SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Radio49 Backup GUP is weer LIVE
Luisterlink
Slavendrijverquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:06 schreef knokkels het volgende:
Ik had niet verwacht dat er na het laatste nummer nog wat kwam![]()
En ik was net te laat met verlengen
nou ja, dan had ik je met 5 minuten verlengd, was je uitgekomenquote:
Ik ben uitgekomen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
nou ja, dan had ik je met 5 minuten verlengd, was je uitgekomen
ik ga ook extreem slapen zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij is ToT werkelijk in slaap gevallen door die laatste paar liedjes
Graag gedaan, welterustenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ga ook extreem slapen zo![]()
Dank voor de deuntjesTot morgen
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 07:28 schreef Karzai het volgende:
Nog even de ceremonie kijken die ik gisteren gemist heb
laten we hopen dat de bomfunk mc's bij die 5% isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:44 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen, hier volgt een dienstdingus
Recovery done 95% terug gehaald.
Einde dingus 😊
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
laten we hopen dat de bomfunk mc's bij die 5% is
Tof! Goede manier om de visite buiten te houdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Mijn dag gaat er dus iets anders uitzien dan ik zelf had gepland.
Om 11 uur staat er een mobiele barista in de straat...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed plan van mw. MM...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Goede manier om de visite buiten te houden![]()
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd en een super fijne dagquote:
Dank!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:02 schreef just me het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en een super fijne dag
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij dan zingen, koffie, koffie, lekker bakkie koffiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen mag zo een espresso, cappucino, bico, latte macchiato, americano of zo komen halen...
Volgende hit van Anneke Gronloh - Glanzend glas?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het leek er even op dat het "Brandend Zand" gedoofd was maar gelukkig biedt een zuurstoffles uitkomst, het brandt nog.
Goedemorgen......het zonnetje schijnt.![]()
![]()
Beetje helium in doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het leek er even op dat het "Brandend Zand" gedoofd was maar gelukkig biedt een zuurstoffles uitkomst, het brandt nog.
Goedemorgen......het zonnetje schijnt.![]()
![]()
Er staat bij voor Madquote:
jonge GOAgodquote:
quote:
quote:
quote:
Politici en gladde praatjes gaan toch hand-in-hand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:23 schreef Karzai het volgende:
[..]ik begrijp wel waarom trump zo populair is die gladde praatjes van de politici komen iedereen nu wel de neus uit
haha, leuk he, verrassingen? Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:36 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:
voel je niet verplicht ik doe ik ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Eerst even richting winkel. Wel koffie, wel shag maar geen vloe meer![]()
is wel wat lastig roken dan.![]()
Kom ik dan de rust wel verder verstoren, deal?
Nee hoor, doe ik ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
voel je niet verplicht ik doe ik ook niet
bescheidenheid, nederigheid krijgt vast wel een andere lading wanneer je filthy stinking rich bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:44 schreef Karzai het volgende:
ja als je heel je leven miljardair bent kan ik dat wel begrijpen
tis gewoon een nare kerel met een slechte smaak een tokkie met veel geldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
bescheidenheid, nederigheid krijgt vast wel een andere lading wanneer je filthy stinking rich bent
+ staat mijlenver van het volk af. Lijkt me niet onbelangrijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis gewoon een nare kerel met een slechte smaak een tokkie met veel geld
Lets make amerika great again, ik denk dat deze slogan de arme blanke amerikaanse kiezer aanspreektquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
+ staat mijlenver van het volk af. Lijkt me niet onbelangrijk
Komt wel goed, schatjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de felicitaties alsnog.
Geen Canal Parade meegemaakt, het is na de koffie overval 'simpel' honkbal geworden met weer een overwinning op r'dam. Nu gaar op de bank en ik heb nog een whisky proeverij op het programma vanavond...
/oude man
quote:Programma van vandaag
20:45 - 22:45 DJ Knokkels - Rappin' Da Show Up
Nu, zeg maarquote:
Ab jetzt, jungequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Wanneer draait er iemand überhaupt iets?
Leven in het topiquequote:
Mijn oog wordt langzamerhand wat minder gevoelig.. En het is vooral erg heet. Ben net terug van bezoek bij iemand die ik tegenkwam bij de winkel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima hier. Hoe is het in Den Helder?
Jij luistert natuurlijk. Jij bent ook een heldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
"Er luistert toch geen kut"
* Elfletterig verlaat boos en verdrietig het topic
en daarna de BackGup doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
Een testshow van 3 minuten "draaien" noemen
Goede berichten, mooiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn oog wordt langzamerhand wat minder gevoelig.. En het is vooral erg heet. Ben net terug van bezoek bij iemand die ik tegenkwam bij de winkel.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Er is trouwens een nieuwe plaat uit waarin in de eerste regel meteen al over Knokkels wordt gezongen.
Ik heb hier even streamproblemen. Nou ja, lokaal gezien dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij ben je eruit geknald, Knokkels.
Ik verstond: "Ik ga even..." - en daarna kwam Depeche Mode er doorheen.
Keertje opnieuw opstarten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb hier even streamproblemen. Nou ja, lokaal gezien dan.
ToTquote:
SAM deed een beetje raar tegen me..quote:
yowquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is in elk geval drukker hier dan een uur geleden
Schiet nog niet echt op met dat oog?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
Hmmm, straks even wat nummers queuen om mijn oog weer uit te baggeren.
Merk nu dat het wel beter gaat. Alleen toen ik net met wattenstaafjes bezig was, kwam er echt wel flink veel troep uit. Maar ik heb hem een paar uur niet gevoeld. Nu begin ik weer dat gevoel van zand in mijn oog te voelen.quote:
Caffeïnegebrek!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Merk nu dat het wel beter gaat. Alleen toen ik net met wattenstaafjes bezig was, kwam er echt wel flink veel troep uit. Maar ik heb hem een paar uur niet gevoeld. Nu begin ik weer dat gevoel van zand in mijn oog te voelen.
Vervelend allemaal. Hopelijk ben je er snel afquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Merk nu dat het wel beter gaat. Alleen toen ik net met wattenstaafjes bezig was, kwam er echt wel flink veel troep uit. Maar ik heb hem een paar uur niet gevoeld. Nu begin ik weer dat gevoel van zand in mijn oog te voelen.
Oh, ik heb nog koffiequote:
Uhhh.... welke is dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
betere collab dan die tussen Gerrit-jan en Freek.
Lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend allemaal. Hopelijk ben je er snel af
de jonge.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhhh.... welke is dat?![]()
Freek dan
Hij bedoeld Robert Jan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhhh.... welke is dat?![]()
Freek dan
even wat bruggetjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ben je nu een greatest swing/r&B verzamelaar uit eind jaren 90 aan het draaien?
Timing ook, ik zat er op hetzelfde moment naar te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Timing ook, ik zat er op hetzelfde moment naar te kijken
PaRo vergetenquote:
Ja ik had telefoonquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb m ook aanstaan.
[edit]wel op mute nu omdat eminem[/edit]
Indeedeequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meent een sample uit Don't Go van Yazoo te herkennen...
worst komt tot worstquote:
kon ik niet vindenquote:
Keuzeplaatquote:
ofquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Keuzeplaat
RZA of Immortal Technique
Allebei Feat. MF Doomquote:
bij dezequote:
2005 - Wu-Tang Clan - Think Differently Music (Wu-Tang Meets The Indie Culture)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
afgebroken voor mf doom, maar die komt van dat bronze nazareth album.
ik verwar 2 dingen idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
2005 - Wu-Tang Clan - Think Differently Music (Wu-Tang Meets The Indie Culture)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik verwar 2 dingen idd.
80 % van dat album is geproduceerd door Bronze nazareth, maar dat ene nummer net niet
quote:
U gaat verder?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef knokkels het volgende:
[..]wacht, is het alweer zover?
![]()
Ow. Ja.
Zou wel kunnen.quote:
quote:Programma van vandaag
22:59 - 00:00 DJ Knokkels - Slotjes? Who cares about 'em?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
22:59 op een zaterdag. Uitgelezen tijd voor vuurwerk in Den Helder
Dead Air ... Ik ga daar van trillen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]Je kon ook echt geen minuut langer wachten he?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dead Air ... Ik ga daar van trillen.
HBquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is even weg van de pc
(over zo'n 20 minuten weer terug)
met tonen van zoethout en laurier? Die? Okeequote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
met tonen van zoethout en laurier? Die? Okee
Last van verstopping?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is even weg van de pc
(over zo'n 20 minuten weer terug)
combineert wel goed met Napoleon dropballetjesquote:
ben je een hoge bloeddruk aan het creeren oid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
combineert wel goed met Napoleon dropballetjes
Oew, enjoy!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Radio luisteren zit er niet in, maar dit is mijn afsluiting van een mooie dag...
[ afbeelding ]
Ik ben te relaxed voor een hoge bloeddrukquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ben je een hoge bloeddruk aan het creeren oid?
Oeh! Laat het smakenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Radio luisteren zit er niet in, maar dit is mijn afsluiting van een mooie dag...
[ afbeelding ]
Ikke wel, al een paar jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben te relaxed voor een hoge bloeddruk![]()
![]()
Ik heb nog nooit een hoge bloeddruk gehad, verhoogd ook niet. Hoezeer ik het ook probeer
you needs ta chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
you needs ta chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill
oorgelasmequote:
Welke film is dat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:30 schreef knokkels het volgende:
Geniale scene, geweldige film. Goede muziekkeuze bij die scene ook
Office Space.quote:
Hai ToTquote:
Crooltjeverzoekjequote:
Hai Knokquote:
Haiquote:
Mooi zo! Ja hier ups and downs nog steeds, zit nu een beetje in een dipje. Maar moet het er maar mee doenquote:
Hoe is het ?quote:
Hoiquote:
Ja is alweer ff geleden dat ik hier wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet, maar ik merk dat je een goede bekende van deze topicreeks bent
och ja, ik leef nogquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
och ja, ik leef nog![]()
ik ben verzoekjes aan het verzamelen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
![]()
whehehe er komt ineens een berg troep uit mijn oog vallen. Niet gezondMaar geeft wel wat ruimte
Hehehe ja weer vaker komen joh!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja is alweer ff geleden dat ik hier waskom hier veelte weinig vergeleken met de nachten die we hier "vroeger" doorgehaald hebben
Gifs?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
![]()
whehehe er komt ineens een berg troep uit mijn oog vallen. Niet gezondMaar geeft wel wat ruimte
oograndontstekingquote:
Gebeurt soms nog steeds. Vooral PietPiraat heeft een handje van om te draaien in de kleine uurtjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja is alweer ff geleden dat ik hier waskom hier veelte weinig vergeleken met de nachten die we hier "vroeger" doorgehaald hebben
Oh hell no, ya freakquote:
Volgens mij beloof ik dat elke keer he als ik er weer ff benquote:
Oeiquote:
Ik ben de laatste tijd ineens niet meer zo vaak van het tot in de late uurtjes draaienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gebeurt soms nog steeds. Vooral PietPiraat heeft een handje van om te draaien in de kleine uurtjes
Gezelligquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gebeurt soms nog steeds. Vooral PietPiraat heeft een handje van om te draaien in de kleine uurtjes
Gaat wel weer over.quote:
Jij bent meer zo iemand die van 22 tot 02 uur draait, of zo. Piet draait eerder van 01 tot 05 uur of zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ineens niet meer zo vaak van het tot in de late uurtjes draaien
Nee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
U bent bekend met de "We want pus" reeks in [ONZ]?
ieeuuuwwwquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag maar aan Geoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent meer zo iemand die van 22 tot 02 uur draait, of zo. Piet draait eerder van 01 tot 05 uur of zo
Knokkels planned het wel van 22.00 tot 02.00 maar plakt er dan nog 4 uur aanvastquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vraag maar aan Geo![]()
![]()
Oww... ik hoor vogeltjes fluiten (05:00) ja, nu start de buurman de auto (07:00)
Ik heb hier NOG geen 25 uur 1 minuut gedraaid, trouwens
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het gebruikelijke Knokkels' slot is voorbij-moment is weer daar. Precies tijdens de anekdote.
Soms, als we geluk hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knokkels planned het wel van 22.00 tot 02.00 maar plakt er dan nog 4 uur aanvast![]()
Ja, jij en LB gijzelen me dan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knokkels planned het wel van 22.00 tot 02.00 maar plakt er dan nog 4 uur aanvast![]()
Ja ja momentje.. ik rooster me wel opnieuw inquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms, als we geluk hebben![]()
Ben nu trouwens wel benieuwd naar de rest van de anekdote
Thuis in je computerkamerquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ja momentje.. ik rooster me wel opnieuw in![]()
Waar was ik trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Weet nog wel hoe we "vroeger" ook marathons hielden met de radio... echt geweldige tijden waren dat!
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thuis in je computerkamer
ow, daar was ik dus mee klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan was het verhaal zeg maar afgelopen
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Het langste dat ik tot dusver heb gedraaid is geloof ik 3 uur. Ik zou ook niet weten of ik genoeg muziek in hoge kwaliteit mp3 op mijn computer heb om bijvoorbeeld een compleet etmaal te vullen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Weet nog wel hoe we "vroeger" ook marathons hielden met de radio... echt geweldige tijden waren dat!
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ja alleen was het de pest dat je dan amper luisteraars had!
![]()
Ik kan een goed jaar vullen qua muziek, geloof ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het langste dat ik tot dusver heb gedraaid is geloof ik 3 uur. Ik zou ook niet weten of ik genoeg muziek in hoge kwaliteit mp3 op mijn computer heb om bijvoorbeeld een compleet etmaal te vullen.
Ja wij deden met verschillende DJ's die elkaar afwisseldequote:Op zondag 7 augustus 2016 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het langste dat ik tot dusver heb gedraaid is geloof ik 3 uur. Ik zou ook niet weten of ik genoeg muziek in hoge kwaliteit mp3 op mijn computer heb om bijvoorbeeld een compleet etmaal te vullen.
oh, nog een andere anekdote springt ineens mijn geheugen inquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja wij deden met verschillende DJ's die elkaar afwisselde
Ow vertel hahahaquote:
Goed bezig.... Ik moet echt zorgen dat ik meer muziek in hoge kwaliteit mp3 op mijn computer krijg. Ik heb de afgelopen weken al veel lopen grabben.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan een goed jaar vullen qua muziek, geloof ik
Nee, ik stotterde een beetje. Ik moest immens boeren, en dat heb ik ingehoudenquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
blijft ie bij jullie ook hangen of ligt het aan mij?
Knok? Niet weg te krijgen!quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
is ook leukquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik stotterde een beetje. Ik moest immens boeren, en dat heb ik ingehouden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou lag wel aan mij.. ff opnieuw gedaan en nu hoor ik weer muziek
Al zouden ze nu binnenvallen om me van de stream af te krijgen, ga ik in fightmodequote:Op zondag 7 augustus 2016 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Knok? Niet weg te krijgen!
Hehehe nee de stream werkt gewoon hoor!
Zo praat Knokkels gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
zou dat komen omdat ik dat nummer net heb ingestart?quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:21 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou lag wel aan mij.. ff opnieuw gedaan en nu hoor ik weer muziek
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Al zouden ze nu binnenvallen om me van de stream af te krijgen, ga ik in fightmode![]()
Halfass krabben enzo![]()
Wat neerkomt op lafjes met mijn knokkels over de huid van de andere persoon glijden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Al zouden ze nu binnenvallen om me van de stream af te krijgen, ga ik in fightmode![]()
Halfass krabben enzo![]()
Wat neerkomt op lafjes met mijn knokkels over de huid van de andere persoon glijden
quote:
Nee ik heb je wel 10 x "dat is een ander verhaal" achter elkaar horen zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
zou dat komen omdat ik dat nummer net heb ingestart?
Maar hoorde je het verhaal en de jingle wel dan?quote:
Dat klopt wel zo'n beetje hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik heb je wel 10 x "dat is een ander verhaal" achter elkaar horen zeggen
Nopequote:Op zondag 7 augustus 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar hoorde je het verhaal en de jingle wel dan?
quote:
Knokkels associeert er gewoon lustig op los, zoals altijdquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik heb je wel 10 x "dat is een ander verhaal" achter elkaar horen zeggen
Oh, noem jij dat zoquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels associeert er gewoon lustig op los, zoals altijd
Hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels associeert er gewoon lustig op los, zoals altijd
hence, rock trifecta \m/quote:
Nog een verzoekje in deze richting?quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Pcies hoe ik nu over iemand denk haha heerlijk nummer
Ik ben zo slecht in namenquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog een verzoekje in deze richting?
zing hem dan in je hoofd, kom je wel achter een stukje tekst. En vandaar is het makkelijk te vindenquote:
Niet Godsmack - I Fucking Hate You, vanwege:quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar iets van Muse of Rammstein maak je mij altijd blij mee
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:30 schreef Carooltje79 het volgende:
Pcies hoe ik nu over iemand denk haha heerlijk nummer
oeh ja!quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet Godsmack - I Fucking Hate You, vanwege:
[..]
Beat A White Whore Horse Door, Can't Take No Morequote:
Aaaw so cutequote:
quote:
misschien heeft ie je niet geblokkeerd op de mail..quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Als ik niet geblokt was via de Whatsapp had ik hem doorgestuurd naar die hufter
Of via Facebookquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
misschien heeft ie je niet geblokkeerd op de mail..
Ik heb nog wel een subtiele anders, zoquote:
Origineel is mooier hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag staan dat je graag Rammstein wilde horen. Toen moest ik even aan deze remix denken.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een subtiele anders, zo![]()
![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liefjes en blij. En toch he. Niet de liefste tekst ever
Indeedeequote:
Daar denk ik als Pet Shop Boys-fan een beetje anders overquote:
Ik heb een vaag vermoeden dat je die ook wel zou kunnen gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |