Je vergeet China, maar vooral Japan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VS, Canada, Frankrijk, Japan en evt Brazil toch?
Ik snap nog steeds niet wie bedacht heeft dat gisteren voor de opening het goede moment was, om zo'n item uit te zenden (uiteraard wel omdat het over het bid ging). Zo slaapverwekkend.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik wel keihard ingezakt ja
VS lijkt me wel favoriet voor Japan. Frankrijk schat ik ook hoger in.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet China, maar vooral Japan.
Vrouwenvoetbal word ik iig niet vrolijker van. En ik vind Tess Wester leuker dan Alex Morgan, als ik dat mag zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo moe als gisteren. Ik ga dit redden. Mede door het gewichtheffen.
China is ook niet zo goed als de rest, maar mogelijk al beter dan Duitsland. De topfavoriet is de VS, daarna uiteraard ook het gastland en op elk toernooi Japan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VS lijkt me wel favoriet voor Japan. Frankrijk schat ik ook hoger in.
China vind ik zelf niet zo bijzonder eigenlijk.
Dat mag je best zeggen, want smaken verschillen. En niets mis met Tess Wester. Nou ja ik hoor haar nog steeds niet echt graag praten dan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal word ik iig niet vrolijker van. En ik vind Tess Wester leuker dan Alex Morgan, als ik dat mag zeggen.
Zie het zelf nog wel gebeuren. Dankzij dit resultaat ontlopen ze sowieso USA en Brazilië tot de finale. Denk dat alleen Frankrijk of Canada (in halve finale) hun kan afstoppen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Onjuist. Dit team gaat trouwens geen finale spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |