quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Ik denk dat Caruso stiekem ook een heel klein beetje voor Van Avermaet heeft gewerkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef Wespensteek het volgende:
Ik gun het de Belgen wel en het maakt ook duidelijk dat BMC beter presteert als het team er niet bij is.
Zijn nog wel meer medaillekandidaten voor België, maar deze in de wegrit had ik niet aan zien komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Acker kan de 2e plak binnen halen met zeilen
Dacht dat in judo , of een ander gevechtssport een belg kans maakte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn nog wel meer medaillekandidaten voor België, maar deze in de wegrit had ik niet aan zien komen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:52 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Gert en Marijn vol in beeld.
taekwando.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dacht dat in judo , of een ander gevechtssport een belg kans maakte.
Je hebt de mooiste koers de afgelopen vijf jaar gemist ouwe reus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige winnaar, als wij niet konden winnen dan maar Krek!
Ik heb mooi aan een infuus gehangen pik, mijn dag kan niet meer stuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt de mooiste koers de afgelopen vijf jaar gemist ouwe reus.
Aparte dagbesteding, maar ik hoop dat je keuze om de koers te laten schieten de juiste is geweest!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb mooi aan een infuus gehangen pik, mijn dag kan niet meer stuk!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker crashen met de Sky goden vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Henao heeft een gebroken bekkenkam, of zo.
Je zult hard fietsen morgen!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sterkte mani!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve reacties jongens!
Sterktequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Sterkte! Al uit het ziekenhuis of mag je nog even blijven logeren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Morgen gooien ze me eruit, maar geen straf hier hoor, constant prachtige blonde studenten aan mijn bed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Sterkte! Al uit het ziekenhuis of mag je nog even blijven logeren?
Nog meer patiënten ...twitter:ProCyclingStats twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 23:41:59Sergio Luis Henao Fractured iliac (pelvis) @richie_porte broken collarbone (unconfirmed) @vincenzonibali broken collarbone reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Slappe vent die Poels zeg, komt toch ook totaal geen energie vanaf he
Sterkte kerel. Hopelijk vergaat het je beter dan mij vorig jaar!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen gooien ze me eruit, maar geen straf hier hoor, constant prachtige blonde studenten aan mijn bed.
heeft ome Vino ze toch goed ingefluisterdquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:33 schreef Slobeend het volgende:
De dominantie van Astana was wel grappig. Fuglsang 2e Zeits 8eKangert 9e Nibali en Aru goed.
Sterkte ouwe reus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer een gouden medaille down the drain. Toch bedankt Checho, geweldig gereden.
[ afbeelding ]
twitter:Rio2016_nl twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:29:16#wielrennen 🚴🏁 10 km: Nibali en Henao komen ten, terwijl ze aan de leiding waren. Majka profiteert en rijdt alleen. https://t.co/9GwP5c02Zk reageer retweet
Zijn hier al beelden van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:09 schreef Evertjan het volgende:
als Krek wint eet ik een stuk uit de vloer
Als we geen medaille pakken zou dat toch wel tegenvallend zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 08:21 schreef Pedroso het volgende:
Het zal vandaag van de dames moeten komen, al zal dit minder makkelijk zijn dan dat er gedacht wordt (vnl. goud).
Sterkte Maniquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morgen gooien ze me eruit, maar geen straf hier hoor, constant prachtige blonde studenten aan mijn bed.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Als we geen medaille pakken zou dat toch wel tegenvallend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |