Nee die waren wel okquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ging al mis met thor wodan odan en de rest van die bergbewoners
Wodan of het spaghettimonster?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:22 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls do tell me over de goden waar geen religie omheen zit
of zeusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die waren wel ok
Sons Of Odin.
ik kom verdomme 3 keer per dag tot je maar da's zeker niet goed genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef Chloroform het volgende:
Zou elke dag bidden dat hzaw tot me komt
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef Chloroform het volgende:
Zou elke dag bidden dat hzaw tot me komt
Nee beetje overkill dat sry ;squote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:25 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kom verdomme 3 keer per dag tot je maar da's zeker niet goed genoeg
take mequote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
There is only one god and his name is death and wbat do we say to this god?
Kweenie, mensen komen dan vaak niet verder dan 'ik denk dat er iets is'. Een daadwerkelijke god bedenken en verder uitwerken tot een religieusconcept is enkel voorbehouden aan mannen op middelbare leeftijd met een drang naar macht.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:29 schreef Drug het volgende:
@zeer ik denk dat dat vaak niet bekende goden zijn, maar 'persoonlijke' goden van theïstische maar areligieuze mensen.
Gender van de vredequote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Kweenie, mensen komen dan vaak niet verder dan 'ik denk dat er iets is'. Een daadwerkelijke god bedenken en verder uitwerken tot een religieusconcept is enkel voorbehouden aan mannen op middelbare leeftijd met een drang naar macht.
Niks mis mee.quote:
Raar dat deze chirurgen, artsen, ingenieurs en IT'ers moeilijk aan een baan kunnen komen?quote:De Duitse bevolking vergrijst, en dus zijn migranten nodig om de vacatures op te vullen. Dat was althans de gedachte van veel Duitse bedrijven. Maar dat blijkt tegen te vallen: vluchtelingen komen moeilijk aan het werk.
Dat schrijft het Financieele Dagblad. Voornamelijk beursgenoteerde bedrijven waren enthousiast over nieuwe potentiële werknemers. Maar zij geven niet thuis, zegt Sigmar Gabriël, de Duitse vice-kanselier en minister van Economische Zaken.
Onder meer de topman van autofabrikant Daimler schaarde zich achter Angela Merkel toen zij de vluchtelingen verwelkomde met inmiddels beroemde uitspraak “Wir schaffen das”. Topman Dieter Zetsche noemde het weliswaar een ‘herculestaak’, maar verkondigde vooral dat er economisch van de vluchtelingen geprofiteerd zou kunnen worden.
Opleidingsniveau te laag
Nu blijkt uit cijfers van het Bundesagentur für Arbeit dat sinds het voorjaar van 2015 slechts 30.000 vluchtelingen een baan vonden, terwijl er nog altijd 130.000 migranten op zoek zijn naar werk. De grote beursgenoteerde bedrijven, die onderdeel uitmaken van de DAX, hebben slechts 54 vluchtelingen in dienst, bleek eerder al uit onderzoek van de Frankfurter Allgemeine. En daarvan zijn er weer 50 in dienst van Deutsche Post.
Daimler stelt dat er inderdaad weinig vaste aanstellingen zijn, maar dat er wel een stageprogramma is opgezet voor driehonderd vluchtelingen. Die kunnen doorstromen naar een opleidingsplek. Ook elektronicabedrijf Siemens wijst op stage- en opleidingsprogramma’s.
Maar farmaconcern Bayer stelt in het FD dat er nauwelijks geschikte kandidaten zijn. Het opleidingsniveau en de kennis van de Duitse taal zijn niet goed genoeg. Uit onderzoek bleek eerder al dat slechts een kwart van de migranten een academische of hogere beroepsopleiding hebben.
Het Bundesagentur für Arbeit verwacht dat slechts tien procent van de vluchtelingen binnen één jaar werk vindt. De helft zou vijf jaar na aankomst een baan hebben, na vijftien jaar zou dat twee derde zijn.
niet gelezenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Raar dat deze chirurgen, artsen, ingenieurs en IT'ers moeilijk aan een baan kunnen komen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Raar dat deze chirurgen, artsen, ingenieurs en IT'ers moeilijk aan een baan kunnen komen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom kwam je nou met een PvdA-leider aanzetten? Alleen babyboomfossielen zien hem misschien nog als leider.Volledig vergane glorie die partij.
Is juist moeilijk voor hoogopgeleide mensen omdat taal in hun vak belangrijk is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:36 schreef Montelly het volgende:
ja ik pas wel op heb vaker getwijfeld aan vrouwlijk intuïtie en geloofquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:37 schreef Trollscience het volgende:
iedereen moet geloven wat hij wil hè
maar vind geloven btje naïef eigenlijk, om gebaseerd op een gevoel je hele leven om te gooien
whehe die gekke wijven tochquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik pas wel op heb vaker getwijfeld aan vrouwlijk intuïtie en geloof
Ik snap ook niet hoe mensen die na kunnen denken heilig kunnen geloven in een mannetje ergens die alles een beetje stuurt. :Squote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:37 schreef Trollscience het volgende:
maar vind geloven btje naïef eigenlijk, om gebaseerd op een gevoel je hele leven om te gooien
Je kan beter kippen houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
whehe die gekke wijven tochje ken niet met ze en je ken niet zonder ze zei mn ouwe altijd
nee naar het rijk der schimmen plsquote:
wuutquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:42 schreef Drug het volgende:
[..]
nee naar het rijk der schimmen pls
dan kijken we daar verder naar eventueel binnendringen van holtes
zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik pas wel op heb vaker getwijfeld aan vrouwlijk intuïtie en geloof
PvdA sws al 40 jaar kansloosquote:
Heb nog wel een holte waar jullie mogen binnendringenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:42 schreef Drug het volgende:
[..]
nee naar het rijk der schimmen pls
dan kijken we daar verder naar eventueel binnendringen van holtes
Volgens mij kwam dat uit een linkse hoek maatje, om meer "draagvlak" te creëren voor wir schaffen das.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Is juist moeilijk voor hoogopgeleide mensen omdat taal in hun vak belangrijk is.
Dat hele verhaal over dat Syriërs allemaal hoogopgeleid zijn en dus snel een baan kunnen vinden is bedacht door retards zoals jij.
hoe bedoel je naïef? zolang dat gevoel niet onderuit gehaald wordt met feiten en zolang dat omgegooide leven voldoening geeft zonder anderen te schaden, vind ik het een erg goede keuzequote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:37 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog wel een holte waar jullie mogen binnendringen
eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe bedoel je naïef? zolang dat gevoel niet onderuit gehaald wordt met feiten en zolang dat omgegooide leven voldoening geeft zonder anderen te schaden, vind ik het een erg goede keuze
Maar waarom kom je met zoiets kansloos aanzetten dan? ik ga toch ook niet Hitler lukraak als iemands leider profileren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
PvdA sws al 40 jaar kansloosHeb totaal niks met dat partij.
quote:
ik word zo wild van jou, ik barst bijna van de opgebouwde opwindingquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog wel een holte waar jullie mogen binnendringen
Gespleten penis en alles zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ik word zo wild van jou, ik barst bijna van de opgebouwde opwinding
Identificeer jij je ook als rechtse realist?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat uit een linkse hoek maatje, om meer "draagvlak" te creëren voor wir schaffen das.
ja dan vind ik het nog steeds naïef, los van of het goed is voor die persoon of niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe bedoel je naïef? zolang dat gevoel niet onderuit gehaald wordt met feiten en zolang dat omgegooide leven voldoening geeft zonder anderen te schaden, vind ik het een erg goede keuze
Heet gewordenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ik word zo wild van jou, ik barst bijna van de opgebouwde opwinding
Valt me wel vaker op dat je eigenlijk helemaal geen verstand hebt van de dingen je postquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat uit een linkse hoek maatje, om meer "draagvlak" te creëren voor wir schaffen das.
maar dat godsbeeld is niet de exclusieve definitie van een godquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe mensen die na kunnen denken heilig kunnen geloven in een mannetje ergens die alles een beetje stuurt. :S
100% zeker dat 'ie dat doet jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Identificeer jij je ook als rechtse realist?
En altijd alleen maar met filmpjes en lappen tekst komen zonder enige eigen toelichting.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Valt me wel vaker op dat je eigenlijk helemaal geen verstand hebt van de dingen je post.
Geef mij eens de definitie van wat in jouw ogen een "rechtse realist" is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Identificeer jij je ook als rechtse realist?
sowieso leven ongelovigen veel meer op gevoel, lustgevoel, drang naar acceptatie dmv aankoopgedrag enz..., een gelovige wil die gevoelens onder controle hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
laatst postte 'ie ook iets waaruit bleek dat 'ie ongelijk hadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
En altijd alleen maar met filmpjes en lappen tekst komen zonder enige eigen toelichting.![]()
hoezo naïef?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dan vind ik het nog steeds naïef, los van of het goed is voor die persoon of niet.
Nee ik bedoel gewoon jouw eigen definitie, want het gaat hier om jouw identiteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geef mij eens de definitie van wat in jouw ogen een "rechtse realist" is.
ja het is in ieder geval onderdeel van veel religies. maar er zijn ook veel areligieuzen die dit beogenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:53 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
sowieso leven ongelovigen veel meer op gevoel, lustgevoel, drang naar acceptatie dmv aankoopgedrag enz..., een gelovige wil die gevoelens onder controle hebben
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:53 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
sowieso leven ongelovigen veel meer op gevoel, lustgevoel, drang naar acceptatie dmv aankoopgedrag enz..., een gelovige wil die gevoelens onder controle hebben
dat men ervan overtuigt is dat er een soort van beloning op het einde is, dat ze tegenslagen afwimpelen met hun geloof in god ipv dat ze die kracht uit zichzelf halen, dat lijkt me namelijk een veel gezondere oplossingquote:
sorry menage a trois is al met hzawquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Begint hier ook warm te worden zeg van jullie stoute gesprekjes jeetje
Nee, ik ben gewoon benieuwd wat jij daaronder verstaat, tenslotte wil jij mij labelen als rechtse realist toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon jouw eigen definitie, want het gaat hier om jouw identiteit.
Ik vraag me af hoe iemand zichzelf identificeert en dat is gelijk labelen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon benieuwd wat jij daaronder verstaat, tenslotte wil jij mij labelen als rechtse realist toch?
Kom maar op met je inhoudelijke kennis.
maar je omschrijft nu een godsbeeld dat niet universeel is, wat jij zegt geldt niet voor alle theïsten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
hoe kom je hier nou weer bij, je kunt het gat 'religie' met zoveel dingen opvullen en zeggen dat dat per definitie consumerisme is vind ik btje vreemd
[..]
dat men ervan overtuigt is dat er een soort van beloning op het einde is, dat ze tegenslagen afwimpelen met hun geloof in god ipv dat ze die kracht uit zichzelf halen, dat lijkt me namelijk een veel gezondere oplossing
Oh dat is prima ben toch meer fan van cuckolding.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is prima ben toch meer fan van cuckolding.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe iemand zichzelf identificeert en dat is gelijk labelen?
Volgens mij wil jij mij labelen als labelaar.
Nu kom je gewoon dom over, je wilt mij ergens van betichten waar je zelf inhoudelijke betekenis niet van weet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe iemand zichzelf identificeert en dat is gelijk labelen?
Volgens mij wil jij mij labelen als labelaar.
dat klopt, maar het lijkt mij dat het voor een groot deel (het overgrote deel) van de theïsten geldt, aangezien geloof in god meestal betekenisloosheid van het leven tegengaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je omschrijft nu een godsbeeld dat niet universeel is, wat jij zegt geldt niet voor alle theïsten.
haha gastquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nu kom je gewoon dom over, je wilt mij ergens van betichten waar je zelf inhoudelijke betekenis niet van weet.
Ik wil gewoon geen dingen invullen voor jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nu kom je gewoon dom over, je wilt mij ergens van betichten waar je zelf inhoudelijke betekenis niet van weet.
Help haar anders gewoon even.quote:
Als jij aangeeft wat je onder een "rechtse realist" verstaat, zal ik aangegeven of ik mij daarmee identificeer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zal wel geen persoonlijke vragen meer stellen, sorry hoor.
ja weet ik niet ik ken vooral de abrahamische religies waar dat grotendeels voor klopt (bepaalde stromingen wijken af), maar voor andere en oudere religies weet ik het nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat klopt, maar het lijkt mij dat het voor een groot deel (het overgrote deel) van de theïsten geldt, aangezien geloof in god meestal betekenisloosheid van het leven tegengaat.
good for youquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:03 schreef Chai het volgende:
En als je wil weten hoe ik mij identificeer: ik vind van mezelf dat ik niet in een hokje te stoppen ben, gewoon heel erg uniek en zo. Een progressief sneeuwvlokje.
Ik baseer die term op mensen die zichzelf zo identificeren, maar ik weet vrij weinig van de inhoudelijke standpunten van die mensen, want ze blijven altijd heel erg op de vlakte met loze kreten, filmpjes en lappen tekst. Net als jij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als aangeeft wat je onder een "rechtse realist" verstaat, zal ik aangegeven of ik mij daarmee identificeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |