Timing jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:58 schreef heywoodu het volgende:
Topics die vol raken op zulke momenten
Net op tijd een nieuwe
Geen dank ouwe reusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:58 schreef heywoodu het volgende:
Topics die vol raken op zulke momenten
Net op tijd een nieuwe
Ook ja, maar liever Plak.quote:
Dat kun jij wel niet maken, godinnen is wel grammaticaal juist.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goden is voor zowel mannen en vrouwen vind ik, ik maak geen onderscheid.
Bij de handbal ook alquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:59 schreef hhh38 het volgende:
Mooi die Braziliaantjes die voor ons zijn
Jij gaat zeker ook naar de vrouwen-wc?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goden is voor zowel mannen en vrouwen vind ik, ik maak geen onderscheid.
Dat is toch volkomen logisch bij Fylax?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook naar de vrouwen-wc?
En Eredivisie, vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat gaan we nu kijken? Wielrennen?
Genderneutrale wc'squote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Unisex WC's zijn de toekomst!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks boogschietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat gaan we nu kijken? Wielrennen?
Misschien moet je de regels ff doorlezenquote:
3-0quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef skysherrif het volgende:
Wel gek ja, die brazilianen die massaal voor ons zijn. We hebben ze toch met 3 1 verslagen op het wk en hetwk daarvoor met 2 1. Maar ik klaag niet.
Morgen pasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja eredivisie, hoelaat moet AZ? Ben benieuwd of die nu ook flink gaan huishouden hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mis ik beidequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen pas
Tegelijk met Ajax overigens
Een technische analyse van Dione is ook niet te verwachten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef marcodej het volgende:
Ik vind deze analyse weinig toevoegen, ze herhalen alleen wat we zelf al hebben gezien en dat het geweldig is.
Ik zou, als je toch uitgebreid wil voor- en nabeschouwen, graag een technische analyse willen zien.
komt meer door de tegenstander dan door nl.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef skysherrif het volgende:
Wel gek ja, die brazilianen die massaal voor ons zijn. We hebben ze toch met 3 1 verslagen op het wk en hetwk daarvoor met 2 1. Maar ik klaag niet.
zijn dol op lange blonde damesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:00 schreef marcodej het volgende:
Wel mooi dat de Brazilianen voor ons waren.
Daar zit Flier dan toch voor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een technische analyse van Dione is ook niet te verwachten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:03 schreef Coco98 het volgende:
Tussenstand ADO - GAESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
Dan moet er wel een vraag die richting op gaan. En Dione doet dat nooit.quote:
ik vraag toch om de regels wijsneusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Misschien moet je de regels ff doorlezen
Die zegt tie toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik vraag toch om de regels wijsneus
Dat had je logisch kunnen beredeneren mooiboy.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet ik dat ruiken ofzo gladjakker
N00bs moeten gewoon hun smoel houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet ik dat ruiken ofzo gladjakker
'gewoon' winnen van Serviė en Italiė is een beetje overdreven, maar het moet wel kunnen als het lekker loopt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:57 schreef Nober het volgende:
Nederland moet gewoon kunnen winnen van Italiė, Serviė en Puerto Rico? Dan ben je hopelijk als tweede door.
Maarja, Italiė en Serviė staan wel een stuk hoger op de rankingquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:57 schreef Nober het volgende:
Nederland moet gewoon kunnen winnen van Italiė, Serviė en Puerto Rico? Dan ben je hopelijk als tweede door.
Maar die hadden niet zo'n goede World GP dat had Nederland wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, Italiė en Serviė staan wel een stuk hoger op de ranking
Dat zit er dik in ja. Hopelijk laten ze zich daardoor niet uit het veld slaan, en pakken ze de draad de volgende wedstrijd weer op. Maar wat ik kan zien staan de koppies goed.quote:
Van Amerika hčquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja. Hopelijk laten ze zich daardoor niet uit het veld slaan, en pakken ze de draad de volgende wedstrijd weer op. Maar wat ik kan zien staan de koppies goed.
Grapjas.quote:
Deze quote ik even.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Grapjas.
Dit gaat Nederland heel hard verliezen, en dat is absoluut geen schande.
Ik hoop oprecht dat ik ongelijk hebquote:
Het is pas eerste set en alweer 7-5quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf langzaamaan te dromen van een finale
Maar dit is niet het voorspelde slagveld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is pas eerste set en alweer 7-5
Das wel heel snelquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf langzaamaan te dromen van een finale
Moeten ze niet zoveel services verneukenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het toernooi had ik er al redelijk veel vertrouwen in
Doet USA ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:08 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Moeten ze niet zoveel services verneuken
Dan nog.quote:
Voor nu nog niet zo erg, aan een bal die om je oren terugkomt heb je ook niet veel. In een latere, beslissende fase mag het wat meer op safe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:08 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Moeten ze niet zoveel services verneuken
zeilen verdient ook wel een keer aandachtquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef Revanches het volgende:
Waarom is het zeilen wel op npo 1 en dit niet?
Wat maakt dit belangrijker dan het zeilen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef Revanches het volgende:
omdat we eigenlijk geen kans makenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef Revanches het volgende:
Precies. Bovendien is daar de kans op medailles ook eigenlijk groter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
zeilen verdient ook wel een keer aandacht
Nederland 1 zend niet de hele wedstrijd uit, gisteren zonden ze eerste helft hockey uit toen een andere sport, daarna weer de vetraagde beelden tweede helft, tussen de derde helft en 4 helft deden ze hetzelfde.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja heb geen sport 24 op tv nu de stream, hoelang duurt dat zeilen nog dan?
Ze maken wel kans, maar op papier is die niet zo groot. Ze staan 11e op de wereldranglijst, dan ben je natuurlijk nooit de topfavoriet. Maar er wordt heel goed gespeeld tot nu toe!quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef Revanches het volgende:
Hoezo maken ze geen kans dan? Ze spelen best goed tegen de topploegen.
Tramp stampquote:
Waar is Plak?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef Evertjan het volgende:
is dit het b-elftal van de Team USA??
Nee Mart dit is Nederland zonder Flier, geniet ervan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef Evertjan het volgende:
is dit het b-elftal van de Team USA??
Die zit bij de tandartsquote:
Die 11e plaats komt vooral, door de prestaties tot een jaar geleden. Toen was het niveau wisselend, soms heel goed, maar ook nog weleens onnodig verliezen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze maken wel kans, maar op papier is die niet zo groot. Ze staan 11e op de wereldranglijst, dan ben je natuurlijk nooit de topfavoriet. Maar er wordt heel goed gespeeld tot nu toe!
Vanaf nu alles er op zetten om elke set te winnen.quote:
heb je dat geleerd bij de Pijnenburg fabriek?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vanaf nu alles er op zetten om elke set te winnen.
WE winnen GOUD!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef FaroHaviva het volgende:
Schattig hoe Manon het over we heeft
we zijn gewoon goed bezig hier hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef FaroHaviva het volgende:
Zit ze weer bij Mart?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef FaroHaviva het volgende:
Ik vind het vooral sneu dat zij er niet bij kan zijn. Wat mij betreft kan zij het veilig over 'we' hebben.quote:
Nummer 23quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:24 schreef RedFever007 het volgende:
De nummer 12 van USA is ook welzo te oordelen
hier ging iets niet goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:24 schreef markvanrinsum het volgende:
we word gewoon olympisch goud kampioen![]()
Koos zelf voor om zwanger te kunnen worden hequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:24 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu dat zij er niet bij kan zijn. Wat mij betreft kan zij het veilig over 'we' hebben.
Wat ik uit de interviews begreep, was het nogal een moeizaam proces. Dan heb je niet van alles te kiezen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Koos zelf voor om zwanger te kunnen worden he
Oke, doei.quote:
En ook bijna voetbal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef Zwansen het volgende:
Dames volleybal, dames handbal, dames waterpolo, dames hockey, de vrouwen doen het vrij goed laatste jaren.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Wat ik uit de interviews begreep, was het nogal een moeizaam proces. Dan heb je niet van alles te kiezen.
Ja de zwangerschap werd pas na vijf sets binnengehaaldquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Wat ik uit de interviews begreep, was het nogal een moeizaam proces. Dan heb je niet van alles te kiezen.
Waterpolo mag niet meedoen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef Zwansen het volgende:
Dames volleybal, dames handbal, dames waterpolo, dames hockey, de vrouwen doen het vrij goed laatste jaren.
Is ook, maar ik had het Manon gegundquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Ja de zwangerschap werd pas na vijf sets binnengehaald![]()
Maar even serieus, de planning was vervelend, maar ze zijn er iig heel blij. Denk dat dat geluk alles wel overstemd.
Gewoon 3-0 (75-54 ofzo)quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef Evertjan het volgende:
laten we niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is mensen
Nee, maar dit is al meer dan verwacht. Al overdreven bepaalde users het net wel, door te zeggen dat NL waarschijnlijk kansloos was voor überhaupt een set....quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef Evertjan het volgende:
laten we niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is mensen
heb ze al even gegoogled jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:30 schreef Nober het volgende:
Balkesteijn is nummer 6 en dus niet Kamphues, excuses voor het ongemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |