Wat van wie?quote:Pick up a brochure about the sun
Learn to ignore what the photographer saw
I was always told that you should join a club
stick with the gang if you want to belong
Godley and Cream ?quote:
quote:I was faced with a choice at a difficult age
Would I write a book? Or should I take to the stage?
But in the back of my head I heard distant feet
Che Guevara and Debussy to a disco beat
It's not a crime when you look the way you do
the way I like to picture you
When I get home, it's late at night
I pour a drink and watch the fight
Turn off the TV, look at a book
pick up the phone, fix some food
Maybe I'll sit up all night and day
waiting for the minute I hear you say
Geen idee...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:44 schreef Mark het volgende:
Volgens mij heb ik al eerder gezegd dat de B-kant geweldig is (Ome Arie)
Wat van wie is deze dan?
Water, water everywhere and
all the boards did shrink
Water, water everywhere nor any drop to drink
Oh zijn dat die! Geweldig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar naam was Bloody Mary...![]()
Stand:
1 MadMaster
1 bloodymary1
1 Mark
Het is best een lang nummer met veel tekstquote:
Opgezocht: misschien nog wat meer tekst onthullen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Het is best een lang nummer met veel tekst
Na controle lijkt mij dat ook...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:15 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is dat The rime of the ancient mariner, op de plaat gezet door Iron Maiden
quote:Alison Moira Clarkson (Kensington (Londen), 6 maart 1970), beter bekend onder haar artiestennaam, is een Britse zangeres, componist en rap-artiest. Eind jaren 80 en begin jaren 90 scoorde ze enkele internationale hits.
Ah!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:15 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is dat The rime of the ancient mariner, op de plaat gezet door Iron Maiden
Bij ons deed de leraar dat. Die was Maidenfan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:43 schreef Berkery het volgende:
Wij hebben dat op het VWO klassikaal gelezen, toen kwam een klasgenoot met de versie van Iron Maiden aanzetten.
quote:Clarkson studeerde geluidstechniek aan de Holloway School of Audio Engineering. Aanvankelijk was haar artiestennaamvanwege haar uiterlijke gelijkenis met dit tekenfilm karakter maar om problemen met handelsmerken te voorkomen veranderde ze haar artiestennaam in
.
Wat van wie is dit dan?quote:Neither snow nor rain nor gloom of night shall stay these couriers from the swift completion of their appointed rounds.
Kick!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Ja dus...
[..]
Wat van wie is dit dan?![]()
Ik ook, maar ik had geen zin om te checken of 'ie nog iets meer gedaan had...quote:
Donna Summer?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had geen zin om te checken of 'ie nog iets meer gedaan had...![]()
Maar we zoeken een dame met een record qua langste single op vinyl...
Ik dacht dat dat een man was.....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had geen zin om te checken of 'ie nog iets meer gedaan had...![]()
Maar we zoeken een dame met een record qua langste single op vinyl...
Ik citeer:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een man was.....
(Toevallig later gecoverd door Donna Summer )
quote:Met een speelduur van 8 minuten en 21 seconden was het destijds (1981) de langste Top 40-hit in de geschiedenis. De single deelde het record met Halo of Flies van Alice Cooper, dat eveneens 8:21" duurde. Later zijn er langere Top 40-hits geweest, maar die waren allemaal op CD-single verschenen.en Halo of Flies zijn derhalve nog altijd de langste 7"-vinyl singles die in de Top 40 hebben gestaan.
Voor Burnett is dit basiskennisquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Je kwam er op door mijn samenvatting he?
Laurie, niet die van die Allesi Brothers...quote:
En dat is 3...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:56 schreef Mark het volgende:
Geen volledig album maar EP:
[ afbeelding ]
Tuurlijk... (Sly...)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:59 schreef Mark het volgende:
En ik betwijfel of de Judge wel een superheld is
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Van de befaamde strip
[ afbeelding ]
Fresku ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:31 schreef Mark het volgende:
Zijn geen bestaande superhelden, I guess
Stand:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:38 schreef Grobbel het volgende:
Deze zal wel afvallen omdat het een villain is zeker?
[ afbeelding ]
MF Doom heeft wel een EP waarop ook Professor X is afgebeeld, maar dat is weer een EP dus...
Dat stond ook niet in de vraag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:31 schreef Mark het volgende:
Zijn geen bestaande superhelden, I guess
Maar Frescu was wel een duidelijke superheld. Verder valt er te discussiëren over mijn bijdragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:15 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dan kunnen we Dries Roelvink ook wel goed gaan rekenen...
quote:Now when you climb into your bed tonight
And when you lock and bolt the door
Just think of those out in the cold and dark
'Cause there's not enough love to go 'round
Snoopy?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:33 schreef Blogman het volgende:
It's all in the bible: grootste hit van wie?
Stand 1347:quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:12 schreef Blogman het volgende:
Ik heb mezelf het punt ook maar toegekend. Mocht dat toch niet zo zijn, dan moet dat maar even verbeterd..
Hij zal vast geen vraag meer geweten hebben...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zet Mark nou geen vraag neer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |