jij had dan zeker al voortschrijdend inzicht! En je ziet dat je toen zeker gelijk had.quote:
voel jij serieus niet aan dat het 'die' in plaats van 'dat' moet zijn?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor het eerst lees ik een klacht dat terecht is van TS
Helaas blijft dat een hekelpunt aan mijn Nederlandsquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
voel jij serieus niet aan dat het 'die' in plaats van 'dat' moet zijn?
owww sorry ik ben dronken ik dacht grappig te zijn ik wens je nix slechts toe irlquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus je zegt dat ik kanker in mijn hersenen heb? Je lacht met kanker dus? Dat zijn doodsbedreigingen
Het is je vergevenquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:26 schreef possetje het volgende:
[..]
owww sorry ik ben dronken ik dacht grappig te zijn ik wens je nix slechts toe irl
Oh, nu weet je het ineens wel!quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Helaas blijft dat een hekelpunt aan mijn Nederlands
Ik gebruik vooral "dat" goed. "Die" misbruik ik wel eens.quote:
Oh hugecoollquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:13 schreef hugecooll het volgende:
Dan slowchatten ze in normale topics, ook niet echt bevorderlijk voor de meeste topics
hee Hoinkquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:30 schreef hoink581 het volgende:
Zonder de SC posts was KLB al lang tot kasplantje gedoopt.
Waar is de tijd...quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat mensen in slowchats vertoeven zegt meer over de enorme teringbende die geopend wordt als zogenaamd grappig topic. Vrijwel iedere slowchatter is gewoon begonnen in het land der topics hoor, maar na een maand lang dezelfde teringbagger geopend te zien worden geloof je dat ook wel. R&P zit vol met zogenaamd grappige trollen doe problemen van mensen op de hak willen nemen, KLB zit vol met dezelfde macho-pretentieuze-geforceerde rotzooi en ga maar door.
Als er geen slowchats waren was ik allang weg. Sommige mensen vinden dat "lullen over eten" gewoon leuker dan een topic lezen of jouw 30 cm die de hont van de buuv in de kont pist terwijl je 450 beeldjes op de grond smijt en 79 chicks hebt geneukt die avond die uiteraard allemaal 10/10 waren op een kuthoer na die je even op d'r plek hebt gezet.
Oja, en dan hoef ik niet gelijk mijn telefoonnummer met de hele wereld te delen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |