quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Wout en Steven ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:20 schreef marcodej het volgende:
De NOS doet alsof Dumoulin al opgeeft.
als ze zelf al zeggen dat ze met drie zijn dan is dat wel veelzeggendquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:20 schreef marcodej het volgende:
De NOS doet alsof Dumoulin al opgeeft.
Of Poels heeft het gewoon over de drie anderen ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze zelf al zeggen dat ze met drie zijn dan is dat wel veelzeggend
Kan je een nieuw trauma vanavond ook aan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Uran had die sprint nooit kunnen verliezen.
Wat voor trauma?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je een nieuw trauma vanavond ook aan?
Is bijna niet nodig omdat het een rondje is toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:22 schreef Joezi het volgende:
Misschien kan Tom nog wat bidons halen, dat zou m sieren
Wat maakt dat uit? Hoe komen ze aan een bidon dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Is bijna niet nodig omdat het een rondje is toch?
Waarom zou hijquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Poels babbelt met Froome. Dat wordt knechtje spelen.
meestal is er een verzorgingspost bij rondjes zoals op het WK waar je spullen aan kan pakkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Hoe komen ze aan een bidon dan?
Wit-Rusland knecht zowiezo al voor GBquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Poels babbelt met Froome. Dat wordt knechtje spelen.
Je hebt niet altijd tijd of kans iets aan te pakken lijkt mequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meestal is er een verzorgingspost bij rondjes zoals op het WK waar je spullen aan kan pakken
Kuch tijdrit kuchquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Froome ziet trouwens graag een landgenoot winnen, liever dan hijzelf
Dan nog bijna liever Leo van Vliet.quote:
Ik heb het interview net gemist, maar dan moet het wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan nog bijna liever Leo van Vliet.
je moet starten hoorde ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Waarom stapt Dumoulin uberhaupt op dan als ie er toch na een paar km weer mee kapt?
Kazachstanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Joezi het volgende:
Welk land heeft het mooiste wielershirt volgens jullie persoonlijke mening?
Wel zo sportief, anders had iemand anders er kunnen rijden, wellicht kan ie Bauke ff uit de wind houdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Waarom stapt Dumoulin uberhaupt op dan als ie er toch na een paar km weer mee kapt?
Het was een schandalig interview.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het interview net gemist, maar dan moet het wel heel erg zijn
Werd net gezegd, anders mag hij niet mee doen met de tijdrit. Je moet hier opstappen anders mag je de tijdrit niet rijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees hier dat hij mikt op een top10 plaats, dat is vrij ernstig ja moet ik zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was een schandalig interview.
top 10 lijkt me wel het minimale jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:27 schreef Remzz het volgende:
Maar ik vind echt dat je als bondscoach met zo'n team niet kan zeggen dat je voor top 10 gaat.
Dank. Ik had net de stream op staan ipv NPO 1, daar was (uiteraardquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Werd net gezegd, anders mag hij niet mee doen met de tijdrit. Je moet hier opstappen anders mag je de tijdrit niet rijden.
Hun officiele shirt was afgekeurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je moet starten om de tijdrit te mogen rijdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Checkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij moet je in deze rit starten om de tijdrit te mogen rijden, kan iemand dat bevestigen?
Owh, dank!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat je moet starten om de tijdrit te mogen rijden
Dat is absoluut een feitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij moet je in deze rit starten om de tijdrit te mogen rijden, kan iemand dat bevestigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |