quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
In theorie een mooie winnaar.quote:
Mooi voor hem, maja wel anti-climax. Op deze manier winnen is niet leuk.quote:
Herhaling van Museeuw in Lugano.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef Bugno het volgende:
Krek zou echt grote klasse zijn, op dit parcours
Dom geluk gehad. Een medaille ging nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef Dennism het volgende:
Ik zou Majka een prima winnaar vinden, slim gekoerst vandaag.
Afdalen hoort erbij. Op je fiets blijven zitten ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mooi voor hem, maja wel anti-climax. Op deze manier winnen is niet leuk.
TV nog niet uit het raam?quote:
wat had hij dan moeten ook op de grond moeten gaan liggen met Nibali??quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjongejongejonge.
Wat een walgelijke manier om te winnen ook. Typisch.
Alaphilipe zilver, Krek brons.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef Evertjan het volgende:
Krek gaat voor zilver die gaat linkeballen
Gewonnen is gewonnen, geluk of niet, hij is de beste vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom geluk gehad. Een medaille ging nog.
Mwa, die val niet zozeer, maar hij heeft ook geen meter overgenomen bij Nibali en Henao.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mooi voor hem, maja wel anti-climax. Op deze manier winnen is niet leuk.
Ik had hem in dat groepje ook niet kansloos geacht, enige die continu heeft zitten sparen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd heerlijk objectief als het één van jouw uitverkorene vijanden betreftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft die valpartij van de anderen afgedwongen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de bal is rond...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Afdalen hoort erbij. Op je fiets blijven zitten ook.
Ze gaan het niet dichtrijden voor Van Avermaet en Alaphilippe. Dat is het geluk van Majka.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een man wint van zeven, hoe dan?
Is toch gewoon? Nibali rijdt Henao van de weg en Majka ontsnapt precies? Kijk, een medaille was gewoon verdiend maar goud niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd heerlijk objectief als het één van jouw uitverkorene vijanden betreft
Boeiend? dit is de Tour niet maar Olympics!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa, die val niet zozeer, maar hij heeft ook geen meter overgenomen bij Nibali en Henao.
Hij ontsnapte omdat hij er wat verder achter zat. Henao ontsnapte niet omdat hij in het wiel zat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch gewoon? Nibali rijdt Henao van de weg en Majka ontsnapt precies? Kijk, een medaille was gewoon verdiend maar goud niet.
Dat weet je niet het is enkel lullig voor Nibali en Henao maar nu die er weg zijn komt het Majka toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch gewoon? Nibali rijdt Henao van de weg en Majka ontsnapt precies? Kijk, een medaille was gewoon verdiend maar goud niet.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bereid u voor op een squirtende Wuyts
quote:
Die gaat zo plat de studio uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wuyts slaat helemaal door. Denk aan zn hart
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Als Majka alsnog wint zou dat toch ook weer zeer vermakelijk zijn
Dan zou ik het hem wel meer gunnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Als Majka alsnog wint zou dat toch ook weer zeer vermakelijk zijn
Nergens voor nodig. Brons had ie al.quote:
Krijg de teringquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:40 schreef bianconeri het volgende:
Slechtste weg-wielrenwinnaar ooit denk ik zo.
Lange leve Wuytsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:41 schreef marcodej het volgende:
WUYTS KOMT KLAAR OP IEMAND ANDERS DAN BOONEN. UNIEK!
Dat is dan ook weer zeker zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:41 schreef Thezeurminator het volgende:
Slim gereden van Fuglsang. Als hij niet had doorgetrokken had Majka goud en hij Brons. Nu heeft die zilver.
Van harte capu!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH iK WORD GEK IK WORD GEK
Dit bericht is waardeloos zonder een quote.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:42 schreef Slaro het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik Van Avermaet al getipt has als mogelijke winnaar van deze wedstrijd.
Hij was in bloedvormquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:42 schreef Slaro het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik Van Avermaet al getipt has als mogelijke winnaar van deze wedstrijd.
hij en Valverde mijn 2 favoriete rennersquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Wat een renner, gewoon het hele jaar top rijden
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar waren de Hollanders![]()
![]()
WAARDELOOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |