abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164278482
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 19:24 schreef zozozozo het volgende:
Wees blij dat ts hier een topic over opent. De media kleurt alles enorm toch? Neemt niet weg dat als je een alleenstaande statushouder naast je krijgt wonen die uit een land komt waarbij de positie van de vrouw toch wat anders is dan hier in NL je als alleenstaande vrouw toch wel even achter de oren krabt puur om het feit dat ze zich daar dan niet prettig bij voelt (al dan niet terecht)
Precies wat ik bedoel, en misschien niet terecht. Maar ik denk er dus wel over na. Maar ze worden toch wel bijgeschoold over normen en waarden in Nederland? Ik ben echt niet racistisch, maar als vrouw alleen wil je je wel veilig voelen. En je hoort nou eenmaal veel in de media over testosteronbommen enzovoort (niet mijn woorden). Eigenlijk maken de media mij bang
pi_164278543
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 19:37 schreef Baas_bas het volgende:
Niet over je heen laten lopen bij die gasten. Desnoods ff een grote vriend van je uitnodigen die ook even meekomt kennismaken :P
Goeie tip dus een beetje bitchie gedragen. Laten zien dat je niet bang bent. Niet met je laat sollen ofzoiets;)?
pi_164278928
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 20:34 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

Goeie tip dus een beetje bitchie gedragen. Laten zien dat je niet bang bent. Niet met je laat sollen ofzoiets;)?
ja maar ook weer niet te agressief
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164281342
quote:

[..]

Want bij autochtonen laat je wel met je sollen? :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164281444
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee ook niet.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 21:57:57 #56
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_164281574
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En je Hollandse buur begroet je ook als een enorme bitch uiteraard.....
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_164281707
quote:

[..]

Wat dacht je van gewoon vriendelijk zijn?
Spoilers!
pi_164281767
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

En je Hollandse buur begroet je ook als een enorme bitch uiteraard.....
Niet een enorme bitch. Maar je zou toch bijvoorbeeld de indruk kunnen maken dat je wel in bent voor een verzetje. Dat zij bijvoorbeeld lachen of in een strak jurkje lopen interpreteren als dat ze aan je mogen komen. Dat kan toch verschil zijn in normen en waarden. Met die cultuur enzo.
pi_164281799
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 21:54 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

Nee ook niet.
Maar er zijn dus wel Nederlanders waarbij je ervoor moet zorgen dat je niet met je laat sollen?

Wel moeilijk hoor, blijkbaar is het stempel statushouder niet synoniem aan bepaald gedrag, sommige Nederlanders doen dat ook :o
En misschien.... zijn er statushouders die zich sociaal gedragen :o

:')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164281807
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat dacht je van gewoon vriendelijk zijn?
Ja klopt maar zou toch kunnen dat zij dat interpreteren als dat je ze leuk vind?
pi_164281843
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

Niet een enorme bitch. Maar je zou toch bijvoorbeeld de indruk kunnen maken dat je wel in bent voor een verzetje. Dat zij bijvoorbeeld lachen of in een strak jurkje lopen interpreteren als dat ze aan je mogen komen. Dat kan toch verschil zijn in normen en waarden. Met die cultuur enzo.
Definieer 'die cultuur' .
pi_164281857
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Definieer 'die cultuur' .
Een land in Afrika
pi_164281858
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:05 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

Ja klopt maar zou toch kunnen dat zij dat interpreteren als dat je ze leuk vind?
Moet je eens een paar topics lezen in R&P. Dat heeft helemaal niks met afkomst te maken, maar meer met hoe de schroefjes in je hoofd zijn verbonden.
pi_164281888
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

Een land in Afrika
O ja, want alle landen op het continent Afrika hebben precies dezelfde cultuur. Hoe kon ik het vergeten?
Eigenlijk net als in Europa. Zoveel verschil zit er niet tussen Italianen, russen en nederlanders. :Y
pi_164281914
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Moet je eens een paar topics lezen in R&P. Dat heeft helemaal niks met afkomst te maken, maar meer met hoe de schroefjes in je hoofd zijn verbonden.
Deze topic bedoel je?
Bedoel je dat het een probleem is met de schroefjes in mijn hoofd
pi_164281947
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:05 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

En dat is een reden om nooit aardig te doen tegen iemand met een kleurtje? Voor het geval hij jou ook aardig vindt?
Dan laat je toch gewoon op een normale manier weten dat hij je verkeerd begrepen heeft. Zoals je ook bij een Nederlandse man zou doen. Je maakt je echt druk om niets hoor.
Spoilers!
pi_164281973
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O ja, want alle landen op het continent Afrika hebben precies dezelfde cultuur. Hoe kon ik het vergeten?
Eigenlijk net als in Europa. Zoveel verschil zit er niet tussen Italianen, russen en nederlanders. :Y
Ja ik weet niet precies welk land. Excuse me. Dat vind ik ook nogal brutaal staan om dat gelijk te vragen. Maar het is iig iemand uit Afrika.
pi_164282022
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En dat is een reden om nooit aardig te doen tegen iemand met een kleurtje? Voor het geval hij jou ook aardig vindt?
Dan laat je toch gewoon op een normale manier weten dat hij je verkeerd begrepen heeft. Zoals je ook bij een Nederlandse man zou doen. Je maakt je echt druk om niets hoor.
Oh gelukkig;)
pi_164282059
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

Deze topic bedoel je?
Bedoel je dat het een probleem is met de schroefjes in mijn hoofd
Nee. Ik bedoel topics in het subforum Relatie en Psychologie. Daar zitten users die signalen die de ander geeft op een andere manier oppikken dan het gros van de bevolking.
Hoe het met jouw hoofd zit weet ik niet, maar je komt op me over als naief, beïnvloedbaar door de media en niet echt geneigd om in de praktijk te gaan onderzoeken of al die angsten die in je hoofd zitten eigenlijk wel enige vorm van waarheid bevatten.

Waarom jij dit topic in Klussen en Wonen hebt geopend is me eerlijk gezegd ook een raadsel, maar volgens mij ben je nieuw en heb je de inhoudsopgaves van de subfora niet goed gelezen. No worries. Een modje komt hem vast wel verplaatsen.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 22:13:46 #70
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_164282074
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

Lieve schat, ik snap je onderbuikgevoel heus wel. Wat de boer niet kent, dat vreet-ie niet. Maar het is ireëel, onrealistisch en je reinste racisme om te veronderstellen dat iedere alleenstaande statushouder onmiddellijk bij jou in je broek wil. Hier ben je bij een Hollandse gozer ook niet bang voor, dat is wat we je proberen duidelijk te maken.

Wat jij moet is je niet aanstellen, en op basis van rationele, realistische argumenten bepalen of het huis in kwestie wel of niet iets voor je is. Dat heeft niets, maar dan ook echt helemaal NIETS met al of niet statushouders en een cultuur te maken.

Hier in Nederland trekken we korte rokjes aan als we dat willen en zijn we vriendelijk tegen mensen (over het algemeen). Maar je oogst wat je zaait: mensen als een bitch benaderen is over het algemeen DE manier om ruzie te krijgen: ongeacht afkomst reageren heel veel mensen daar slecht op.

Als je bang bent voor de "islamitische cultuur": lees je erover in, of contacteer me per PM. Zit als vriendin van de zoon van een bekeerde moslim tot in mijn oksels in de Islam, en ik draag zelf ook een hoofddoek, al ben ik geen moslima.

Maar kom op: je snapt toch zelf hopelijk wel hoe extreem polariserend en belachelijk je argumenten zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door Mucha-Girl op 06-08-2016 22:20:22 ]
goede FOK!ster jij _0_
pi_164282139
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Meiss1989 het volgende:

[..]

Ja ik weet niet precies welk land. Excuse me. Dat vind ik ook nogal brutaal staan om dat gelijk te vragen. Maar het is iig iemand uit Afrika.
Dan weet je toch ook niet of deze persoon iemand is die meteen de kleren van je lijf rukt als je naar hem lacht?
Ja, ik overdrijf, maar je weet werkelijk NIETS van die persoon maar dicht hem wel al allerlei hele nare eigenschappen toe. Vanuit ongegronde angst.
pi_164282210
Ik vind dit ook meer een R&P topic.

En TS komt inderdaad over als iemand die bang is voor alles wat zij als vreemd ervaart. En dat is natuurlijk lastig. Vooral als het je zo bang maakt dat je als afweer "bitchy" gaat doen. Daar hebben andere, in dit geval vaak kwetsbare, mensen last van en dat lijkt me onwenselijk.
Spoilers!
pi_164282373
Nou, het is wel duidelijk uit welke hoek de laatste bijdragen komen (cat22 en mucha-girl). Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken. Ts voelt zich er nu eenmaal niet goed bij als ze naast een statushouder komt te wonen. Ts is niet helemaal gelukkig in haar woordkeuze maar geloof niet dat ze hier bewust de racust wil uithangen. Ze hangt bij jullie nog net niet aan de hoogste boom. Je ogen overal voor sluiten is ook niet terecht...... ;)
pi_164282438
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef zozozozo het volgende:
Nou, het is wel duidelijk uit welke hoek de laatste bijdragen komen. Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken. Ts voelt zich er nu eenmaal niet goed bij als ze naast een statushouder komt te wonen. Ts is niet helemaal gelukkig in haar woordkeuze maar geloof niet dat ze hier bewust de racust wil uithangen. Ze hangt bij jullie nog net niet aan de hoogste boom. Je ogen overal voor sluiten is ook niet terecht...... ;)
Als TS ook een topic zou openen als ze naast een autochtoon zou komen wonen dan zou ik je helemaal gelijk geven. Alleen denk ik dat dat niet zo snel gaat gebeuren 'want je weet immers al hoe die mensen zijn, ons kent ons'.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 22:24:06 #75
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_164282474
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef zozozozo het volgende:
Nou, het is wel duidelijk uit welke hoek de laatste bijdragen komen (cat22 en mucha-girl). Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken. Ts voelt zich er nu eenmaal niet goed bij als ze naast een statushouder komt te wonen. Ts is niet helemaal gelukkig in haar woordkeuze maar geloof niet dat ze hier bewust de racust wil uithangen. Ze hangt bij jullie nog net niet aan de hoogste boom. Je ogen overal voor sluiten is ook niet terecht...... ;)
Eens met dat laatste: geef ook aan dat ik haar gevoelens begrijp, maar ik vind wel dat ze rationeel en realistisch moet blijven.

Ophangen aan de hoogste boom doen we alleen met kerstballen, niet met FOK!-ers, beloofd :-)
goede FOK!ster jij _0_
pi_164282548
Volgens mij wordt hier vergeten dat de maatschappij uit mensen bestaat die niet allemaal hetzelfde niveau hebben. Nogmaals TS bedoelt het niet verkeerd maar jullie blazen het zo op terwijl dat helemaal niet haar bedoeling is. Dat argument over het'bitchgedrag' wordt door en andere fokker geopperd, zij wordt nu er op aan gekeken. Kom op zeg, geef haar een beetje credits
pi_164282624
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef zozozozo het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt met "hoek" en "ogen overal voor sluiten" maar dat lijkt me ook niet relevant verder.

Je hebt er wel gelijk in dat TS zich niet prettig voelt bij zo'n buurman. Het lijkt me voor haar beter om het huis niet te nemen.

Toch wil ik haar wel aanraden om niet expres onaardig te doen tegen onbekenden van welke kleur dan ook. Dat is gewoon lullig.
Spoilers!
pi_164283382
Jullie denken maar wat je wilt. Maar ik ben echt niet racistisch. Heb altijd goede contacten gehad met allochtonen en ben altijd aardig voor ze. Maarja kan toch ook dat voor hun aardig overkomt als jij ze leuk vind. Zag pas ook in een programma dat zij respect laten zien door mensen niet in de ogen te kijken. Terwijl het bij ons onbetrouwbaar over komt als mensen niet aankijkt tijdens een gesprek.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:00:42 #79
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_164283641
En weer even met de bezem erdoor. :) Niks mis met een discussie, maar blijf vriendelijk. ^O^
Share your talent, move the world.
pi_164283701
En ik heb wel ervaring met andere allochtonen. Maar niet met deze soort ..cultuur. Dus ja misschien is het idd.. wat de boer niet kent. .
pi_164283749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef Meiss1989 het volgende:
En ik heb wel ervaring met andere allochtonen. Maar niet met deze soort ..cultuur. Dus ja misschien is het idd.. wat de boer niet kent. .
lekker op de boerderij blijven dan maar :7
pi_164283754
De mensen die deze vraag als racistisch beschouwen weten overduidelijk de definitie van racisme niet.

Hoe triest ben je om de vraag van ts te gaan beschouwen als "nog nooit zo'n racistische vraag gezien".
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:05:06 #83
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164283767
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Meiss1989 het volgende:
Het is helemaal niet racistisch bedoelt.
Laat je niks aanpraten.

Ik zou het niet doen. Better safe than sorry.

Als je eventueel weg wilt zal het met spoed zijn maar dan ben je je rechten al kwijt.
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 23:07:18 #84
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164283840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Meiss1989 het volgende:
Zag pas ook in een programma dat zij respect laten zien door mensen niet in de ogen te kijken
Dat is om geen agressie op te wekken dat je geen oogcontact moet maken.
  zondag 7 augustus 2016 @ 00:51:17 #85
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_164286589
Topic verplaatst naar R&P, het komt daar meer tot z'n recht dan bij ons. :)
Share your talent, move the world.
  zondag 7 augustus 2016 @ 01:13:28 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164287098
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Mucha-Girl het volgende:
Is het verstandig als alleenstaande vrouw naast een alleenstaande statushouder te gaan wonen?

Zelden een vraag gezien die zo openlijk racistisch was. Wat is je bezwaar tegen een statushouder ten opzichte van een willekeurige Hollandse alleenstaande knul?
Grotere kans op problemen natuurlijk.
  zondag 7 augustus 2016 @ 01:18:42 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164287193
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 19:24 schreef zozozozo het volgende:
Wees blij dat ts hier een topic over opent. De media kleurt alles enorm toch? Neemt niet weg dat als je een alleenstaande statushouder naast je krijgt wonen die uit een land komt waarbij de positie van de vrouw toch wat anders is dan hier in NL je als alleenstaande vrouw toch wel even achter de oren krabt puur om het feit dat ze zich daar dan niet prettig bij voelt (al dan niet terecht)
Dat dus. Al die moraalridders in dit topic :')
  zondag 7 augustus 2016 @ 01:22:08 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164287249
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Lieve schat, ik snap je onderbuikgevoel heus wel. Wat de boer niet kent, dat vreet-ie niet. Maar het is ireëel, onrealistisch en je reinste racisme om te veronderstellen dat iedere alleenstaande statushouder onmiddellijk bij jou in je broek wil. Hier ben je bij een Hollandse gozer ook niet bang voor, dat is wat we je proberen duidelijk te maken.

Wat jij moet is je niet aanstellen, en op basis van rationele, realistische argumenten bepalen of het huis in kwestie wel of niet iets voor je is. Dat heeft niets, maar dan ook echt helemaal NIETS met al of niet statushouders en een cultuur te maken.

Hier in Nederland trekken we korte rokjes aan als we dat willen en zijn we vriendelijk tegen mensen (over het algemeen). Maar je oogst wat je zaait: mensen als een bitch benaderen is over het algemeen DE manier om ruzie te krijgen: ongeacht afkomst reageren heel veel mensen daar slecht op.

Als je bang bent voor de "islamitische cultuur": lees je erover in, of contacteer me per PM. Zit als vriendin van de zoon van een bekeerde moslim tot in mijn oksels in de Islam, en ik draag zelf ook een hoofddoek, al ben ik geen moslima.

Maar kom op: je snapt toch zelf hopelijk wel hoe extreem polariserend en belachelijk je argumenten zijn?
Hoe haal je het in je hoofd om zo'n verhaal neer te plempen, enkel omdat TS een niet meer dan terechte vraag stelt. TS verwoordt het misschien wat ongelukkig, maar als je enigszins tussen de regels door kunt lezen zie ook jij vast wel dat dit niks met rascisme te maken heeft.

Daarnaast is het statistisch gewoon aantoonbaar dat er meer problemen zijn met asielzoekers. Of zou het puur toeval zijn, al die aanrandingen in bijvoorbeeld Keulen, Darnstadt of Almere? En wat te denken van dit http://www.ad.nl/buitenla(...)erscentrum~a147393f/ ?

Niet zo gek dus dat TS deze vraag stelt toch?

[ Bericht 9% gewijzigd door leolinedance op 07-08-2016 01:41:40 ]
pi_164287512
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 23:04 schreef SOG het volgende:
Hoe triest ben je om de vraag van ts te gaan beschouwen als "nog nooit zo'n racistische vraag gezien".
Ja nogal, sowieso alsof statushouder een ras is :') je zou het hooguit xenofoob kunnen noemen, maar wat mij betreft is het gewoon een normale vraag van TS. Helemaal gezien alle problemen rondom asielzoekers, waarvan waarschijnlijk ook nog een deel ook niet eens door de media wordt verslagen.
  zondag 7 augustus 2016 @ 01:50:26 #90
66083 Platina
78th Element
pi_164287785
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dit gaat over Kaukasiërs dan zeker platina? ts is gewoon bang voor moslim-buren

ts :r
Misschien moet je even opzoeken wat de definitie is van racisme. Met je :') smiley.
  zondag 7 augustus 2016 @ 08:51:23 #91
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_164290478
We zijn allemaal statushouders.

Een geboren en getogen Nederlands gezin kan net zo goed voor overlast of onveiligheid zorgen.

Ik zou het gewoon onbevangen afwachten en na een paar maanden je oordeel hebben op basis van wat echt is, niet bij voorbaat op basis van je onderbuik.
  zondag 7 augustus 2016 @ 08:57:54 #92
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_164290519
Dus door een rokje te dragen of een keer te lachen geef je iemand het idee dat je wel meer wilt? En het krampachtig blijven melden dat het vooral niet racistisch bedoeld is maakt het er ook niet beter op.

Zijn er ook objectieve gronden om het huis wel of niet te nemen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 7 augustus 2016 @ 09:01:40 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164290533
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Meiss1989 het volgende:
Jullie denken maar wat je wilt. Maar ik ben echt niet racistisch. Heb altijd goede contacten gehad met allochtonen en ben altijd aardig voor ze. Maarja kan toch ook dat voor hun aardig overkomt als jij ze leuk vind. Zag pas ook in een programma dat zij respect laten zien door mensen niet in de ogen te kijken. Terwijl het bij ons onbetrouwbaar over komt als mensen niet aankijkt tijdens een gesprek.
Zij, dat zijn die mensen (nou ja, mensen) uit Allochtonië?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164290576
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 01:22 schreef leolinedance het volgende:

Niet zo gek dus dat TS deze vraag stelt toch?
nou best wel, tenzij deze user ergens in oost Groningen woont en nooit buiten komt.
Of dat het een account is die alleen aangemaakt om een beetje te rellen
  zondag 7 augustus 2016 @ 09:08:37 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164290581
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 09:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

nou best wel, tenzij deze user ergens in oost Groningen woont en nooit buiten komt.
Of dat het een account is die alleen aangemaakt om een beetje te rellen
Grote onzin, het is een hele normale vraag. Als zelfs dit al als rascisme wordt gezien gaat het land echt naar de klote :')

quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 01:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja nogal, sowieso alsof statushouder een ras is :') je zou het hooguit xenofoob kunnen noemen, maar wat mij betreft is het gewoon een normale vraag van TS. Helemaal gezien alle problemen rondom asielzoekers, waarvan waarschijnlijk ook nog een deel ook niet eens door de media wordt verslagen.
Dat dus.

We worden al opgescheept met vele gelukszoekers die, naast dat ze veel geld kosten, ook nog eens een hoop ellende veroorzaken. En als je dan eens terecht zo'n vraag stelt zoals TS doet krijg je nagenoeg geen antwoorden maar vooral een berg gezeik over je heen :')

[ Bericht 22% gewijzigd door leolinedance op 07-08-2016 09:13:43 ]
pi_164290593
De moraalpolitie is ook weer aanwezig hoor :{w

Ik begrijp de twijfels van TS. En als ik een alleenstaande vrouw was, zou ik rustig verder kijken naar een andere woning.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  zondag 7 augustus 2016 @ 09:10:44 #97
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_164290597
quote:
5s.gif Op zondag 7 augustus 2016 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij, dat zijn die mensen (nou ja, mensen) uit Allochtonië?
Allochtonie? Dat land ken ik niet....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 7 augustus 2016 @ 09:14:21 #98
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164290625
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 09:10 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Allochtonie? Dat land ken ik niet....
Copycat denkt grappig te zijn.
pi_164290651
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 09:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
De moraalpolitie is ook weer aanwezig hoor :{w

de PVV fanboys ook. Dus?
Ik zou deze user ook adviseren om bij moeders te blijven, dus eigenlijk zijn we het eens
  zondag 7 augustus 2016 @ 09:28:52 #100
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164290739
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 09:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

de PVV fanboys ook. Dus?
Ik zou deze user ook adviseren om bij moeders te blijven, dus eigenlijk zijn we het eens
Ik zou jou adviseren om minder naïef te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')