Voor Ajax maaktie er wel 30 hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat 15 goals voor een spits bij bijvoorbeeld Ajax niet genoeg is.
Dat komt binnen nu en een jaar ook wel. Bijv. een PSV ziet Ramselaar echt niet over het hoofd.quote:
Klopt, tegenwoordig is het echt vechten voor de naturel chips van Lays. Waarom weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zocht vandaag naturel chips, hadden ze die gewoon verstopt achter zakken paprika.
Was de laatste naturel
Ik heb Doritos Cheeseburger chips gehaald. Matig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig is het echt vechten voor de naturel chips van Lays. Waarom weet ik ook niet.
Bierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ik pak er maar eens wat bier en ribbelchips bij
Ik vind het altijd wat pijnlijk als spelers opeens gaan acteren of dat soort teksten inspreken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:49 schreef Monolith het volgende:
Die reclame met Jeroen Zoet, hij klinkt als een achtjarige die een spreekbeurt houdt.
Als je na je 16e nog chips eet moet je toch eens normaal gaan doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Doritos Cheeseburger chips gehaald. Matig.
Welke is het beste? A of B?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Doritos Cheeseburger chips gehaald. Matig.
Post volg post.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke is het beste? A of B?
En dit gaat nog 1-1 worden.
Doe zelf normaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je na je 16e nog chips eet moet je toch eens normaal gaan doen.
Ik heb geen idee, want die ander heb ik niet gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welke is het beste? A of B?
En dit gaat nog 1-1 worden.
Hoe snack jij?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had nog een leuk interview deze zomer waarom mensen niet meer op straat voetballen;quote:
Dit is een rare post.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Berghuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik gooi de wissel meteen even op tafel, Berghuis eruit, Schwaab erin''
Wat loopt Jan-Joost vervelend interessant te doen.
Mijn godquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Had nog een leuk interview deze zomer waarom mensen niet meer op straat voetballen;
"Ja de jongens zijn bang dat ze tegen een lantaarnpaal lopen"
Gelukkig gaat hij het beleidsplan 'De winnaars van morgen' uitvoeren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Had nog een leuk interview deze zomer waarom mensen niet meer op straat voetballen;
"Ja de jongens zijn bang dat ze tegen een lantaarnpaal lopen"
Dat is ook weinig zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet.
Af en toe walnoten of amandelen.
Heb je ooit een konijn met een bril gezien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rauwe wortels zijn echt supersmerig.
Heb wel af en toe een bakje met meloen of ananas
Gekookte wortelen zijn superlekker, die eet ik maar al te graag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heb je ooit een konijn met een bril gezien?
6.8/10.0quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik vergeef het je, deze wijn is van het huis
Ik niet eigelijk, wat raar dat je dat krijgt heequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van ananas krijg ik altijd een schrale tong
Zo'n opstelling als je moet scoren, dat is de Peter Bosz tactiekquote:
Ik van je moeder. xDquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van ananas krijg ik altijd een schrale tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |