SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Radio49 Backup GUP is weer LIVE
Luisterlink
[ Bericht 0% gewijzigd door knokkels op 05-08-2016 19:25:09 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Pure kwaliteit is dat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piet heeft 's nachts om 04:12 uur met obscure garage-rock uit de jaren 70 ook iedereen aan z'n lippen. De magie van sommige DJ's...
Deze man weetquote:
kwaliteitstrack welquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
Nu even een vergeten dancetrack uit de 90s
quote:
oeh, tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Slaapplek geregeld voor http://www.thenottinghillcarnival.com/
Utah Saintsquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Deze stond ook al heel lang op de rol om eens gedraaid te worden: The Human League - Tell Me When (Mix 1). De remix is gemaakt door Utah Saints.
ik verheug me nu al op het concert dit najaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Deze stond ook al heel lang op de rol om eens gedraaid te worden: The Human League - Tell Me When (Mix 1). De remix is gemaakt door Utah Saints.
Ik wist dat ze op tournee zijn. Wist je trouwens dat Phil Oakey ook een nummer samen met de Pet Shop Boys heeft gezongen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op het concert dit najaar
Wat een zieke geest zeg. Zo jong en dan al zo verrot.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:46 schreef knokkels het volgende:
Pestkop (9) giet kokend water over jongetje in Den Helder!
Dat is in de wijk achter me gebeurd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een zieke geest zeg. Zo jong en dan al zo verrot.
Trap zo'n kind maar naar een tuchtschool. Onzet de ouders maar uit de ouderlijke macht, stelletje faalhazen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is in de wijk achter me gebeurd.
Echt absoluut walgelijk.
nicequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Simple Minds - Don't You Forget About Me (Jam & Spoon remix)![]()
* Elfletterig browst maar zo wat door zijn computer heen
hiphop valt echt met alles te combineren hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kiest voor een soepele overgang richting PaRoDiUzZ
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
De playlist van dit spontane uurtje:
Dada Life - Tonight We're Kids Again (Andybody remix)
Pet Shop Boys - The Pop Kids (The Full Story)
Kim Wilde - Kids In America (Cappela remix DJ11 edit)
Frankie Goes To Hollywood - Relax (Chicane radio edit)
Lucid - I Can't Help Myself
Moby - Honey (Rollo & Sister Bliss Blunt edit)
Seinabo Sey - Hard Time
SOHN - Artifice
The Human League - Tell Me When (Mix 1)
Karma Kid feat. Charlotte OC - Man Of The Year
Simple Minds - Don't You Forget About Me (Jam & Spoon remix)
Seal - Dumb
Jon Bellion feat. Travis Mendes - Guillotine
WDL feat. Elliphant - Stardust
Huh?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om een of andere reden had ik de geniale ingeving om ff snel naar de appie de rijden voor wat versnaperingen vergeet ik op de terugweg mn fiets mee te nemen
Het omgekeerde heb ik vaker meegemaakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heen op de fiets, terug lopen?Wel handig!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het omgekeerde heb ik vaker meegemaakt.
Die wordt toch niet meer gebruikt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand de url van de alto stream website?
De reguliere stream werkt gewoon hoor. Gup is alleen weer aan het staken, die obstinate huisvis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand de url van de alto stream website?
Ah, ik dacht dat de hele boel weer op z'n gat lag en dat de backup stream gebruikt werd...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reguliere stream werkt gewoon hoor. Gup is alleen weer aan het staken, die obstinate huisvis.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om een of andere reden had ik de geniale ingeving om ff snel naar de appie de rijden voor wat versnaperingen vergeet ik op de terugweg mn fiets mee te nemen
Goed punt, ik moest nog wat corrigeren, maar was het even vergeten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat de hele boel weer op z'n gat lag en dat de backup stream gebruikt werd...
Als ik in een drukke stad gewoond had had ik het eerste nummer de volle 10:10 laten draaien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
dat wordt zo een lang nummer instarten en ophalen![]()
Tenzij er geen fietsen worden gejat daar in PaRostad
sorry..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:30 schreef knokkels het volgende:
NWS / Kind van 9 overgoten met kokend water door leeftijdsgenoot
Must... not... react
En de Canal Parade morgen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:27 schreef knokkels het volgende:
Falling star, best wel relevant nummer, met de vallende sterren van de laatste dagen.
Nah gaat me meer over de fipo.quote:
nog bedankt voor je deuntjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu helaas gaan.
Bedankt en succes met de show verder. En iedereen een fijne avond.
KMD is Dooms oude groepje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:40 schreef knokkels het volgende:
whehehe die stem, niet ver van Eazy-E
MF?quote:
ik draaide eerder nog iets van 3rd Basequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
yep, als zev love x had hij al een feat op het album van 3rd bass.
nog tot 21:10quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Damn ff vergeten dat ik aan het draaien was.
hij doet mee op gas face.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik draaide eerder nog iets van 3rd Base![]()
was een leuke geweest voor een Hand-Off Show
Dat komt me dan weer niet bekend voor.quote:
Tof. Hopen dat het gezellig blijft overigensquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:04 schreef just me het volgende:
Update van achter de schermen: Goed nieuws en minder goed nieuws. Windows is ok en Gup draait. De disk waar alle muziek op staat...recovery draait en Ik hoop een groot gedeelte weer terug te kunnen krijgen.
Einde dienstmededeling
uhohquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:04 schreef just me het volgende:
Update van achter de schermen: Goed nieuws en minder goed nieuws. Windows is ok en Gup draait. De disk waar alle muziek op staat...recovery draait en Ik hoop een groot gedeelte weer terug te kunnen krijgen.
Einde dienstmededeling
Ik zie mogelijkheden...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:04 schreef just me het volgende:
Einde dienstmededeling
Als ik die 3TB kan vinden, en die nog te repareren valt bij SeaGate, doneer ik die wel graagquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:04 schreef just me het volgende:
Einde dienstmededeling
quote:21:10 - 23:15 MadMaster - Aan De Amsterdamse Grachten...
roze tutu, lippenstift, pruikje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Na Parodiuzz ga ik me hier alvast een beetje voorbereiden op de dag van morgen...
[..]
ohh, backfirequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag je straks allemaal op-/aan doen, geen probleem.
Maar onze Tutu is zwart...
quote:
Je mag het zo weer mat MM doen hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:50 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Nee, GePaRodieerde beats![]()
Beats uit de stream van PaRo, ya diiiiiiiig
Ik klaag niet hoor, lekkere deuntjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je mag het zo weer mat MM doen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Vergeet je zadel er niet weer op te zetten...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bijna vergeten mn fiets op te halen.
Zo crimineel is het hier ook niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeet je zadel er niet weer op te zetten...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bijna vergeten mn fiets op te halen.
vergeet je fietssleutel nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo crimineel is het hier ook niet.
quote:
ik hoop dat het weer een beetje goed blijft morgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet ook, alles over the top...
Zal vast wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik hoop dat het weer een beetje goed blijft morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |