Dat dus. Ik heb jarenlang naast statushouders gewoond en nooit problemen gehad. Totdat ze weg gingen en Sjonnie en Anita er in trokken....quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:46 schreef bamibij het volgende:
Zelden zo'n racistische vraag gezien. En dan nog zeggen 'is niet racistisch bedoeld'.
Ik hoop dat je de woning niet neemt en uiteindelijk naast roomsblanke tokkies komt te wonen.
TS
Tsja. Maar dat is het wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:32 schreef Meiss1989 het volgende:
Het is helemaal niet racistisch bedoelt.
Ik heb even de memo gemist waarin staat dat iedere statushouder een andere huidskleur heeft dan TS.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:46 schreef bamibij het volgende:
Zelden zo'n racistische vraag gezien. En dan nog zeggen 'is niet racistisch bedoeld'.
Ik hoop dat je de woning niet neemt en uiteindelijk naast roomsblanke tokkies komt te wonen.
TS
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:29 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb even de memo gemist waarin staat dat iedere statushouder een andere huidskleur heeft dan TS.
Dit gaat over Kaukasiėrs dan zeker platina? ts is gewoon bang voor moslim-burenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:36 schreef Meiss1989 het volgende:
[..]
Omdat er de laatste tijd veel over in het nieuws is.. zoals wat in Duitsland is gebeurt met jaarwisseling.
ze kunnen ook net iets blijer zijn met wonen in een vrij,welvarend, oorlogsvrij land dan Sjonnie de Frikandelvreter. Je weet het nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:49 schreef Redcoon het volgende:
Tja, lastig.
Vluchtelingen zijn altijd net iets meer beschadigd/verknipt dan een gemiddelde Nederlander. Ze hebben het e. a. meegemaakt. En in dit geval ook nog eens een alleenstaande man. Weet je uit welk land hij komt? De ene cultuur is de andere niet.
Er zit wel een verschil tussen vluchteling en statushouder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:49 schreef Redcoon het volgende:
Tja, lastig.
Vluchtelingen zijn altijd net iets meer beschadigd/verknipt dan een gemiddelde Nederlander. Ze hebben het e. a. meegemaakt. En in dit geval ook nog eens een alleenstaande man. Weet je uit welk land hij komt? De ene cultuur is de andere niet.
Maargoed, een klootzak als buur is nooit uit te sluiten. Die gok maak je altijd als je verhuist.
Dat de buurman/vrouw/transseksueel/panseksuele aanvalshelicopter wel status heeft en TS niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:29 schreef Mucha-Girl het volgende:
Is het verstandig als alleenstaande vrouw naast een alleenstaande statushouder te gaan wonen?
Zelden een vraag gezien die zo openlijk racistisch was. Wat is je bezwaar tegen een statushouder ten opzichte van een willekeurige Hollandse alleenstaande knul?
Ja, dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:34 schreef Cat22 het volgende:
De vraag is racistisch. Maar ik vind het nog erger dat TS dat blijkbaar niet door heeft
Deur stevig barricaderen en een hangbuikzwijntje als huisdier nemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:25 schreef Meiss1989 het volgende:
Ik kan een huis krijgen. Naast mij een statushouder.
Kon dat ook maar met het bestand vluchtelingen. Even de bezem erdoor halen, zodat de goede, welwillende gescheiden konden worden van het tuig dat tegelijkertijd met ze binnenkomen. Hoeft de vraag die TS stelt, ook nooit meer gesteld te worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:52 schreef Vonkenboer het volgende:
Even met de bezem er door, graag gewoon normaal reageren op elkaar !
Ook onder Nederlanders zitten tokkies. Heeft niks met de afkomst te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:55 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Kon dat ook maar met het bestand vluchtelingen. Even de bezem erdoor halen, zodat de goede, welwillende gescheiden konden worden van het tuig dat tegelijkertijd met ze binnenkomen. Hoeft de vraag die TS stelt, ook nooit meer gesteld te worden.
Klopt. Met dat verschil dat die tokkies helaas hier geboren zijn en dus nimmer uitgezet kunnen wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:59 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ook onder Nederlanders zitten tokkies. Heeft niks met de afkomst te maken.
Met andere woorden: je kan geen invloed uitoefenen op hetgeen wat naast je komt wonen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:04 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Klopt. Met dat verschil dat die tokkies helaas hier geboren zijn en dus nimmer uitgezet kunnen wordenEn ook die kunnen naast je komen wonen :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |