Bedankt, toch nog een zender met Live sportquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
Kans op 3-1 net verprutst, Wedstrijd is live op ARD
En de Duitsers ook al in toegevoegde tijd naar de 1-2, dus dat zal wel op zijn Duits goed gaan komen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
Kans op 3-1 net verprutst, Wedstrijd is live op ARD
Onjuist. Dit team gaat trouwens geen finale spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers scoren altijd in de laatste minuut.
Tja, had al 1-5 moeten zijn. Maar goed, neem aan dat dit niemand verrast.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En de Duitsers ook al in toegevoegde tijd naar de 1-2, dus dat zal wel op zijn Duits goed gaan komen.
Ik wil graag commentaar..quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:29 schreef markvanrinsum het volgende:
nos.nl zend deze wedstijd ook uit hoor
Dit hebben verstandige mensen ingevuld bij de nostrdamusquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Onjuist. Dit team gaat trouwens geen finale spelen.
Ik ben lang niet zo moe als gisteren. Ik ga dit redden. Mede door het gewichtheffen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben erg moe, weet niet of ik het trek tot 3 uur.
De Duitse vrouwen zijn ook nu ook geen echte wereldtop. Meerdere landen die beter zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hebben verstandige mensen ingevuld bij de nostrdamus
Logisch. Gisteren was er die docu met Andre Bolhuis, dat was vermoeiender dan al de sport.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo moe als gisteren. Ik ga dit redden. Mede door het gewichtheffen.
VS, Canada, Frankrijk, Japan en evt Brazil toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Duitse vrouwen zijn ook nu ook geen echte wereldtop. Meerdere landen die beter zijn.
Daar ben ik wel keihard ingezakt jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Logisch. Gisteren was er die docu met Andre Bolhuis, dat was vermoeiender dan al de sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |