In aantal valt het nog best mee, het aantal posts is wel erg groot ja.quote:
De mensen die nu nog in het stadion zijn. Daarom zijn veel sporters al weg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie gaat al die confetti weer bij elkaar vegen?
Wisselt nog wel een paar keer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:47 schreef Redefine het volgende:
Meestal is de persoon die de vlam het stadion in brengt toch niet degene die de vlam ontsteekt?
Oh ja natuurlijkquote:
In Londen welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:47 schreef Redefine het volgende:
Meestal is de persoon die de vlam het stadion in brengt toch niet degene die de vlam ontsteekt?
Zijn geen touwenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:50 schreef Redefine het volgende:
En toen branden de touwen door en viel die ketel naar beneden.
Jij bent een beetje dom hequote:
quote:
Brazilianen die werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
Leuk voor de mensen aldaar die morgen moeten werken. Lekker om twee uur nog even vuurwerk
Zou goed zijn voor mijn manager ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:53 schreef Tweek het volgende:
Ah Jezus is groen geel, dat betekend veel goeds voor ADO morgen.
0:00uquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
Leuk voor de mensen aldaar die morgen moeten werken. Lekker om twee uur nog even vuurwerk
Het is daar nu middernacht?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
12 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
Mooie boodschap ook vond hij. De wereld is naar de klote.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:54 schreef Redefine het volgende:
Jan Roelfs vond het een goede openingsceremonie. Oke...
Ik ook wel, ik heb me prima vermaakt op de speeches naquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:54 schreef Redefine het volgende:
Jan Roelfs vond het een goede openingsceremonie. Oke...
mietjequote:
quote:
Het Olympisch vuur gaat nog worden verplaatst naar een centraal plein waar iedereen het kan zien. Daar wordt om twee uur lokale tijd nog een ceremonie gehouden, met vuurwerk.quote:
Ja wij zijn allemaal verdronken. Gezellig moment was dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooie boodschap ook vond hij. De wereld is naar de klote.
ben jij mijn teamleider?quote:
Golf is een sport waar wel 20-30 man kunnen winnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:56 schreef Tweek het volgende:
Die Joost gaat die nog goud pakken met golf?
That's my namequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben jij mijn teamleider?
hij heet ook herman?
Dan ga ik er geen geld op zetten. Schippers, Hockey Mannen en Vrouwen en Tijdrit heb ik wel op in gezet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Golf is een sport waar wel 20-30 man kunnen winnen.
Wegrit ook grote kans + handbal + bmx + zeilen. Bohhh wat zijn we goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:58 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dan ga ik er geen geld op zetten. Schippers, Hockey Mannen en Vrouwen en Tijdrit heb ik wel op in gezet.
Mollema?, Hand bal zie ik niet gebeuren, BMX wie?, zeilen Marit? Pakken we ook weer goud met surfen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wegrit ook grote kans + handbal + bmx + zeilen. Bohhh wat zijn we goed
Poels Mollema en Kruiswijk hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 05:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mollema, Hand bal zie ik niet gebeuren, BMX wie?, zeilen Marit? Pakken we ook weer goud met surfen?
Dorian is surfen, Marit doet het echte zeilen en heeft ook kans geloof ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 05:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Poels Mollema en Kruiswijk he3 die tot het einde mee gaan zitten. 1 zal aangaan, andere gaan eroverheen etc. 3 kansen op goud. BMX dat jonge ventje gok ik. Zeilen Dorian of is dat surfen dont know
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |