toegift, altijd leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kost niks extra en tot middernacht kan het...
Ik heb de CD single ervan, waar 'ie dus op staat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit trouwens nog nooit gehoord, deze lange versie. Ik ken alleen de radio edit hiervan.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
De sound van Rollo & Sister Bliss is altijd zo typisch. En altijd even lekker.
Ik wil in de toekomst nog eens remix-themashows gaan doen: "Remixed by..." - Met remixes door Rollo & Sister Bliss kun je makkelijk een leuke uitzending vullen.
Ik ben nog aan het nadenken welke artiesten ik wil laten langskomen. Zeker zijn sowieso:quote:
quote:
quote:Programma van vandaag
00:05 - 02:05 DJ 11 - Wie? Wat? Waar? Hoe laat?
Geen idee of Knokkels wil. Wil jij anders? Als jullie niet willen, wil ik nog wel wat tijd vullen.quote:
Ik heb nog helemaal niets ingeroosterdquote:
Neuh, go your gang!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen al je zelf niet wilt en ToT ook niet. En het is DJ11, trouwens
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen al je zelf niet wilt en ToT ook niet. En het is DJ11, trouwens
dan straks maar in de rerun?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dat was verdomme de verkeerde jingle.
ik hoef alleen maar 1 knopje in te drukken. Moet gek gaan wil ik dat verknallenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het was de korte tussen-jingle, niet de openingsjingle. Maar boeien.
Ik heb inmiddels een hele reeks jingles.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar 1 knopje in te drukken. Moet gek gaan wil ik dat verknallen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een hele reeks jingles.
Maar goed... dit is dus de eerste DJ11-show die twee keer begint.
ik heb ook een reeks jingles, deels gekregen, deels vakkundig toegeëigend, deels complete crap ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een hele reeks jingles.
Maar goed... dit is dus de eerste DJ11-show die twee keer begint.
dus als je een verzoekje in DM naar jezelf verstuurt bijvoorbeeld... dan ehhh.. hmmmquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens geldt dat verzoekjes welkom zijn. Al zul je die doorgaans wel aan mij moeten sturen
Dan willig ik dat waarschijnlijk wel inquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
dus als je een verzoekje in DM naar jezelf verstuurt bijvoorbeeld... dan ehhh.. hmmm
in het algemeen.. lees "ik" voor "je"quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan willig ik dat waarschijnlijk wel in
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:29 schreef sacha het volgende:
40+ / feliciteer MM hier niet met zijn verjaardag
SPAM SPAM SPAM
Ik ben zojuist het leger der 40'ers ontstegen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je wilde niet gefeliciteerd worden?Ligt het gevoelig weer een jaartje ouder te worden?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zojuist het leger der 40'ers ontstegen...
Echt niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet het niet aan me af, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |