Dat had ik gisteren. Hier is het tot nu toe droog en ik kijk uit op een zonnig park (zo vervelend werken)quote:
Dit klinkt heel erg Arnhem Noord. Daar wil men zowat niets met Zuid te maken hebben, alsof het Nijmegen is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor mij begint bij Nijmegen het zuiden :-) Of eigenlijk al bij de Rijn (ik woon in Noord en dan is Arnhem Zuid heel ver weg, helemaal de rivier over
Ja, ik weet het. Vanaf m'n 3e in noord gewoond en die schop je nauwelijks de brug overquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg Arnhem Noord. Daar wil men zowat niets met Zuid te maken hebben, alsof het Nijmegen is.
Ik denk trouwens dat er binnen Arnhem meer mensen zijn te vinden die nog liever niet bij jou in de wijk willen wonen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, ik weet het. Vanaf m'n 3e in noord gewoond en die schop je nauwelijks de brug over![]()
Zuid is prima, maar (voor mij) niet om te wonen, Maar zeg nooit nooit
Ik heb zelf ook 4 jaar in die wijk gewoond, nooit problemen gehad. Ja er waren wel wat inbraken en autovernielingen in de buurt, maar die heb je waar ik nu woon ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Yep, randje "zwarte postcode". Terwijl het een prima wijk is om te wonen. Rondom mijn flat in 20 jaar 1x benzine gestolen uit auto's, 1 auto gestolen en 2 inbraken.
Vrienden van mij die in de burgermeesterswijk wonen, daar is al 3x (in 8 jaar) de auto gestolen en ingeslagen ruiten zijn niet meer te tellen.
En dan hebben wij de naam :-)
Katholieke Universiteit Twente.quote:
Die grap werd destijds vooral gemaakt over de Universiteit Tilburg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:55 schreef Kreator het volgende:
Katholieke Universiteit Twente.
(ik weet dat dit een slechte grap is, maar ik vond het als kind bijzonder grappig)
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor auto's er staan. Drie weken terug hebben ze nog weer brandstof gejat bij m'n neef. Twee graafmachines, goed voor zo'n 800L bij elkaarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Yep, randje "zwarte postcode". Terwijl het een prima wijk is om te wonen. Rondom mijn flat in 20 jaar 1x benzine gestolen uit auto's, 1 auto gestolen en 2 inbraken.
Vrienden van mij die in de burgermeesterswijk wonen, daar is al 3x (in 8 jaar) de auto gestolen en ingeslagen ruiten zijn niet meer te tellen.
En dan hebben wij de naam :-)
Ik dacht zelfs dat is daadwerkelijk ooit zo heeft gehetenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Die grap werd destijds vooral gemaakt over de Universiteit Tilburg.
Weke prijsklasse heb je in gedachten? Snackbar of sterrentent?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Evn gebruik maken van jullie culinaire kennis/ervaring:
Wie kan mij welk restaurant in de regio Amsterdam/Haarlem/Zaanstreek adviseren dat op vrijdag-/zaterdagavond zonder reservering vooraf de moeite waard is?
Zeg maar voor last minute beslissingen zonder je neus te stoten aan een uitpuilend restaurant...
Bij het pontje bij het IJquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Evn gebruik maken van jullie culinaire kennis/ervaring:
Wie kan mij welk restaurant in de regio Amsterdam/Haarlem/Zaanstreek adviseren dat op vrijdag-/zaterdagavond zonder reservering vooraf de moeite waard is?
Zeg maar voor last minute beslissingen zonder je neus te stoten aan een uitpuilend restaurant...
die ene mt die Spaghetti met Kaas die ze aan je tafeltje komen husselen, hoe heet die ook weer?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:41 schreef golfer het volgende:
Trouwens als je in centrum Haarlem loopt dit weekend kan je ook i.p.v. naar een restaurant te gaan naar Haarlem Culinair gaan.
Napoli? Dat is een vreselijk oubollige tent.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:42 schreef FANN het volgende:
die ene mt die Spaghetti met Kaas die ze aan je tafeltje komen husselen, hoe heet die ook weer?
was toch ook in Haarlem, die is lekker
en je was zo tevreden toenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Napoli? Dat is een vreselijk oubollige tent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |