SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Bij wie vind je dat storend dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:22 schreef groenen het volgende:
Ik vind dat turners met (zichtbare) tatoeages puntenaftrek moeten krijgen als gevolg van een gebrek aan esthetiek.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:58 schreef Felagund het volgende:
Ze hebben de Franse Turner toen hij op de brancard lag nog een keer laten vallen.(Bron: zdf)
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
01:00 Nederlands deelnemersMedaille Evenementquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:15 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand of er ook een inhoudelijke tijdsindeling is in die NOS Rio Live uitzendingen?
Ik weiger de hele dag NOS te kijken om af te wachten of Hans van Zetten een keertje langskomt met de turnsport, de andere sporten boeien me echt niet. Wil gewoon intunen zodra het over turnen gaat, maar ik kan nergens vinden hoe laat welke sporten aan bod komen daar.
Aight, thanks!quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:19 schreef kilon het volgende:
[..]
01:00 Nederlands deelnemersMedaille Evenement
Rio Live
Met onder meer live turnen en live zwemmen (finale Van Rouwendaal 400m vrij)
Dat is alles wat we weten met het uitzendschema.
Ik zit nog ff op de NOS Rio Live dinges, trof net toevallig de oefening van Epke die ik nog niet had gezienquote:
Die worden ook vanaf de tiet al zo getrained, volle weken, 365 dagen in het jaar. Die lichaampjes krijgen niet eens de kans om te groeien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:47 schreef kilon het volgende:
Die Chinezen zien er ook echt uit alsof ze 11 zijn of zo.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:50 schreef marcodej het volgende:
Bij een indrukwekkende ringenoefening van een Chinees superenthousiast en dan ineens superdroog: "Dan nu de vouwhang... ... ... Nou, de vouwhang hebben we allemaal wel op school geleerd... Maar de rest niet! Hehe."
Hans
Hans mag nooit, maar dan ook nooit met pensioen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:50 schreef marcodej het volgende:
Bij een indrukwekkende ringenoefening van een Chinees superenthousiast en dan ineens superdroog: "Dan nu de vouwhang... ... ... Nou, de vouwhang hebben we allemaal wel op school geleerd... Maar de rest niet! Hehe."
Hans
De dag dat hij ermee stopt is een zwarte dag voor de turnsport, jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Hans mag nooit, maar dan ook nooit met pensioen.
Zelfs als je je been breekt krijg je nog meerquote:
Geen idee, staat misschien ergens in de startlijsten? https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-1quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt Ana Sofia Gomez in actie?
Ja, volgens mij kun je alleen een 0.000 krijgen als je ook geen aanloop hebt gedaan. Die is onderweg ernaartoe geblesseerd geraakt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs als je je been breekt krijg je nog meer
3e subdivisie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, staat misschien ergens in de startlijsten? https://www.rio2016.com/e(...)cation-subdivision-1
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik roep hier net: "Wat een mooi pakje"
Ah, tegelijkertijd met Gomez dus. Kan ik me die hele subdivisie mooi focusen op het turnen. Wanneer is de VS? Die wil ik ook graag zienquote:
Bij de stream kun je dan ook naar boven scrollen, daar boven alle sporten kun je dan ook NOS Rio Live streamenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:57 schreef Cee het volgende:
Roept er iemand als dit live op de NOS is met Hans? Dan zap ik even over van m'n stream naar de tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |