Timing jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:58 schreef heywoodu het volgende:
Topics die vol raken op zulke momenten
Net op tijd een nieuwe
Geen dank ouwe reusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:58 schreef heywoodu het volgende:
Topics die vol raken op zulke momenten
Net op tijd een nieuwe
Ook ja, maar liever Plak.quote:
Dat kun jij wel niet maken, godinnen is wel grammaticaal juist.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goden is voor zowel mannen en vrouwen vind ik, ik maak geen onderscheid.
Bij de handbal ook alquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:59 schreef hhh38 het volgende:
Mooi die Braziliaantjes die voor ons zijn
Jij gaat zeker ook naar de vrouwen-wc?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goden is voor zowel mannen en vrouwen vind ik, ik maak geen onderscheid.
Dat is toch volkomen logisch bij Fylax?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook naar de vrouwen-wc?
En Eredivisie, vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat gaan we nu kijken? Wielrennen?
Genderneutrale wc'squote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Unisex WC's zijn de toekomst!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks boogschietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat gaan we nu kijken? Wielrennen?
Misschien moet je de regels ff doorlezenquote:
3-0quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef skysherrif het volgende:
Wel gek ja, die brazilianen die massaal voor ons zijn. We hebben ze toch met 3 1 verslagen op het wk en hetwk daarvoor met 2 1. Maar ik klaag niet.
Morgen pasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja eredivisie, hoelaat moet AZ? Ben benieuwd of die nu ook flink gaan huishouden hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Mis ik beidequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen pas
Tegelijk met Ajax overigens
Een technische analyse van Dione is ook niet te verwachten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef marcodej het volgende:
Ik vind deze analyse weinig toevoegen, ze herhalen alleen wat we zelf al hebben gezien en dat het geweldig is.
Ik zou, als je toch uitgebreid wil voor- en nabeschouwen, graag een technische analyse willen zien.
komt meer door de tegenstander dan door nl.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef skysherrif het volgende:
Wel gek ja, die brazilianen die massaal voor ons zijn. We hebben ze toch met 3 1 verslagen op het wk en hetwk daarvoor met 2 1. Maar ik klaag niet.
zijn dol op lange blonde damesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:00 schreef marcodej het volgende:
Wel mooi dat de Brazilianen voor ons waren.
Daar zit Flier dan toch voor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een technische analyse van Dione is ook niet te verwachten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:03 schreef Coco98 het volgende:
Tussenstand ADO - GAESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
Dan moet er wel een vraag die richting op gaan. En Dione doet dat nooit.quote:
ik vraag toch om de regels wijsneusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Misschien moet je de regels ff doorlezen
Die zegt tie toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik vraag toch om de regels wijsneus
Dat had je logisch kunnen beredeneren mooiboy.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet ik dat ruiken ofzo gladjakker
N00bs moeten gewoon hun smoel houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet ik dat ruiken ofzo gladjakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |