Brazilianen die werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
Leuk voor de mensen aldaar die morgen moeten werken. Lekker om twee uur nog even vuurwerk
Zou goed zijn voor mijn manager ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:53 schreef Tweek het volgende:
Ah Jezus is groen geel, dat betekend veel goeds voor ADO morgen.
0:00uquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
Leuk voor de mensen aldaar die morgen moeten werken. Lekker om twee uur nog even vuurwerk
Het is daar nu middernacht?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
12 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:52 schreef Redefine het volgende:
Mooie boodschap ook vond hij. De wereld is naar de klote.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:54 schreef Redefine het volgende:
Jan Roelfs vond het een goede openingsceremonie. Oke...
Ik ook wel, ik heb me prima vermaakt op de speeches naquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:54 schreef Redefine het volgende:
Jan Roelfs vond het een goede openingsceremonie. Oke...
mietjequote:
quote:
Het Olympisch vuur gaat nog worden verplaatst naar een centraal plein waar iedereen het kan zien. Daar wordt om twee uur lokale tijd nog een ceremonie gehouden, met vuurwerk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |