quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Als je als 14de bent geplaatst, doe je mee om de eer, maar daar hoeven we toch niet meer enthousiast van te worden?
Uiteraard. OS eens per 4 jaar mooi man, 15 dagen langquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Coco98 het volgende:
Blijven jullie allemaal op tot het zwemmen?
Wat denk jij dan, je bent een echte fan of nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Coco98 het volgende:
De rest van de OS boeit me echt niksquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Coco98 het volgende:
Ik denk het nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Coco98 het volgende:
BMX dat word zo genotquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
De rest van de OS boeit me echt niks
Casimirquote:
Hans is toch al weer weg?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Casimir
Ik schakel trouwens net in via internet (npo.nl live meekijken ofzo), en hij loopt volgens mij iets achter. Maar ik hoor nog geen Hans
Wat is er morgen zoal?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:03 schreef Moira. het volgende:
Ben wel super excite voor morgen
Twijfel nog of ik alles ga kijken of alleen onze subdivisie. Zitten de Amerikanen gewoon al bij in
Geen idee, schakel net in. Ik heb Hansiepansie de hele dag moeten missen omdat er bij die livestreams geen commentaar is. En die NOS Rio Live op TV vind ik irritant omdat er telkens als ik inschakel iets anders op staat dan turnenquote:
Ze zenden sowieso weinig sport uit op NPO1, daarvoor moet je echt zelf de livestreams opzoeken. Dieptepunt van de avond was opening van de eredivisie. Doe dat lekker op NPO2 ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, schakel net in. Ik heb Hansiepansie de hele dag moeten missen omdat er bij die livestreams geen commentaar is. En die NOS Rio Live op TV vind ik irritant omdat er telkens als ik inschakel iets anders op staat dan turnen
Veel te vroeg eigenlijk, maar het is maar eens in de vier jaar dus het moet maarquote:
Dan heb ik het wel over de Eredivisie, ik heb geen idee wanneer de OS beginnen morgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:05 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Veel te vroeg eigenlijk, maar het is maar eens in de vier jaar dus het moet maar
Oeh daar zet ik mijn wekker gelukkig niet voor. Sterkte als jij dat wel doetquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel over de Eredivisie, ik heb geen idee wanneer de OS beginnen morgen
Ik hoef mijn wekkertje toch niet op 12:30 te zetten johquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:09 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Oeh daar zet ik mijn wekker gelukkig niet voor. Sterkte als jij dat wel doet
Kwalificaties voor de dames, hetzelfde als dit maar dan dames op damestoestellen.quote:
Jij lijkt goed op de hoogte, maakt Nederland kans?quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kwalificaties voor de dames, hetzelfde als dit maar dan dames op damestoestellen.
Ze rouleren weer in groepen (of landenteams of zo'n mixed group met individuele turnsters) alle toestellen af, en daar hoopt men zich dan te kwalificeren voor de finales (teamfinale, individuele meerkamp, en toestelfinales)
10:40 - 18:00
Subdivisie 1: België, China, Mixed Group 7 (CHI, TUR, CRO, AUS, UZB)
Subdivisie 2: Italië, Rusland, Mixed Group 5 (COL, BLR, ARG, ALG, ARM), Mixed Group 6 (ROM, AUT, SUI, HUN, ESP)
19:25 - 21:00
Subdivisie 3: Groot-Brittanië, Brazilië, Duitsland, Mixed Group 8 (SLO, GUA, SWE, IND, VNM)
22:25 - 00:00
Subdivisie 4: Verenigde Staten, Nederland, Mixed Group 4 (ICE, NZL, ZAF), Mixed Group 2 (VEN, SLO, PER, TTO, GRE)
01:25 - 03:00
Subdivisie 5: Japan, Frankrijk, Canada, Mixed Group 3 (MEX, CUB, POR, UKR, POL)
Moira heeft jaren geturned.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Jij lijkt goed op de hoogte, maakt Nederland kans?
Google is my friendquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:16 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Jij lijkt goed op de hoogte, maakt Nederland kans?
Op regionaal niveauquote:
Interessant, we gaan het zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Google is my friendIk denk zelf dat het Nederlandse vrouwenteam meer kans maakt op de teamfinales dan de heren vanavond. Maar dat is eigenlijk enkel gebaseerd op het feit dat de vrouwen afgelopen WK direct geplaatst zijn doordat ze 8e werden. Van Gerner gaat geblesseerd turnen, dus dat wordt nog even aankijken. Verder hebben iig de Wevers zusjes genoeg kans op toestelfinales, verder zou ik het niet durven zeggen (daar weten anderen vast meer van).
Ik heb het iets van 6 jaar gedaan of zo, lang geleden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op regionaal niveauDus alles wat ik weet over D-scores en E-scores is ook alleen maar dankzij ons aller held Hans van Zetten
Een paar maanden geleden zat ze een tafeltje naast mij in een all you can eat vreetschuur, met die foute vriend van haar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zie Verona vd Leur nog weleens oefeningen doenKost mij wel 80 cent per minuut maar ze kan het nog prima
Ja we zitten eigenlijk in het verkeerde topicquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:21 schreef Moira. het volgende:
Wil jullie wel even vragen om de offtopic slowchat over andere sporten hier weg te laten. Vind 't bijzonder onoverzichtelijk worden zo. Is er geen SC hier in OS?
Ik moet toegeven dat het nu wel erg veel SC wordt, maar in het algemeen is dat sowieso wel lastig op de OS aangezien toch vrij veel door elkaar uitgezonden wordt. Geen idee of er een SC is trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:21 schreef Moira. het volgende:
Wil jullie wel even vragen om de offtopic slowchat over andere sporten hier weg te laten. Vind 't bijzonder onoverzichtelijk worden zo. Is er geen SC hier in OS?
Hier, lul over alles wat je wilt, dan kan het hier weer over turnen gaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het nu wel erg veel SC wordt, maar in het algemeen is dat sowieso wel lastig op de OS aangezien toch vrij veel door elkaar uitgezonden wordt. Geen idee of er een SC is trouwens
quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier, lul over alles wat je wilt, dan kan het hier weer over turnen gaan
OS / [SC] FOK! Holland House #2 Spelen > Op vakantie gaan. Altijd.
Nicequote:Op zondag 7 augustus 2016 02:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb het iets van 6 jaar gedaan of zo, lang geleden.
*triggered*quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja we zitten eigenlijk in het verkeerde topic
Is ook zo ja, maar 't is wel fijn als het in het turnen-topic iig over turnen blijft gaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 02:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het nu wel erg veel SC wordt, maar in het algemeen is dat sowieso wel lastig op de OS aangezien toch vrij veel door elkaar uitgezonden wordt. Geen idee of er een SC is trouwens
Mijn leraar die zakte door de grond toen ik zei dat ik ging stoppen, die was net 2 jaar nieuw daar, frisse wind, pakte alles serieus aan. Ik en nog iemand hadden potentie als we echt serieus verder gingen, maar ik verloor de interesse. Wel herkenbaar dat competitieve wat het minder leuk maakte. Wel nog altijd profijt van de lenigheid. Ringen en brug met gelijke leggers vond ik het leukst.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Ik heb 9 jaar selectieturnen gedaan (was oprecht de slechtste van de beste hoor, bange schijtebroek). Heb net leren reuzen op brug en kon net een schroef maken toen ik er klaar mee was, werd me te competitief en dat haalde de lol voor me weg. Moest gewoon doorturnen met blaren, mocht pas stoppen als ze bloedden
Na de OS van 4 jaar geleden ben ik het weer enorm gaan missen en ik zit sinds een jaar ofzo nu op een damesturngroep (18+) voor ex-turnsters die er nog mee bezig willen blijven. Kan echt geen zak meer na 8 jaarSalto's, flikflaks en overslagjes lukken me nog wel, maar het liefst wel met de trainer erbij
De kip op de brug heb ik bijna weer onder de knie, als je jong bent besef je echt niet wat een spierkracht je daarvoor nodig hebt
Begint nu langzaamaan weer op te bouwen. Echt leuk
Oké da's eigenlijk ook slowchat maar iig enigszins ontopic slowchat![]()
![]()
Aah wel leuk! Ik had meisjes in m'n groep die jaren daarna zelfs nog doorgestroomd zijn naar het NK. Geen blijvertjes ofzo, maar toch tof als je op nationaal niveau mag deelnemen. Zo ver zou ik nooit gekomen zijn, niet genoeg durf/doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mijn leraar die zakte door de grond toen ik zei dat ik ging stoppen, die was net 2 jaar nieuw daar, frisse wind, pakte alles serieus aan. Ik en nog iemand hadden potentie als we echt serieus verder gingen, maar ik verloor de interesse. Wel herkenbaar dat competitieve wat het minder leuk maakte. Wel nog altijd profijt van de lenigheid. Ringen en brug met gelijke leggers vond ik het leukst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Bij wie vind je dat storend dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:22 schreef groenen het volgende:
Ik vind dat turners met (zichtbare) tatoeages puntenaftrek moeten krijgen als gevolg van een gebrek aan esthetiek.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:58 schreef Felagund het volgende:
Ze hebben de Franse Turner toen hij op de brancard lag nog een keer laten vallen.(Bron: zdf)
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
01:00 Nederlands deelnemersMedaille Evenementquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:15 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand of er ook een inhoudelijke tijdsindeling is in die NOS Rio Live uitzendingen?
Ik weiger de hele dag NOS te kijken om af te wachten of Hans van Zetten een keertje langskomt met de turnsport, de andere sporten boeien me echt niet. Wil gewoon intunen zodra het over turnen gaat, maar ik kan nergens vinden hoe laat welke sporten aan bod komen daar.
Aight, thanks!quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:19 schreef kilon het volgende:
[..]
01:00 Nederlands deelnemersMedaille Evenement
Rio Live
Met onder meer live turnen en live zwemmen (finale Van Rouwendaal 400m vrij)
Dat is alles wat we weten met het uitzendschema.
Ik zit nog ff op de NOS Rio Live dinges, trof net toevallig de oefening van Epke die ik nog niet had gezienquote:
Die worden ook vanaf de tiet al zo getrained, volle weken, 365 dagen in het jaar. Die lichaampjes krijgen niet eens de kans om te groeien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:47 schreef kilon het volgende:
Die Chinezen zien er ook echt uit alsof ze 11 zijn of zo.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:50 schreef marcodej het volgende:
Bij een indrukwekkende ringenoefening van een Chinees superenthousiast en dan ineens superdroog: "Dan nu de vouwhang... ... ... Nou, de vouwhang hebben we allemaal wel op school geleerd... Maar de rest niet! Hehe."
Hans
Hans mag nooit, maar dan ook nooit met pensioen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:50 schreef marcodej het volgende:
Bij een indrukwekkende ringenoefening van een Chinees superenthousiast en dan ineens superdroog: "Dan nu de vouwhang... ... ... Nou, de vouwhang hebben we allemaal wel op school geleerd... Maar de rest niet! Hehe."
Hans
De dag dat hij ermee stopt is een zwarte dag voor de turnsport, jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Hans mag nooit, maar dan ook nooit met pensioen.
Zelfs als je je been breekt krijg je nog meerquote:
Geen idee, staat misschien ergens in de startlijsten? https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-1quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Ana Sofia Gomez in actie?
Ja, volgens mij kun je alleen een 0.000 krijgen als je ook geen aanloop hebt gedaan. Die is onderweg ernaartoe geblesseerd geraakt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs als je je been breekt krijg je nog meer
3e subdivisie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, staat misschien ergens in de startlijsten? https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-1
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik roep hier net: "Wat een mooi pakje"
Ah, tegelijkertijd met Gomez dus. Kan ik me die hele subdivisie mooi focusen op het turnen. Wanneer is de VS? Die wil ik ook graag zienquote:
Bij de stream kun je dan ook naar boven scrollen, daar boven alle sporten kun je dan ook NOS Rio Live streamenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Cee het volgende:
Roept er iemand als dit live op de NOS is met Hans? Dan zap ik even over van m'n stream naar de tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |