quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:52 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Gert en Marijn vol in beeld.
Skygoden maakten juist de koers.quote:Op zondag 7 augustus 2016 02:00 schreef Godshand het volgende:
Jammer van de Nederlanders. Alle Sky goden zakken wel door het ijs: Poels slecht, Henao en Thomas op hun bek en Froome die het niet red
De Sky magie waait zelden buiten Europa over
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Afstand van het rondje blijft gelijk hoor..
21.15 a 21.30quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoelaat wordt de finish verwacht bij de dames?
En wippen met Raemon Sluiterquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
fietst elke ochtend op en neer naar de bakker
dat weet je nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wippen met Raemon Sluiter
Pics?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:06 schreef superniger het volgende:
Armistead is aan het huilen op de BBC
GENOT
Die zit tegenwoordig 50 weken per jaar naar tennis te gluren in alle uithoeken van de wereldquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wippen met Raemon Sluiter
Hmmm ik zit toch niet te wachten op valpartijen zoals gisteren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:09 schreef kilon het volgende:
Ik ga weer hopen op leuke taferelen bij de kasseien en de afdaling. La Course liet nog maar eens zien dat de vrouwen ieder moment aangrijpen om de grond op te zoeken en het niveau van de deelneemsters zal niet bijster hoog zijn vandaag.
dat niet, maar de helft van het peloton dat de ketting eraf rijdt was wel grappig.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hmmm ik zit toch niet te wachten op valpartijen zoals gisteren.
Ben vooral benieuwd hoe die afdaling gaat, bij de mannen al zoveel valpartijen en de verschillen qua dalen zijn bij de vrouwen sowieso al een stuk groter. Zou me niks verbazen als iemand met een goede afdaling zomaar een minuut dicht kan rijden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:09 schreef kilon het volgende:
Ik ga weer hopen op leuke taferelen bij de kasseien en de afdaling. La Course liet nog maar eens zien dat de vrouwen ieder moment aangrijpen om de grond op te zoeken en het niveau van de deelneemsters zal niet bijster hoog zijn vandaag.
toch maar even quotenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armitstead
Als die wint gooi ik mijn laptop uit het raam.
Even vastleggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armitstead
Als die wint gooi ik mijn laptop uit het raam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |