quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Raar dat deze chirurgen, artsen, ingenieurs en IT'ers moeilijk aan een baan kunnen komen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom kwam je nou met een PvdA-leider aanzetten? Alleen babyboomfossielen zien hem misschien nog als leider.Volledig vergane glorie die partij.
Is juist moeilijk voor hoogopgeleide mensen omdat taal in hun vak belangrijk is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:36 schreef Montelly het volgende:
Raar dat deze chirurgen, artsen, ingenieurs en IT'ers moeilijk aan een baan kunnen komen?
ja ik pas wel op heb vaker getwijfeld aan vrouwlijk intuïtie en geloofquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:37 schreef Trollscience het volgende:
iedereen moet geloven wat hij wil hè
maar vind geloven btje naïef eigenlijk, om gebaseerd op een gevoel je hele leven om te gooien
whehe die gekke wijven tochquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik pas wel op heb vaker getwijfeld aan vrouwlijk intuïtie en geloof
Ik snap ook niet hoe mensen die na kunnen denken heilig kunnen geloven in een mannetje ergens die alles een beetje stuurt. :Squote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:37 schreef Trollscience het volgende:
maar vind geloven btje naïef eigenlijk, om gebaseerd op een gevoel je hele leven om te gooien
Je kan beter kippen houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
whehe die gekke wijven tochje ken niet met ze en je ken niet zonder ze zei mn ouwe altijd
nee naar het rijk der schimmen plsquote:
wuutquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:42 schreef Drug het volgende:
[..]
nee naar het rijk der schimmen pls
dan kijken we daar verder naar eventueel binnendringen van holtes
zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik pas wel op heb vaker getwijfeld aan vrouwlijk intuïtie en geloof
PvdA sws al 40 jaar kansloosquote:
Heb nog wel een holte waar jullie mogen binnendringenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:42 schreef Drug het volgende:
[..]
nee naar het rijk der schimmen pls
dan kijken we daar verder naar eventueel binnendringen van holtes
Volgens mij kwam dat uit een linkse hoek maatje, om meer "draagvlak" te creëren voor wir schaffen das.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Is juist moeilijk voor hoogopgeleide mensen omdat taal in hun vak belangrijk is.
Dat hele verhaal over dat Syriërs allemaal hoogopgeleid zijn en dus snel een baan kunnen vinden is bedacht door retards zoals jij.
hoe bedoel je naïef? zolang dat gevoel niet onderuit gehaald wordt met feiten en zolang dat omgegooide leven voldoening geeft zonder anderen te schaden, vind ik het een erg goede keuzequote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:37 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog wel een holte waar jullie mogen binnendringen
eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe bedoel je naïef? zolang dat gevoel niet onderuit gehaald wordt met feiten en zolang dat omgegooide leven voldoening geeft zonder anderen te schaden, vind ik het een erg goede keuze
Maar waarom kom je met zoiets kansloos aanzetten dan? ik ga toch ook niet Hitler lukraak als iemands leider profileren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
PvdA sws al 40 jaar kansloosHeb totaal niks met dat partij.
quote:
ik word zo wild van jou, ik barst bijna van de opgebouwde opwindingquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog wel een holte waar jullie mogen binnendringen
Gespleten penis en alles zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ik word zo wild van jou, ik barst bijna van de opgebouwde opwinding
Identificeer jij je ook als rechtse realist?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat uit een linkse hoek maatje, om meer "draagvlak" te creëren voor wir schaffen das.
ja dan vind ik het nog steeds naïef, los van of het goed is voor die persoon of niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe bedoel je naïef? zolang dat gevoel niet onderuit gehaald wordt met feiten en zolang dat omgegooide leven voldoening geeft zonder anderen te schaden, vind ik het een erg goede keuze
Heet gewordenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ik word zo wild van jou, ik barst bijna van de opgebouwde opwinding
Valt me wel vaker op dat je eigenlijk helemaal geen verstand hebt van de dingen je postquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat uit een linkse hoek maatje, om meer "draagvlak" te creëren voor wir schaffen das.
maar dat godsbeeld is niet de exclusieve definitie van een godquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe mensen die na kunnen denken heilig kunnen geloven in een mannetje ergens die alles een beetje stuurt. :S
100% zeker dat 'ie dat doet jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Identificeer jij je ook als rechtse realist?
En altijd alleen maar met filmpjes en lappen tekst komen zonder enige eigen toelichting.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Valt me wel vaker op dat je eigenlijk helemaal geen verstand hebt van de dingen je post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |