Jammer dat je niet ingaat op mijn eerste twee vragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een van de twee zal het moeten doen, als de NFL het niet doet dan moeten de politici maar even het tijdstip aanpassen. Of je laat je ego winnen en je zorgt ervoor dat veel minder mensen naar het debat kijken, dat kan natuurlijk ook.
quote:“I’ll have to be very careful here,” Scarborough said. “Several months ago, a foreign policy expert on international level went to advise Donald Trump, and three times he asked about the use of nuclear weapons. Three times he asked, at one point, if we have them, why can’t we use them? That’s one of the reasons he just doesn’t have foreign policy experts around him. Three times, in an hour briefing, why can’t we use nuclear weapons.”
Omdat het offtopic geneuzel is die er niet toe doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ingaat op mijn eerste twee vragen.
Je was dus weer feitenvrij aan het roeptoeteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat het offtopic geneuzel is die er niet toe doet.
En wat houdt dat in: 'met zijn geweten stemmen'? Is dat een vote voor Trump? Ik mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een interessante discussie tussen twee progressieve mensen die Sanders steunen, de een (professor bij Berkeley, ook ervaring in de kringen op het hoogste politieke niveau) gaat op Hillary stemmen uit angst voor Trump, de ander (onderzoeksjournalist) kiest ervoor om met zijn geweten te stemmen.
Hij probeert al tijden op allerlei manieren in te spelen op de sentimenten van de achterban van Sanders, maar dat lijkt maar matig te lukken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:45 schreef kipknots het volgende:
De debatten vallen wel vaker samen met de NFL. Uit het verleden blijkt ook dat het weinig effect heeft op het aantal kijkers naar de debatten. Dus het is gewoon weer eens inhoudsloos geschreeuw van Trump .
Jill Stein?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat houdt dat in: 'met zijn geweten stemmen'? Is dat een vote voor Trump? Ik mag toch hopen van niet.
Daar hoeven we toch geen blogjes voor te lezen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn hooguit wat studentjes in Europa die de hele dag blogjes lezen waar Clinton wordt weggezet als de grote snode Satan die daar vrij kritiekloos intrappen.
Reddit heeft al langer de schijn van partijdigheid over zich heen. Ik zie er niet perse een alu hoedje complot in maar zuivere koffie is het zeker niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:33 schreef Poolbal het volgende:
Nou doe je aluminiumpetje maar weer op:
De SandersForPresident Reddit werd plots gesloten op de 1e dag van de conventie. Er zouden dreigingen zijn en onprettige teksten over Bernie. Niemand van de gewone subscribers was het er mee eens, en na veel gezeik bleef de sub tenminste tijdens de conventie open, daarna gesloten- tegen iedereens wil. Wat niet hielp is dat een hoofdmoderator van SandersForPresident in een anti-Sanders subreddit de sluiting triomfantelijk aankondigde, voor de conventie al.
En nu is plotseling de hele moderatorploeg van www.reddit.com/r/DNCleaks vervangen? De moderators zelf weten niet waarom ze allemaal gewipt en vervangen zijn.
Jammer, was de beste plek voor nieuwe informatie over de lekken
Hillary heeft z'n kiezers niet meer nodig?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker belangrijk. Die bejaarde communist was toch al lang en breed uitgespeeld.
Dan is dat nog steeds een hele rare gang van zaken. Het riekt naar censuur. Doet er verder geen zak toe of de man niet meer meedoet of niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker belangrijk. Die bejaarde communist was toch al lang en breed uitgespeeld.
Je bedoelt die hilarische oneliners die moesten doorgaan voor samenvattingen van de gelinkte e-mails die je hier regelmatig postte? Daar missen we weinig aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:33 schreef Poolbal het volgende:
Nou doe je aluminiumpetje maar weer op:
De SandersForPresident Reddit werd plots gesloten op de 1e dag van de conventie. Er zouden dreigingen zijn en onprettige teksten over Bernie. Niemand van de gewone subscribers was het er mee eens, en na veel gezeik bleef de sub tenminste tijdens de conventie open, daarna gesloten- tegen iedereens wil. Wat niet hielp is dat een hoofdmoderator van SandersForPresident in een anti-Sanders subreddit de sluiting triomfantelijk aankondigde, voor de conventie al.
En nu is plotseling de hele moderatorploeg van www.reddit.com/r/DNCleaks vervangen? De moderators zelf weten niet waarom ze allemaal gewipt en vervangen zijn.
Jammer, was de beste plek voor nieuwe informatie over de lekken
Ik zou inderdaad niet meteen aan een complot denken in dit specifieke verband (wel m.b.t. de DNC). Waarschijnlijk zitten er wat rotte appels tussen. Over complotten gesproken, Oliver Stone werd 2-3 jaar geleden geïnterviewd bij TYT interviews naar aanleiding van The Untold History of the USA. Ze gingen ook nog even kort in op de moord van JFK (en de twee andere prominente politieke figuren die werden vermoord in de USA in de twintigste eeuw) aangezien hij daar die bekende film (JFK) over had gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Reddit heeft al langer de schijn van partijdigheid over zich heen. Ik zie er niet perse een alu hoedje complot in maar zuivere koffie is het zeker niet.
Ik heb 1x de bevindingen tot nu toe geplaatst. Een aantal waren weinig interessant, maar een aantal wel interessant. Drie mensen, de top van de DNC, zijn inmiddels afgetreden om de 'hilarische oneliners'.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt die hilarische oneliners die moesten doorgaan voor samenvattingen van de gelinkte e-mails die je hier regelmatig postte? Daar missen we weinig aan.
In de strijd om de nominatie heeft hij überhaupt nooit meegespeeld, maar wel om invloed binnen de partij (bijvoorbeeld om het aantal vertegenwoordigers die hij mag aanwijzen om aan het verkiezingsprogramma mee te schrijven). En daar viel voor hem zeker nog wel wat te verliezen of winnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
Zoals je in mijn vorige reactie kan zien is het veel breder dan enkel de DNC zelf, ze hebben ook de media onder controle. Zoals jij weet lieten diezelfde zenders (ook CNN) lege podia zien waar uren later Trump ging spreken in plaats van dat ze Sanders lieten zien die een townhallmeeting hield. Ze lieten Trump zijn bavianengedrag zien in plaats van dat ze ingingen op de inhoud van Sanders zijn plannen en op zijn argumenten. Dat heeft een enorme grote invloed. Vraag je maar eens af hoe het mogelijk is dat een baviaan zoals Donald Trump een van de twee presidentskandidaten is. Natuurlijk, veel mensen zijn enorm teleurgesteld in het establishment, net als dat in Europa het geval is (PVV, Brexit, Vlaams Blok en NVA etc.), natuurlijk ligt daar de voedingsbodem. Echter, het feit dat Trump zo verschrikkelijk veel gratis reclamezendtijd kreeg van de media heeft hem enorm veel stemmen opgeleverd, het feit dat ze Hillary en pro-Hillary praatjes 10 keer zoveel zagen als Sanders heeft Sanders veel stemmen gekost. Naast al die votersuppression en voterpurging (daarover kan je ook meer zien in diezelfde aflevering waarnaar ik net verwees).quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:19 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ik heb 1x de bevindingen tot nu toe geplaatst. Een aantal waren weinig interessant, maar een aantal wel interessant. Drie mensen, de top van de DNC, zijn inmiddels afgetreden om de 'hilarische oneliners'.
Maar het gaat vooral om het gegeven dat het politieke proces gesaboteerd lijkt te worden en dat communicatie wordt gesaboteerd. Het type acties dat meer past bij dictatoriale regeringen dan een gezonde democratie.
Maar gelukkig, de hoofdmoderator heeft zich gemeld en zegt dat hij alle moderators heeft gekicked om een schifting te maken tussen actieve en inactieve mods. Oude moderators hebben zich weer aangemeld. *hoedje mag af*
Ze zijn in mijn ogen vooral afgetreden om de beeldvorming. Wat betreft die hilarische oneliners doel ik op de reactie die ik hier gaf. Sorry hoor, maar dat is gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:19 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ik heb 1x de bevindingen tot nu toe geplaatst. Een aantal waren weinig interessant, maar een aantal wel interessant. Drie mensen, de top van de DNC, zijn inmiddels afgetreden om de 'hilarische oneliners'.
Maar het gaat vooral om het gegeven dat het politieke proces gesaboteerd lijkt te worden en dat communicatie wordt gesaboteerd. Het type acties dat meer past bij dictatoriale regeringen dan een gezonde democratie.
Maar gelukkig, de hoofdmoderator heeft zich gemeld en zegt dat hij alle moderators heeft gekicked om een schifting te maken tussen actieve en inactieve mods. Oude moderators hebben zich weer aangemeld. *hoedje mag af*
quote:Key Republicans close to Donald Trump's orbit are plotting an intervention with the candidate after a disastrous 48 hours led some influential voices in the party to question whether Trump can stay at the top of the Republican ticket without catastrophic consequences for his campaign and the GOP at large.
Maar de Trump train rolt (trolled?) doortwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 03-08-2016 om 11:14:40There is great unity in my campaign, perhaps greater than ever before. I want to thank everyone for your tremendous support. Beat Crooked H! reageer retweet
twitter:dmartosko twitterde op woensdag 03-08-2016 om 20:10:38Things you learn being at EVERY Trump rally: Whenever you think he's toast, 5,000-10,000 people show up to cheer him & reset your compass. reageer retweet
twitter:HuffPostPol twitterde op woensdag 03-08-2016 om 20:41:05Donald Trump implodes his way to strongest fundraising month yet https://t.co/qtwkQfSNok https://t.co/9HEGupPpET reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |