toegift, altijd leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kost niks extra en tot middernacht kan het...
Ik heb de CD single ervan, waar 'ie dus op staat...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit trouwens nog nooit gehoord, deze lange versie. Ik ken alleen de radio edit hiervan.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
De sound van Rollo & Sister Bliss is altijd zo typisch. En altijd even lekker.
Ik wil in de toekomst nog eens remix-themashows gaan doen: "Remixed by..." - Met remixes door Rollo & Sister Bliss kun je makkelijk een leuke uitzending vullen.
Ik ben nog aan het nadenken welke artiesten ik wil laten langskomen. Zeker zijn sowieso:quote:
quote:
quote:Programma van vandaag
00:05 - 02:05 DJ 11 - Wie? Wat? Waar? Hoe laat?
Geen idee of Knokkels wil. Wil jij anders? Als jullie niet willen, wil ik nog wel wat tijd vullen.quote:
Ik heb nog helemaal niets ingeroosterdquote:
Neuh, go your gang!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen al je zelf niet wilt en ToT ook niet. En het is DJ11, trouwens
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen al je zelf niet wilt en ToT ook niet. En het is DJ11, trouwens
dan straks maar in de rerun?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dat was verdomme de verkeerde jingle.
ik hoef alleen maar 1 knopje in te drukken. Moet gek gaan wil ik dat verknallenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Het was de korte tussen-jingle, niet de openingsjingle. Maar boeien.
Ik heb inmiddels een hele reeks jingles.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar 1 knopje in te drukken. Moet gek gaan wil ik dat verknallen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een hele reeks jingles.
Maar goed... dit is dus de eerste DJ11-show die twee keer begint.
ik heb ook een reeks jingles, deels gekregen, deels vakkundig toegeëigend, deels complete crap ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een hele reeks jingles.
Maar goed... dit is dus de eerste DJ11-show die twee keer begint.
dus als je een verzoekje in DM naar jezelf verstuurt bijvoorbeeld... dan ehhh.. hmmmquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens geldt dat verzoekjes welkom zijn. Al zul je die doorgaans wel aan mij moeten sturen
Dan willig ik dat waarschijnlijk wel inquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
dus als je een verzoekje in DM naar jezelf verstuurt bijvoorbeeld... dan ehhh.. hmmm
in het algemeen.. lees "ik" voor "je"quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan willig ik dat waarschijnlijk wel in
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:29 schreef sacha het volgende:
40+ / feliciteer MM hier niet met zijn verjaardag
SPAM SPAM SPAM
Ik ben zojuist het leger der 40'ers ontstegen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je wilde niet gefeliciteerd worden?Ligt het gevoelig weer een jaartje ouder te worden?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zojuist het leger der 40'ers ontstegen...
Echt niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet het niet aan me af, hè?
absoluut nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet het niet aan me af, hè?
Doe er daar maar een paar van...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kampai, MadoMastaasan
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe er daar maar een paar van...![]()
Perfect spul!
Plak er nog maar 2 nullen achter, voor de komma.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:40 schreef knokkels het volgende:
[..]Serieus?
Met 15 euro kom ik er vast niet he
Graag gedaan. En een fijne dag gewenstquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:40 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Ik kon mijn bek niet houden...
ik ga pleiten voor een 50 plus afdelingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zojuist het leger der 40'ers ontstegen...
Herstel, ik vergat nog een 0...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:40 schreef knokkels het volgende:
[..]Serieus?
Met 15 euro kom ik er vast niet he
50 jaar is ook gewoon 40-plusquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga pleiten voor een 50 plus afdeling
Nee, doe maar niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga pleiten voor een 50 plus afdeling
die graveringquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel, ik vergat nog een 0...
https://www.whiskybase.com/whisky/62488/karuizawa-1963
ik ben er af en toe al te vinden. Ik ben aspirant 40'erquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
50 jaar is ook gewoon 40-plus![]()
Ik kom binnenkort ook 40+ opzoeken op FOK!
je bent in de overgang?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet.
Vind het wat dat betreft wel goed dat ik op diverse fronten de 40 achter me heb gelaten...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel, ik vergat nog een 0...
https://www.whiskybase.com/whisky/62488/karuizawa-1963
nee tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort ook 40+ opzoeken op FOK!
ja ja jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet.
Vind het wat dat betreft wel goed dat ik op diverse fronten de 40 achter me heb gelaten...
En dan nog zijn ze bij verschijnen binnen 10 minuten uitverkocht.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:52 schreef knokkels het volgende:
dit klinkt ook weer lekker![]()
En nog bedankt voor VNV
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel over naar de OS ceremonie.
Tabee, morgen vroeg op...
Have funquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel over naar de OS ceremonie.
Tabee, morgen vroeg op...
quote:
lokdm: Engagequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
moemoe is veel te weinig op FOK! de laatste tijd.![]()
Ik hoopte dat deze lokroep zou werken.
Better Safe Than Sorryquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Toen Keane dit nummer schreef, ontstond het besef dat de blazerspartij nogal lijkt op de introtune van Rocky. Vervolgens hebben ze de schrijvers keurig gecredit op de hoes van Night Train, de EP waar "Looking Back" op staat.
Leuk remixje wel hè? - Deze track van Sophie Ellis-Bextor is trouwens geschreven door Roisin Murphy (voormalig frontvrouw van Moloko)quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
Als je draait als DJ, vliegt de tijd. Zo is het 0:05 uur, zo is het 01:35 uur
zo hee, tijm vliegt als je fun hepquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
Zo geleidelijk aan ga ik afbouwen. Het is bijna 02:05 uur
Ik sla deze keer even overquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:54 schreef Elfletterig het volgende:
Gaat iemand na mij het stokje nog overnemen?
Prachtig nummer van haar album Pretendquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig nummer van haar album Pretend(Zoals er heel wat zijn)
Hierna, tot slot, een slaapliedje van een compleet onbekende Zwitserse zanger....
Ik moet toch wat hè? Het alternatief was "Lullabye (Goodnight, My Angel)" van Billy Joel, maar die zingt ook tegen z'n dochterquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:02 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
For You My Little Girl......... errr... ik weet erg zeker dat ik geen klein meisje ben![]()
Dank voor de show weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |