quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Slappe vent die Poels zeg, komt toch ook totaal geen energie vanaf he
Sterkte kerel. Hopelijk vergaat het je beter dan mij vorig jaar!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen gooien ze me eruit, maar geen straf hier hoor, constant prachtige blonde studenten aan mijn bed.
heeft ome Vino ze toch goed ingefluisterdquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:33 schreef Slobeend het volgende:
De dominantie van Astana was wel grappig. Fuglsang 2e Zeits 8eKangert 9e Nibali en Aru goed.
Sterkte ouwe reus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer een gouden medaille down the drain. Toch bedankt Checho, geweldig gereden.
[ afbeelding ]
twitter:Rio2016_nl twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:29:16#wielrennen 🚴🏁 10 km: Nibali en Henao komen ten, terwijl ze aan de leiding waren. Majka profiteert en rijdt alleen. https://t.co/9GwP5c02Zk reageer retweet
Zijn hier al beelden van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:09 schreef Evertjan het volgende:
als Krek wint eet ik een stuk uit de vloer
Als we geen medaille pakken zou dat toch wel tegenvallend zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 08:21 schreef Pedroso het volgende:
Het zal vandaag van de dames moeten komen, al zal dit minder makkelijk zijn dan dat er gedacht wordt (vnl. goud).
Sterkte Maniquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen gooien ze me eruit, maar geen straf hier hoor, constant prachtige blonde studenten aan mijn bed.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Als we geen medaille pakken zou dat toch wel tegenvallend zijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:52 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Gert en Marijn vol in beeld.
Skygoden maakten juist de koers.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Godshand het volgende:
Jammer van de Nederlanders. Alle Sky goden zakken wel door het ijs: Poels slecht, Henao en Thomas op hun bek en Froome die het niet red
De Sky magie waait zelden buiten Europa over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |