abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164288489
Ik ben er zelden welkom ( is altijd vast clubje waar ik nooit bij zal horen ) dus ik kies "ja irritant"

Poll: slow chats op forums irritant of niet?
ja irritant
nee niet irritant
geen mening of anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_164288514
Voor diegene die verliest gaan we werk en strafkampementen maken en ze daar opsluiten!
  Boks-Chick zondag 7 augustus 2016 @ 08:09:09 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_164290324
geen last van SC's, als ik er niets mee wil kan ik de topics simpel negeren.

Een paar SCs wandel ik (nog maar sporadisch maar toch) wel eens langs en staan nog in MyAt. De rest lees ik wel eens wat als ik me verveel.

over het algemeen ben ik wel welkom, ligt ook voor een groot deel hoe je binnen komt vallen. Vaak is er net een 'gesprek' oid gaande, en men kent elkaar. Als je dan binnen komt denderen en je overal direct vol mee gaat bemoeien of op andere wijze de aandacht compleet naar je toe aan het trekken bent, gaat dat doorgaans mis.

Net als wanneer je als vreemde een vereniging oid binnen komt waar men al jaren samen rondloopt. Dan ben je in aanleg ook wat behoudend met wanneer je mee praat en wanneer je de aandacht vraagt. Daar dender je ook niet gelijk dwars door alles heen. Niet als je niet gelijk weer uit de kamer geschopt wil worden. Naja zo gaat dat in SC's ook.
lolwut
pi_164290550
Alsof je er last van hebt. Af en toe paar regeltjes in Feedback. Nou boehoe
pi_164290628
Waarom ben je er niet welkom dan?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_164290667
Ik negeer die dingen gewoon. En verder: http://forum.fok.nl/active/filtersc

Is volgens mij meestal wel het zelfde clubje wat in een slowchat zit, ik heb het gevoel dat ik daar niet echt bij hoor als ik er opeens in mee ga praten, dus dat doe ik verder maar niet. En zo blijft dat zelfde clubje maar bestaan :P

Enige slowchat waar ik regelmatig te vinden ben is Topicreeks: De Atmosfeer Staat Op Ontploffen , maar dat heeft heel wat niveau soms.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_164290885
Ik kom ook nooit in sc's, maar ik heb er verder ook geen last van. En zonder sc's zouden de postaantallen denk ik helemaal kelderen, want dan gaan mensen wel ergens met elkaar slowchatten.
pi_164444377
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 09:20 schreef Resistor het volgende:
Ik negeer die dingen gewoon. En verder: http://forum.fok.nl/active/filtersc

Het zou mooi zijn als er een optie zou zijn in je settings om slowchat bij default te filteren net zoals je hele forums uit je AT kunt filteren.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:26:52 #9
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_164480278
Ik post daar nauwelijks in, maar vind slow chats ook niet verder heel interessant ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')