Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar bij elkaar zijn culmineert toch uiteindelijk in seks als je het over amoureuze relaties hebt
Feromonen op holquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.
klinkt wel liefquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet speciaal. Dat klinkt misschien ook heel suf, maar als ik haar rook, haar hand voelde of weet ik was ik al helemaal de weg kwijt. Bij de gedachte van de volgende dag kon ik soms serieus niet slapen. Dan hoefde je allemaal maar gezoend te hebben en was al je zo vrolijk en gek als een doorsnee dorpsgek.
en straks een minimur erbijquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
paar ton hypotheek, knappe chick die dan nog van me afkomt
Doei willoow. Ik ga er zo ook eens een einde aan breien, het is al behoorlijk laat.quote:
Hehe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
paar ton hypotheek, knappe chick die dan nog van me afkomt
wat een genot zo voor het slapen gaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga zo ook lekker slapen, maar toch net nog even snel 2 filmpjes geupload
Ik weet niet of ik op die tweede durf te klikken, ik heb een bloedhekel aan vertalingen, maar ik spring in het diepe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Succes Frankquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op die tweede durf te klikken, ik heb een bloedhekel aan vertalingen, maar ik spring in het diepe.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja echt he.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een genot zo voor het slapen gaan
Ghehehehequote:Op zondag 7 augustus 2016 03:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Wat ben je ook een heerlijke kerel. Ik ga het afkijken.
RIP Amaquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
Damn ik ga nog echt het OS volgen ook.
Is best leuk. Morgen maar even paardensport kijken als het er op komt.quote:
Blij dat je het zelf zegt Edwinquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:08 schreef possetje het volgende:
[..]
ha ik vond ze ook leuk maar of dat een goed teken is weet ik niet want ik spoor niet helemaal
Misschien wil Chai wel met je meekijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is best leuk. Morgen maar even paardensport kijken als het er op komt.
ja maar ik weet nou niet of je nu blij zou moeten zijn met nietsporende fans?quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Blij dat je het zelf zegt Edwin
Maar nja, als je ze beide leuk vind is dat in elk geval een compliment, of je nou spoort of niet
Ik heb er - op een positieve manier - hardop om moeten lachen braddo. Ik heb geen flauw idee of je ook grammy awards bij de vleet gaat binnenslepen, maar je doet het heel leuk jongenquote:
Als ze zeggen dat ze het leuk vinden mogen ze wat mij betreft kwijlend en kruipend bewegen, een compliment is een compliment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 03:09 schreef possetje het volgende:
[..]
ja maar ik weet nou niet of je nu blij zou moeten zijn met nietsporende fans?
Dankje wel Frankquote:Op zondag 7 augustus 2016 03:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er - op een positieve manier - hardop om moeten lachen braddo. Ik heb geen flauw idee of je ook grammy awards bij de vleet gaat binnenslepen, maar je doet het heel leuk jongen
Trusten alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |