soooooowquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nooit. Ik ga echt never meer van FOK! af.
Inderdaad, ze hadden hiermee moeten beginnen, lekker de boel opzwepenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:41 schreef Redefine het volgende:
Het is inderdaad wel vrij opmerkelijk dat in het land van carnaval en uitbundigheid de openingsceremonie een dooie boel is. Nou is de halve wereld laten verdrinken sowieso een downer natuurlijk.
Het is ook het land van de Coke. Wil je een ceremonie waar iedereen een uur lang loopt te snatsen Hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:41 schreef Redefine het volgende:
Het is inderdaad wel vrij opmerkelijk dat in het land van carnaval en uitbundigheid de openingsceremonie een dooie boel is. Nou is de halve wereld laten verdrinken sowieso een downer natuurlijk.
ik haat bierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:42 schreef richolio het volgende:
Volgens mij heeft Fylax twee biertjes op
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook het land van de Coke. Wil je een ceremonie waar iedereen een uur lang loopt te snatsen Hans
Moet kunnen. Het is weekend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:42 schreef richolio het volgende:
Volgens mij heeft Fylax twee biertjes op
deze manquote:
Anita Meiden van Holland genotquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:43 schreef Fylax het volgende:
als dit zo afgelopen is ga ik ff.pics van haar opzoeken
Nee die staan ook al uren uit hun neus te vreten, dat krijg je nu niet meer levend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:43 schreef Amarantha het volgende:
De sporters die er nog zijn die zijn niet echt aan het swingen.
Lijkt idd wel zon oude baas die midden in de nacht kleuters verkracht in de favelasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:43 schreef Redefine het volgende:
Die oudere man staat te kijken alsof hij niet weet waar hij op dit moment is.
Je hoeft niet elke scheet te melden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:43 schreef Fylax het volgende:
als dit zo afgelopen is ga ik ff.pics van haar opzoeken
Nou echt hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 04:44 schreef Redefine het volgende:
En ik maar denken dat deze Spelen het trollgehalte wel lager zou liggen, omdat het vaak zo laat is. Maar gezien het niveau van een aantal users, was dat ijdele hoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |