quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Wout en Steven ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:20 schreef marcodej het volgende:
De NOS doet alsof Dumoulin al opgeeft.
als ze zelf al zeggen dat ze met drie zijn dan is dat wel veelzeggendquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:20 schreef marcodej het volgende:
De NOS doet alsof Dumoulin al opgeeft.
Of Poels heeft het gewoon over de drie anderen ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze zelf al zeggen dat ze met drie zijn dan is dat wel veelzeggend
Kan je een nieuw trauma vanavond ook aan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Uran had die sprint nooit kunnen verliezen.
Wat voor trauma?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je een nieuw trauma vanavond ook aan?
Is bijna niet nodig omdat het een rondje is toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:22 schreef Joezi het volgende:
Misschien kan Tom nog wat bidons halen, dat zou m sieren
Wat maakt dat uit? Hoe komen ze aan een bidon dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Is bijna niet nodig omdat het een rondje is toch?
Waarom zou hijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Poels babbelt met Froome. Dat wordt knechtje spelen.
meestal is er een verzorgingspost bij rondjes zoals op het WK waar je spullen aan kan pakkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Hoe komen ze aan een bidon dan?
Wit-Rusland knecht zowiezo al voor GBquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Poels babbelt met Froome. Dat wordt knechtje spelen.
Je hebt niet altijd tijd of kans iets aan te pakken lijkt mequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meestal is er een verzorgingspost bij rondjes zoals op het WK waar je spullen aan kan pakken
Kuch tijdrit kuchquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Froome ziet trouwens graag een landgenoot winnen, liever dan hijzelf
Dan nog bijna liever Leo van Vliet.quote:
Ik heb het interview net gemist, maar dan moet het wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan nog bijna liever Leo van Vliet.
je moet starten hoorde ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Waarom stapt Dumoulin uberhaupt op dan als ie er toch na een paar km weer mee kapt?
Kazachstanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Joezi het volgende:
Welk land heeft het mooiste wielershirt volgens jullie persoonlijke mening?
Wel zo sportief, anders had iemand anders er kunnen rijden, wellicht kan ie Bauke ff uit de wind houdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Waarom stapt Dumoulin uberhaupt op dan als ie er toch na een paar km weer mee kapt?
Het was een schandalig interview.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het interview net gemist, maar dan moet het wel heel erg zijn
Werd net gezegd, anders mag hij niet mee doen met de tijdrit. Je moet hier opstappen anders mag je de tijdrit niet rijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees hier dat hij mikt op een top10 plaats, dat is vrij ernstig ja moet ik zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was een schandalig interview.
top 10 lijkt me wel het minimale jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:27 schreef Remzz het volgende:
Maar ik vind echt dat je als bondscoach met zo'n team niet kan zeggen dat je voor top 10 gaat.
Dank. Ik had net de stream op staan ipv NPO 1, daar was (uiteraardquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Werd net gezegd, anders mag hij niet mee doen met de tijdrit. Je moet hier opstappen anders mag je de tijdrit niet rijden.
Hun officiele shirt was afgekeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je moet starten om de tijdrit te mogen rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Checkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij moet je in deze rit starten om de tijdrit te mogen rijden, kan iemand dat bevestigen?
Owh, dank!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat je moet starten om de tijdrit te mogen rijden
Dat is absoluut een feitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij moet je in deze rit starten om de tijdrit te mogen rijden, kan iemand dat bevestigen?
quote:
Dat bevestig ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
gelijk, geen geneutraliseerde startquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef TLC het volgende:
Mogen ze gelijk aanvallen of net als in de Tour eerst wachten tot iemand met een vlagje zwaait ?
Zo te zien is het nog even wachten hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef TLC het volgende:
Mogen ze gelijk aanvallen of net als in de Tour eerst wachten tot iemand met een vlagje zwaait ?
Hij was te slaperig om de NOS te woord te staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij de bus uitgewoond vannacht?
owquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelijk, geen geneutraliseerde start
God mag weten wat hij uitspookte vannacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij was te slaperig om de NOS te woord te staan
Ik vind dit tenue ook maar erg matigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:33 schreef BobW het volgende:
Waarom rijden die Nederlanders niet in volledig oranje?
Ik durf het eigenlijk niet zeggen maar ik heb een glaasje melk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even wat te drinken inschenken. Met een blokje ijs.
Ik heb juist een bakje theequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even wat te drinken inschenken. Met een blokje ijs.
Lekker. Die bewaar ik voor vannacht, bij mijn pizza.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet zeggen maar ik heb een glaasje melk.
Beterschapquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het feest denk ik missen jongens. Mani is in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking.
Hij doet dat uit voorzorg....quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Dumoulin vroeg gaat afstappen is wel weer symptomisch voor het Nederlandse ploegrijden dit seizoen. Met andere woorden: dat renners op zichzelf zijn aangewezen.
Vraag me af wat t gaat worden in de tijdrit als je hier snel moet afstappen..
aiiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het feest denk ik missen jongens. Mani is in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking.
Als je van te voren mocht kiezen had Dumoulin hier nooit voor gekozen en alleen de tijdrit gereden. Helaas zijn er regels dat je hier moet startenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Dumoulin vroeg gaat afstappen is wel weer symptomisch voor het Nederlandse ploegrijden dit seizoen. Met andere woorden: dat renners op zichzelf zijn aangewezen.
Vraag me af wat t gaat worden in de tijdrit als je hier snel moet afstappen..
Livestream op website NOSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
Moeten we nu naar het boogschiettopic? Dit worden chaotische dagen
FF zappen naar den Belgquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
Ah ja, natuurlijk. Al is Joris van den Berg wel een genot om naar te luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Het is beter zonder Herbert en Maartenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:40 schreef tjaptjoep het volgende:
Waarom geen live commentaar bij NOS.nl? Godverdomme.
Je kunt ook streamenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:39 schreef Tagliano het volgende:
Wellicht maar hij heeft nauwelijks op een serieus niveau gereden na zijn val. Dat is ook een stukje voorbereiding voor Rio..quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:40 schreef Coco98 het volgende:
Eindstand handboogschieten:Waar heb ik die uitslag eerder gezien ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Ja. Waar rijdt TeamNL op eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Movistar en Katusha rijden toch beide op Canyon?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar heb ik die uitslag eerder gezien ?
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:43 schreef tjaptjoep het volgende:
Dus Herbert en Ducrot zijn ingevlogen om 20 min commentaar te doen?
Trek, Bianchi, Pinarello, Giantquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja. Waar rijdt TeamNL op eigenlijk?
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:35:26Ben zelf nooit verder geraakt dan de wegwedstrijd van het Olympic Test Event. Maar deze anekdote uit die koers ga ik jullie niet onthouden: reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:36:59Na een halfuur koers zag Cadel Evans de shirts van de Mongoolse selectie. Prachtig, met allerlei kleuren en symbolen erop. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:37:53Cadel bleek een shirtjesverzamelaar. Hij ging naast een vd Mongolen fietsen en vroeg m of ie wilde ruilen na de koers. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:39:08De Mongool begreep er geen snars van. Hij sprak geen woord Engels. Cadel probeerde het toen met gebarentaal uit te leggen. Geen slim idee. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:40:28Want toen Cadel het shirt van de Mongool heel even vastpakte werd de Mongool woedend. Hij sloeg Evans bijna van de fiets. reageer retweet
Cadeltwitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:41:39Cadel reed daarna urenlang achterin het peloton, ver van de Mongool. Als een bibberend katje. reageer retweet
Aha, dus niet één sponsor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Trek, Bianchi, Pinarello, Giant
Zes tweets van Zonneveld in één post, jij durftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:44 schreef TheArt het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:35:26Ben zelf nooit verder geraakt dan de wegwedstrijd van het Olympic Test Event. Maar deze anekdote uit die koers ga ik jullie niet onthouden: reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:36:59Na een halfuur koers zag Cadel Evans de shirts van de Mongoolse selectie. Prachtig, met allerlei kleuren en symbolen erop. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:37:53Cadel bleek een shirtjesverzamelaar. Hij ging naast een vd Mongolen fietsen en vroeg m of ie wilde ruilen na de koers. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:39:08De Mongool begreep er geen snars van. Hij sprak geen woord Engels. Cadel probeerde het toen met gebarentaal uit te leggen. Geen slim idee. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:40:28Want toen Cadel het shirt van de Mongool heel even vastpakte werd de Mongool woedend. Hij sloeg Evans bijna van de fiets. reageer retweet
Cadeltwitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 14:41:39Cadel reed daarna urenlang achterin het peloton, ver van de Mongool. Als een bibberend katje. reageer retweet
Voor dit verhaal van Cadel wilde ik wel een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zes tweets van Zonneveld in één post, jij durft
Smikkel ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:46 schreef Pedroso het volgende:
Met onze snikkel tegen de muur lopen ? Zei Wuyts dat nou ?
Op de belgquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:48 schreef Syntix het volgende:
Herbert en Maarten laten overvliegen vanuit NL, maar niet laten werken voor hun geldgvd zeg NOS
Waar is er wel commentaar (Engels/vlaams/NL)?
Op BBC geven Michel en José commentaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:48 schreef Syntix het volgende:
Herbert en Maarten laten overvliegen vanuit NL, maar niet laten werken voor hun geldgvd zeg NOS
NPO 1. Als er wielrennen isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:48 schreef Syntix het volgende:
Ja, de NOS is kut en dat moeten ze weten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:50 schreef Pedroso het volgende:
Gaan we nu continu zeiken op de NOS ? Geniet gewoon van de OS, is een veel beter plan.
Dit was al het planquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:51 schreef Momo... het volgende:
Dit geeft me geen goed gevoel ,. je zou toch denken dat 50 - 100 km wel een goede training zou zijn.
Nu tot 15u, daarna ook weer de laatste 100 km of zo. En op de livestream kan je continu meevolgen:quote:
Dan moet je dat tegen de NOS zeggen en niet op het FOK! forumquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, de NOS is kut en dat moeten ze weten.
Oke mooi. Ik dacht dat je deze gwn kon skippen maar je moest blijkbaar wel startenquote:
Dat moet ie met de tijdrit ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Bovendien moeten ze zo over kasseien, dat moet Tom niet hebben nu.
Dit was al het plan, kunnen meerdere redenen voor zijn; energie besparen, de kasseien komen wellicht vroeg (ik weet niet precies waar die liggen) en geen zin in gedrang in pelotonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel snel, 100 k meerijden kan toch geen kwaad?
Ja, dus?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet ie met de tijdrit ook
Nee. Dan rijden ze er naast over een geasfalteerd stuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Toch niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij teert gewoon op suuuuuuuperrrrrcompensatie van de Tour, je kan de km's ook maken op rollerbankquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Pedroso het volgende:
Toch geen voordeel om vroeg te stoppen, denk dat je nog de nodige harde km moet maken om in de tijdrit top te zijn.
Volgens mij zeiden ze dat op de NOS. Misschien niet goed gehoordquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Dan rijden ze er naast over een geasfalteerd stuk.
Ja, ik snap ook niet dat hij zo snel al stopt. Doe dan 50 km of zo. Of beginnen die kasseien zo snel al?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Pedroso het volgende:
Toch geen voordeel om vroeg te stoppen, denk dat je nog de nodige harde km moet maken om in de tijdrit top te zijn.
Dat mogen ze niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Syntix het volgende:
Sporza heeft wel een livestream maar zend niks uit in NL
Hij gaat straks gewoon op de rollerbank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk dat het allemaal wat tegenvalt, berichten werden gedurende de week steeds slechter. En dit doe je niet voor niks. Begin van de week zei hij nog dat hij niks kapot kon maken, en dat het puur pijn verbijten ging worden. Twee dagen terug bleef hij ook nog steeds op zowel de wegrit als tijdrit richten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het was vooraf aangekondigd hoor. Geen risico's, alles op woensdag.
Ik heb weinig vertrouwen in de tijdrit op deze manier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wat tegenvalt, berichten werden gedurende de week steeds slechter. En dit doe je niet voor niks. Begin van de week zei hij nog dat hij niks kapot kon maken, en dat het puur pijn verbijten ging worden. Twee dagen terug bleef hij ook nog steeds op zowel de wegrit als tijdrit richten.
http://nos.nl/rio2016/vid(...)at-het-goedkomt.htmlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze dat op de NOS. Misschien niet goed gehoord
De berichten werden juist weer beter. Hij was aan het einde toch wel weer positief hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wat tegenvalt, berichten werden gedurende de week steeds slechter. En dit doe je niet voor niks. Begin van de week zei hij nog dat hij niks kapot kon maken, en dat het puur pijn verbijten ging worden. Twee dagen terug bleef hij ook nog steeds op zowel de wegrit als tijdrit richten.
Je kunt toch online met horizon kijken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Syntix het volgende:
Nos.nlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt toch online met horizon kijken?
Pijnstiller erbijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
De berichten werden juist weer beter. Hij was aan het einde toch wel weer positief hoor.
Het gaat gewoon om de tijdrit. Met een breuk kan je nog wel een uur knallen en aan je stuur trekken en de pijn verbijten.
Ik denk dat het ook tegen gaat vallen al zou een podiumplek nog wel prachtig zijn. De basis heeft hij nog wel, maar ik weet niet of hij met zo'n pols nog wel de ideale houding kan volhouden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in de tijdrit op deze manier.
Tja, is toch anders. Is toch een verschil dat ie met 1 minuut voorsprong de tijdrit wint ipv 2 minuten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij teert gewoon op suuuuuuuperrrrrcompensatie van de Tour, je kan de km's ook maken op rollerbank
Je kunt toch gewoon de livestream van de grote boze NOS kijken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:53 schreef Syntix het volgende:
Niet te zwaar aan tillen. Ontzettend slim om af te stappen energie sparen. Trainen kan op de rollerbank ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook tegen gaat vallen al zou een podiumplek nog wel prachtig zijn. De basis heeft hij nog wel, maar ik weet niet of hij met zo'n pols nog wel de ideale houding kan volhouden.
Winst is winst, lekker boeiend. Al is het met 1 secondequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, is toch anders. Is toch een verschil dat ie met 1 minuut voorsprong de tijdrit wint ipv 2 minuten.
En dan zelf commentaar gevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de livestream van de grote boze NOS kijken?
Beter? Na het criterium bleek het te vroeg maar was het alleen nog stijfheid, in Rio deed het opeens weer pijn en moest hij twee dagen op de rollen doorbrengen en rustig aan doen. Nu zo snel stoppen, terwijl je eerder in de week nog aangeeft dat hij zo lang mogelijk door wil rijden, is ook geen goed teken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
De berichten werden juist weer beter. Hij was aan het einde toch wel weer positief hoor.
Het gaat gewoon om de tijdrit. Met een breuk kan je nog wel een uur knallen en aan je stuur trekken en de pijn verbijten.
Kan, maar er is geen commentaar. Of betalen we Herbert en Maarten om daar heen te gaan en lekker niks te doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Of via een omweg voor een Belgisch IP-adres zorgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Commentaar is meestal toch een beetje hersenloos gezwetsquote:
Mooi voor ons. Laat ze maar beulen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef TheArt het volgende:
Interessant scenario. Geen enkele van de grote blokken, op Colombia na, mee. De Britten, Spanjaarden, Italianen en Fransen mogen het werk gaan doen.
Bedankt Hans, lekker kort ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Beter? Na het criterium bleek het te vroeg maar was het alleen nog stijfheid, in Rio deed het opeens weer pijn en moest hij twee dagen op de rollen doorbrengen en rustig aan doen. Nu zo snel stoppen, terwijl je eerder in de week nog aangeeft dat hij zo lang mogelijk door wil rijden, is ook geen goed teken.
Goed = goed en fout = foutquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Winst is winst, lekker boeiend. Al is het met 1 seconde
Ik vind het wel wat hebben zo zonder commentaar, voetbal ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Commentaar is meestal toch een beetje hersenloos gezwets
Daarom, met 3 man is het legitiem om het werk aan de andere landen over te laten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef TheArt het volgende:
Interessant scenario. Geen enkele van de grote blokken, op Colombia na, mee. De Britten, Spanjaarden, Italianen en Fransen mogen het werk gaan doen.
Stannard op kop samen met Vasil en het is zo dicht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:57 schreef TheArt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |