Utrecht wil niet winnen, want we willen niet dat Ajax kampioen wordt hee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Utrecht zal in de 2e helft wel de deksel op de neus krijgen als ze niet snel die 2e maken
Weet niet, hoorde wat mensen enthousiast doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hype?Die speelde vrij matig in de eerste helft van de JC-schaal toch?
Tuurlijk. Dit wordt gewoon 1-2. Dikke schijt hebben dat je wordt weggebald maar straks weer luizig winnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Utrecht zal in de 2e helft wel de deksel op de neus krijgen als ze niet snel die 2e maken
Eigenlijk is het tijdverspillingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Scrummie het volgende:
Discussies tussen GGMM en Davy zijn echt briljant. Telkens weer.
Thx 2e helft gaat utrecht richting bunnikside spelen. Dan gaan ze nog meer vlammen heequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Paul.
Gefeliciteerd met het huidige verloop van de wedstrijd.
Heb je al het laatste woord?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk is het tijdverspilling
Praten met GGMM is nooit tijdverspilling.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk is het tijdverspilling
Een discussie winnen van een intelligent is moeilijk. Maar winnen van een idioot is onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Praten met GGMM is nooit tijdverspilling.
Hij bedoelde dan ook dat het tijdsverspilling van GGMM is, want Davy is niet meer te helpenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Praten met GGMM is nooit tijdverspilling.
Geen kans gecreëerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:43 schreef Monolith het volgende:
PSV komt nog wel goed weg met deze tussenstand. Kan nog best omgebogen worden in de tweede helft met twee momentjes.
Alsoquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Scrummie het volgende:
Net als Ajax tegen die Grieken dus. 2 momentjes en je wint en niemand lult ergens over. Zie PSV dit nog wel herstellen. Utrecht kan ook niet 90 minuten domineren tegen PSV.quote:
Fototoestel bij zich?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een dikke PSV supporter in de studio.
Je verwacht het niet.
twitter:martijnvw1980 twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:44:12Zit ik nou naar @fcutrecht te kijken? Of is het één of andere topclub? #utrpsv reageer retweet
Grote klasse. De stap naar nog meer pasta is niet zo groot meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ondertussen heb ik een bordje lasagne erbij gepakt.
Utrecht > PSV > Atletico?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:45 schreef Paul het volgende:
We worden kampioeeeen!!!twitter:martijnvw1980 twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:44:12Zit ik nou naar @fcutrecht te kijken? Of is het één of andere topclub? #utrpsv reageer retweet
twitter:Dylanidema twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:40:38Toch vreemd dat alle topclubs nog steeds Ramselaar over het hoofd zien. Wat een fantastische speler, ik blijf het herhalen. #utrpsv reageer retweet
Jawel hoor, lasagne vond ik altijd de enige lekkere pasta.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Grote klasse. De stap naar nog meer pasta is niet zo groot meer
Staat overal al (tijden) op de lijstjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef Paul het volgende:
twitter:Dylanidema twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 20:40:38Toch vreemd dat alle topclubs nog steeds Ramselaar over het hoofd zien. Wat een fantastische speler, ik blijf het herhalen. #utrpsv reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Lekker, paprika?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ik pak er maar eens wat bier en ribbelchips bij
We zijn tegenwoordig wel erg snel tevreden over onze talenten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom koopt niemand um danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Staat overal al op de lijstjes.
Wie het kleine niet eertquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zijn tegenwoordig wel erg snel tevreden over onze talenten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je toch creatieve vleugelspelers hebt.
zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit meer chips
Ik zocht vandaag naturel chips, hadden ze die gewoon verstopt achter zakken paprika.quote:
Omdat 15 goals voor een spits bij bijvoorbeeld Ajax niet genoeg is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef Paul het volgende:
Wel raar dat niemand Haller koopt. Dan weet je zeker dat je 15 goaltjes per jaar erbij hebt
Voor Ajax maaktie er wel 30 hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat 15 goals voor een spits bij bijvoorbeeld Ajax niet genoeg is.
Dat komt binnen nu en een jaar ook wel. Bijv. een PSV ziet Ramselaar echt niet over het hoofd.quote:
Klopt, tegenwoordig is het echt vechten voor de naturel chips van Lays. Waarom weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zocht vandaag naturel chips, hadden ze die gewoon verstopt achter zakken paprika.
Was de laatste naturel
Ik heb Doritos Cheeseburger chips gehaald. Matig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig is het echt vechten voor de naturel chips van Lays. Waarom weet ik ook niet.
Bierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ik pak er maar eens wat bier en ribbelchips bij
Ik vind het altijd wat pijnlijk als spelers opeens gaan acteren of dat soort teksten inspreken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:49 schreef Monolith het volgende:
Die reclame met Jeroen Zoet, hij klinkt als een achtjarige die een spreekbeurt houdt.
Als je na je 16e nog chips eet moet je toch eens normaal gaan doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Doritos Cheeseburger chips gehaald. Matig.
Welke is het beste? A of B?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Doritos Cheeseburger chips gehaald. Matig.
Post volg post.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke is het beste? A of B?
En dit gaat nog 1-1 worden.
Doe zelf normaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je na je 16e nog chips eet moet je toch eens normaal gaan doen.
Ik heb geen idee, want die ander heb ik niet gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke is het beste? A of B?
En dit gaat nog 1-1 worden.
Hoe snack jij?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had nog een leuk interview deze zomer waarom mensen niet meer op straat voetballen;quote:
Dit is een rare post.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Berghuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik gooi de wissel meteen even op tafel, Berghuis eruit, Schwaab erin''
Wat loopt Jan-Joost vervelend interessant te doen.
Mijn godquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Had nog een leuk interview deze zomer waarom mensen niet meer op straat voetballen;
"Ja de jongens zijn bang dat ze tegen een lantaarnpaal lopen"
Gelukkig gaat hij het beleidsplan 'De winnaars van morgen' uitvoeren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Had nog een leuk interview deze zomer waarom mensen niet meer op straat voetballen;
"Ja de jongens zijn bang dat ze tegen een lantaarnpaal lopen"
Dat is ook weinig zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Af en toe walnoten of amandelen.
Heb je ooit een konijn met een bril gezien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rauwe wortels zijn echt supersmerig.
Heb wel af en toe een bakje met meloen of ananas
Gekookte wortelen zijn superlekker, die eet ik maar al te graag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heb je ooit een konijn met een bril gezien?
6.8/10.0quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik vergeef het je, deze wijn is van het huis
Ik niet eigelijk, wat raar dat je dat krijgt heequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van ananas krijg ik altijd een schrale tong
Zo'n opstelling als je moet scoren, dat is de Peter Bosz tactiekquote:
Ik van je moeder. xDquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van ananas krijg ik altijd een schrale tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |