Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar bij elkaar zijn culmineert toch uiteindelijk in seks als je het over amoureuze relaties hebt
Feromonen op holquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.
klinkt wel liefquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.
en straks een minimur erbijquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
paar ton hypotheek, knappe chick die dan nog van me afkomt
Doei willoow. Ik ga er zo ook eens een einde aan breien, het is al behoorlijk laat.quote:
Hehe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
paar ton hypotheek, knappe chick die dan nog van me afkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |