Goed bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal vast wel.
Koelboxen zijn gevuld...
Dat verbaast me niet zo...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:32 schreef knokkels het volgende:
ik las de naam van de bootleg even verkeerd
Ja, dat oog hequote:
De laatste 2 mixte ik niet op de beat, maar ik ben het op zich met je eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:50 schreef knokkels het volgende:
de overgangen lopen nog niet heel lekker
Maar alsnog doe je het beter dan ik
toffe mix wel!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste 2 mixte ik niet op de beat, maar ik ben het op zich met je eens.
Ik draai nu met Mixxx en dat is kut om te mixen.
Maar met VDJ, wat ik morgen ga gebruiken, heb je geen tags en die heb ik morgen ook niet nodig...
Doe maar een hele strip morgen na afloop...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:00 schreef knokkels het volgende:
Mama appelsapje: Strip for E-Bay Strip for you
kwantumkorting bij E-Bay?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe maar een hele strip morgen na afloop...![]()
[ afbeelding ]
ow ja heb ik ook een keer gehad. Moet je ze allemaal inladen, en DAARNA nog eens afzonderlijk dáárvan de BPM laten tellen. Anders gaat ie schatten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Er klopt iets niet qua BPM-synchronisatie van tracks in Mixxx, dat ding geeft simpelweg de verkeerde BPM's aan...
rechterhand wordt wel gespierd zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik blijf bij pitchen op deze manier...
Die moeite ga ik niet doen, veel te veel werk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
ow ja heb ik ook een keer gehad. Moet je ze allemaal inladen, en DAARNA nog eens afzonderlijk dáárvan de BPM laten tellen. Anders gaat ie schatten.
Python, waarom?
Niet echt dé taal om zo'n programma in te coden.
Aangezien het in Python in mekaar is gefrot, waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moeite ga ik niet doen, veel te veel werk.
Als het al helpt...
Ik gebruik voor dit soort zaken gewoon weer VDJ...
Linkerhand, want die moet de koptelefoon vasthouden...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
rechterhand wordt wel gespierd zo
Ik neem ook wat te drinken...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:17 schreef knokkels het volgende:
Zo, weer even mijn handen desinfecteren, daarna mijn ogen, en daarna weer wat medicatie in mijn ogen spuiten.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Linkerhand, want die moet de koptelefoon vasthouden...
[ afbeelding ]
liter melk, kom maar kom maarquote:
Ik zag hetquote:
In je oog gieten, niet in je keel...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even enigszins over zijn nek van dat oogsmeersel. Fijn dat het direct naar beneden zakt ipv in mijn oog blijft
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je oog gieten, niet in je keel...
Als je oog morgen opgelost is, heb je er geen last meer van...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]Dat deed ik ook.
Mjah, morgen zou het effect moeten gaan hebben. Ben benieuwd. Nu heb ik alleen nog maar een rood oog.
Geen idee, doe eens een linkje, luister ik die zo wel evenquote:
Mag ik dan ruzie zoeken met de dokter die me dat aangedaan heeft?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je oog morgen opgelost is, heb je er geen last meer van...
Email?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag ik dan ruzie zoeken met de dokter die me dat aangedaan heeft?
Bionisch oog, lijkt me wel wat![]()
Ook best handig met verkeer regelen.
Hey, iemand die mijn aanwijzingen niet opvolgt. *klik* foto gemaakt, direct doorgestuurd naar de email
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Email?
Meteen de database in en boete er meteen achteraan...
En binnen 2 dagen betalen, daarna 50% boete er bovenop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vrees dat ik geen directe toegang heb, mag hebben, zal hebben tot die database. Zou wel een boel schelen overigens. Direct een foto/filmpje als bewijs, met Timestamp erbij
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb net iets verlengd...
Zelfvoorzienend. I likequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik heb net iets verlengd...
weebeequote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En binnen 2 dagen betalen, daarna 50% boete er bovenop.
Cashen met die handel...
Gisteren hier een helicopter nadat een stel betrapt waren op inbreken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
Hmmm net 2 ambu's en een brandweerwagen (denk ik) met vliegende spoed bij me in de buurt. Een is net terug, geen idee wat er aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |