je bent welkom hoor, als je wil zien wat er naast Bakker Bart allemaal gebeurt te doen en te zien is. In jouw tempo hoeft dat niet veel tijd te kostenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus verder helemaal niks over de plaatsen in het oosten van het land, afgezien van de hoge concentratie Bakker Barts. Ik vind het ook niet leuk hoor!
Gezien Mini's tempo, want dat trek ik niet, nodig ik jullie uit voor koffie :-)quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:29 schreef Vork het volgende:
[..]
je bent welkom hoor, als je wil zien wat er naast Bakker Bart allemaal gebeurt te doen en te zien is. In jouw tempo hoeft dat niet veel tijd te kosten
zodat ze haar tempo hoog kan houden?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gezien Mini's tempo, want dat trek ik niet, nodig ik jullie uit voor koffie :-)
Woon jij ook in het oosten?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gezien Mini's tempo, want dat trek ik niet, nodig ik jullie uit voor koffie :-)
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:29 schreef Vork het volgende:
[..]
je bent welkom hoor, als je wil zien wat er naast Bakker Bart allemaal gebeurt te doen en te zien is. In jouw tempo hoeft dat niet veel tijd te kosten
0 x 0 = 0quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Net als Vork in Arnhem (voor randstedelingen is dat het nabije oosten)quote:
Hollanders snappen niets van Nederland.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Net als Vork in Arnhem (voor randstedelingen is dat het nabije oosten)
Yep. Ooit eens serieus de vraag gehad van iemand uit Amsterdam of mijn directeur, waar haar directeur een afspraak mee had, naar Amsterdam kon komen omdat Arnhem zo ver weg was. Ik heb nog even gewacht op "grapje", maar ze was doodserieusquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hollanders snappen niets van Nederland.
Arnhem ligt nog net aan de goeie kant van de IJsselquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Arnhem voelt voor mij als 'heel zuidelijk'. Maar dat komt omdat ik uit Friesland kom.
Voor mij begint bij Nijmegen het zuiden :-) Of eigenlijk al bij de Rijn (ik woon in Noord en dan is Arnhem Zuid heel ver weg, helemaal de rivier overquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Arnhem voelt voor mij als 'heel zuidelijk'. Maar dat komt omdat ik uit Friesland kom.
Amsterdam Groningen is veel verder dan Groningen Amsterdamquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yep. Ooit eens serieus de vraag gehad van iemand uit Amsterdam of mijn directeur, waar haar directeur een afspraak mee had, naar Amsterdam kon komen omdat Arnhem zo ver weg was. Ik heb nog even gewacht op "grapje", maar ze was doodserieus![]()
En ik moet ook altijd naar de randstad komen, want Arnhem is ver weg.
Heb ik ook idd. Nijmegen is noord-zuiden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor mij begint bij Nijmegen het zuiden :-) Of eigenlijk al bij de Rijn (ik woon in Noord en dan is Arnhem Zuid heel ver weg, helemaal de rivier over
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:03 schreef minilot het volgende:
Van Arnhem weet ik wel iets, want daar had ik toen ik een jaar of twaalf was een penvriendinnetje (de nostalgie!) zitten. Die was wel helemaal twee jaar ouder en punk en ik keek er enorm naar op!
Zuiderwind...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:56 schreef Kreator het volgende:
De wind staat verkeerd. Ik ruik al urenlang pepernoten..
Vroeg ooit een keer aan een japanse collega wat hem naar Ierland gebracht had.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:10 schreef Kreator het volgende:
http://www.reddit.com/r/redheads (NSFW)
Nee, je had de plaatstalen moeten nemen en die goed moeten inbranden als je een goede, niet aanbakkende koekenpan wilt hebben. RVS koekenpannen heb ik nooit zo begrepen, ze bakken aan als de ziekte.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:10 schreef sirdanilot het volgende:
Piet denk je dat ik de juiste keus heb gemaakt? Ik zag ook plaatstalen pannen voor maar 11 euro per stuk of zo, maar die zijn dan niet zuurbestendig dus heb de duurdere, zwaardere RVS pannen genomen die ik alsnog niet zo duur vond.
Zat nog te twijfelen over een gietaluminium grillpan maar die vond ik toch wat te prijzig (44 euro).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |