ;squote:
Ja met je monsterarmen ;squote:Op zondag 7 augustus 2016 11:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, mijn arm is bijna twee keer zo groot man
Hjb johquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Chloro is wel een beetje zo'n snooki denk ik
Wacht maar totdat Drug me optilt en ik je bitchslap kan gevenquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klein drankorgeltje dat beetje vechtersbaasje wil uithangen
beetje vrouw moet uithoudingsvermogen hebben wil je er plezier aan belevenquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klein drankorgeltje dat beetje vechtersbaasje wil uithangen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Drug me optilt en ik je bitchslap kan geven
zou het niet wetenquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:34 schreef Onnoman het volgende:
[..]
beetje vrouw moet uithoudingsvermogen hebben wil je er plezier aan beleven
ben je homo?quote:
Dat is vaak met issues tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja verschillende, voornamelijk tussen de oren
Wat een leuk nujij broddelstukjequote:Op zondag 7 augustus 2016 11:11 schreef Chai het volgende:
NWS / Japanners met uitsterven bedreigd
Deze OP en TS
Zelf, jeu de boelerquote:
Goed verhaal ditquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou je wat vertellen maar weet niet meer wat
..quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog een nieuwe SC
edit: laat maar
Iets vergelijkbaars. Deze foto is van het internet. Traditionele Deense lunch. Moet eigenlijk nog een fles Gammel Dansk bij. Dat is dan weer de traditie op zondag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker hoor niels, zelf gemaakt?
Je krijgt binnen 1 minuut een DM van Kurovskiquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:16 schreef AssPhatYeaIKnow het volgende:
[..]
AFYIK, ben niet altijd actief op FOK! En als ik er ben is dat meestal in Sex.
Is dat positief?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt binnen 1 minuut een DM van Kurovski
Phat ass, dus eerder van Montelly of McNulty.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt binnen 1 minuut een DM van Kurovski
Positief is ook niet altijd positief, met testjes in het ziekenhuis enzo :$quote:
wil daarin ook wel actief zijn met jouquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:16 schreef AssPhatYeaIKnow het volgende:
[..]
AFYIK, ben niet altijd actief op FOK! En als ik er ben is dat meestal in Sex.
Niels is ook niet vies van een lekkere dikke negerinnenbilquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Phat ass, dus eerder van Montelly of McNulty.
Hou juist oneindig veel van je :squote:Op zondag 7 augustus 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hjb :s oke praat nooit meer met je flikker maar op als je toxh niet van me houdt :s
Dat zeggen meerderen totdat ze wegrennen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:20 schreef Drug het volgende:
[..]
wil daarin ook wel actief zijn met jou
vreemde manier van uiten ;s wou kaasreview met je delen maarjaquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou juist oneindig veel van je :s
Ben je hermafrodiet ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:24 schreef AssPhatYeaIKnow het volgende:
[..]
Dat zeggen meerderen totdat ze wegrennen.
Oh oké jmmr, weenie, vind gwn moeilijk om m'n emoties en gevoelens te uiten sry als ik te ver gingquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vreemde manier van uiten ;s wou kaasreview met je delen maarja
ja sry ik ben gwn skklquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké jmmr, weenie, vind gwn moeilijk om m'n emoties en gevoelens te uiten sry als ik te ver ging
Misschien is braddie iets voor jou, echt heel lieve jongen is datquote:
o braddie wil je wel koppelen maar mij nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien is braddie iets voor jou, echt heel lieve jongen is dat
Ben skkl in de liefdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |