quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Leek een Fransman.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:10 schreef TheArt het volgende:
Wie komt daar zo hard aan achter Froome?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:10 schreef Zorro het volgende:
Ik dact Froome is weer te voet, maar dat was een toeschouwer in het geel.
Henao kan nog steeds winnen.quote:
moeten ze het wel 40km inkortenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
ik hoop dat dit de opmaat is voor een WT koers, zoals met RideLondon. Wat een genot.
Denk niet dat het een sprint wordt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Is kansloos in een sprint. Schiet ie niet veel mee op.
Wel jammer dat je dan weer een Olympisch kampioen hebt die daarna meteen stopt.quote:
Heeft natuurlijk wel iets gedaan in tegenstelling tot Meintjes die weer een hele dag van wiel tot wiel springt, de enige uit de Tour top 10 die nog minder liet zien dan Quintana.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:12 schreef TheArt het volgende:
Zeits gaat olympisch kampioen worden na zijn aanval op 8 km van het einde waarbij de rest allemaal naar elkaar kijkt
Maar hij moet op die klim solo wegrijden, bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Denk niet dat het een sprint wordt.
Dat lijkt me ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:13 schreef Evertjan het volgende:
kan trouwens ook nog zomaar uitlopen op een sprint met een man of 15
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:13 schreef Evertjan het volgende:
kan trouwens ook nog zomaar uitlopen op een sprint met een man of 15
heeft meer met de organisatie te maken want tijdens de TDF kwam alles wel netjes in beeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Wel jammer dat we anno 2016 die verschillen nog niet fatsoenlijk in beeld kunnen brengen.
We zitten wel in het oerwoudquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Wel jammer dat we anno 2016 die verschillen nog niet fatsoenlijk in beeld kunnen brengen.
Ik zie GVA in de sprint van hem verliezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Alaphilippe, daar wil je niet mee naar de streep.
Tuurlijk kan dat wel, maar de wil was er niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef Thezeurminator het volgende:
waarvan een groot gedeelte afdaling/vlakquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]je denkt bijna dat ze in volle finale zitten maar het is nog 19 km
Iedereen een gps in de fiets en je hebt de verschillen toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zitten wel in het oerwoud
Neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Iedereen een gps in de fiets en je hebt de verschillen toch?
apen zitten in het oerwoudquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We zitten wel in het oerwoud
Maar op zo'n parcours is het natuurlijk makkelijk om een aantal lussen aan te leggen om de tussenstanden te meten.quote:
Een type Mollema, of Poels.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:16 schreef Evertjan het volgende:
je mist een renner met denderende demarrage
Stervende zwanen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:16 schreef Evertjan het volgende:
je mist een renner met denderende demarrage
Die ligt straks in het woud inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nibali als een gek dalen. Als dat geen vallen wordt..
En zonder oortjes!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Puur genot dit.Voortaan altijd met ploegen van maximaal 6 man rijden.
Dat levert vaak spektakel op jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Puur genot dit.Voortaan altijd met ploegen van maximaal 6 man rijden.
bananen plukken in een boomquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ligt straks in het woud inderdaad.
quote:
Zwemmen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een Astanarijder en een Colombiaan.
Waar doet mij dit aan denken?
Dan moet hij nog steeds Majka verslaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:19 schreef franklop het volgende:
henao niet te traagste, tot er Astana geld tegenaan gegooid wordt zeker
Maak er een topic over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat OS wegrit moet uitgebreid worden in 3 onderdelen
Olympisch kampioen Vlakke rit
Olympisch kampioen Heuvelrit
Olympisch kampioen Bergrit
Je hebt dan nog onderdeel Tijdrit
En nog eens een landen ploegen tijdrit
Maak er een topic over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:23 schreef marcodej het volgende:
In dit geweld hadden Nederlanders ook niks te zoeken.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:23 schreef marcodej het volgende:
In dit geweld hadden Nederlanders ook niks te zoeken. Doe uit dat licht.
Leuk planquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die komt zo met zijn act dat Henao ook een echte SkyBAAS isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geeft geen FUCK.
Wel lekker rustig zo zonder Semtix
Totdat Henao wintquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geeft geen FUCK.
Wel lekker rustig zo zonder Semtix
Dumoulin wordt zesde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Tot nu toe enorm teleurstellende Nederlanders
Hoop dat tijdrit nog wat wordt.
Hoe is de sprint van SL?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Henao wint heb je meer last van mij denk ik.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:42 schreef marcodej het volgende:
Ik had er na het interview met Lammerts al geen zin meer in eigenlijk. Wat een vertoning was dat.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:25 schreef Evertjan het volgende:
wel een geweldige race gezien ondanks het mindere optreden van de Oranje mannen
Dat is niet ergquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Henao wint heb je meer last van mij denk ik.
Hij is explosief, maar ik heb hem nog nooit in een vlakke sprint gezien.quote:
Half 4 wekkertje zetten voor FemkeGodin en RanomiGodin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er zwemmen vanavond of atletiek ofzo?
Series van zwemmen is nu, finales vannachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er zwemmen vanavond of atletiek ofzo?
hoelaatquote:
Van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Series van zwemmen is nu, finales vannacht
Net een WR trouwens
Ja, ik vind het een leuk parcours.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:25 schreef Evertjan het volgende:
wel een geweldige race gezien ondanks het mindere optreden van de Oranje mannen
giro 2016quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:27 schreef Drolflap het volgende:
Wat een domper dat zo deze koers gewonnen wordt
onzinquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Majka zou het sieren als hij ingehouden juicht.
Froome zit ver achter als het goed is, niet in de buurt van de medaillesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Froome staat nu op zilver? Wie maken nukans voor brons dan?
Die was als een dameskapper aan het afdalen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:29 schreef Dennism het volgende:
[..]
Froome zit ver achter als het goed is, niet in de buurt van de medailles
Lollerphilippe?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang het Majka maar niet is mag iedereen winnen.
Ik kan de neiging tot een lokquotje naar Syntix net onderdrukken.quote:
Dat zou ik van Avermaat vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt de kutste olympisch kampioen ooit.
vindt je dat echt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lelijker dan t gekochte goud van Vinokoerov kan niet..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |