Ach gossie.quote:Them cutting commercials into the opening ceremony was like being invited to someone's house and then pissing in the kitchen sink. I don't care if people didn't like the opening ceremony and didn't think they were missing anything, it's still fucking rude of NBC.
Fuck them, I'll watch the rest of the Olympics elsewhere.
De Britten ook. Eigenlijk de hele wereld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:36 schreef Poepz0r het volgende:
Die eed is ook BS natuurlijk. Die Russen lachen de lul uit de broek met die doping
Je kunt ook een probleem maken van iets waar echt helemaal niemand een probleem mee heeft natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt ook een probleem maken van iets waar echt helemaal niemand een probleem mee heeft natuurlijk.
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:38 schreef Amarantha het volgende:
Fylax zou die vlag gewoon achter zich aan slepen over de vloer. Boeiend, yolo.
Die veegt er zijn reet mee af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:38 schreef Amarantha het volgende:
Fylax zou die vlag gewoon achter zich aan slepen over de vloer. Boeiend, yolo.
Beetje hetzelfde kereltje als waar ik mee liep om daarna te ontdekken dat je 100 euro mist #genotquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde kereltje als waar ik mee liep om daarna te ontdekken dat je 100 euro mist #genot
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:39 schreef Tweek het volgende:
Ik had trouwens wat meer carnaval verwacht
Ik ook, en meer salsa en feestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:39 schreef Tweek het volgende:
Ik had trouwens wat meer carnaval verwacht, maar dat mocht zeker niet van NBC.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:39 schreef Tweek het volgende:
Ik had trouwens wat meer carnaval verwacht.
soooooowquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nooit. Ik ga echt never meer van FOK! af.
Inderdaad, ze hadden hiermee moeten beginnen, lekker de boel opzwepenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:41 schreef Redefine het volgende:
Het is inderdaad wel vrij opmerkelijk dat in het land van carnaval en uitbundigheid de openingsceremonie een dooie boel is. Nou is de halve wereld laten verdrinken sowieso een downer natuurlijk.
Het is ook het land van de Coke. Wil je een ceremonie waar iedereen een uur lang loopt te snatsen Hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:41 schreef Redefine het volgende:
Het is inderdaad wel vrij opmerkelijk dat in het land van carnaval en uitbundigheid de openingsceremonie een dooie boel is. Nou is de halve wereld laten verdrinken sowieso een downer natuurlijk.
ik haat bierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:42 schreef richolio het volgende:
Volgens mij heeft Fylax twee biertjes op
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook het land van de Coke. Wil je een ceremonie waar iedereen een uur lang loopt te snatsen Hans
Moet kunnen. Het is weekend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:42 schreef richolio het volgende:
Volgens mij heeft Fylax twee biertjes op
deze manquote:
Anita Meiden van Holland genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:43 schreef Fylax het volgende:
als dit zo afgelopen is ga ik ff.pics van haar opzoeken
Nee die staan ook al uren uit hun neus te vreten, dat krijg je nu niet meer levend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:43 schreef Amarantha het volgende:
De sporters die er nog zijn die zijn niet echt aan het swingen.
Lijkt idd wel zon oude baas die midden in de nacht kleuters verkracht in de favelasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:43 schreef Redefine het volgende:
Die oudere man staat te kijken alsof hij niet weet waar hij op dit moment is.
Je hoeft niet elke scheet te melden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:43 schreef Fylax het volgende:
als dit zo afgelopen is ga ik ff.pics van haar opzoeken
Nou echt hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:44 schreef Redefine het volgende:
En ik maar denken dat deze Spelen het trollgehalte wel lager zou liggen, omdat het vaak zo laat is. Maar gezien het niveau van een aantal users, was dat ijdele hoop
Dan zou Duitsland ook met hakenkruisen moeten komen, kan toch nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:44 schreef Tweek het volgende:
Grootste fout tot nu toe is toch echt Nederland niet in Oranje pakken, grijs zit niet echt in de vlag ofzo.
Een aantal?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:44 schreef Redefine het volgende:
En ik maar denken dat deze Spelen het trollgehalte wel lager zou liggen, omdat het vaak zo laat is. Maar gezien het niveau van een aantal users, was dat ijdele hoop
Snuiven ze gewoon opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie gaat al die confetti weer bij elkaar vegen?
Wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zou Duitsland ook met hakenkruisen moeten komen, kan toch niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |